-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, Станції технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги».
Завершена
36 376 250.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 181 881.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 181 881.25 UAH
Номер:
dd75a67708444097b082589b00f5b1b6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:27 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-09-26-010331-a 26.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій ДП АПБ «АТЛАНТ» та ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» установлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «КИЇВПАСТРАНС» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи протокол від 26.09.2022 № 49, тендерні пропозиції дочірнього підприємства Агентство Професійної Безпеки «АТЛАНТ» (далі – ДП АПБ «АТЛАНТ»), дочірнього підприємства «ДЕЛЬТА СЕРВІС» (далі – ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС»), вимоги про усунення невідповідностей учасникам до 17.11.2022, протокол уповноваженої особи від 28.11.2022 № 40, повідомлення про намір укласти договір від 28.11.2022, договір про закупівлю від 09.12.2022 № 59.22-96, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 13.01.2023.
Моніторингом встановлено, що відповідно до вимог підпункту 2.2 пункту 2 додатку 2 тендерної документації учасник повинен надати документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником третього розряду (свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка), з наданням нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата.
У разі неможливості надання копій ліцензій начальних закладів, в якому (яких) проходили навчання працівники Учасника, для можливості Замовнику самостійно перевірити дійсність та відповідність документів, Учасник надає лист-пояснення в довільній формі в якому зазначає адресу даних навчальних закладів, контактні номера телефонів та відповідає за достовірність наданої інформації (телефони та адреси мають бути діючими).
Учасником ДП АПБ «Атлант» у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії ліцензії або лист – пояснення щодо ПП «СПРУТ-ЄС», в якому проходили навчання охоронці учасника в різний період.
Учасником ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» у складі своєї тендерної пропозиції не надано копії ліцензії Центру Бойової підготовки УДСО при ГУ МВС України в м. Києві, в якому проходив навчання працівник учасника – охоронець.
Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ДП АПБ «Атлант» та ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» як такі, що не відповідають вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав переможцем ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» і уклав з ним договір.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Замовник оприлюднює учасникам повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей лише щодо документів, які надані у складі тендерних пропозицій таких учасників.
Однак, на порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовник установив учасникам вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів:
учаснику торгів ДП АПБ «Атлант» надати ліцензію ПП «СПРУТ-ЄС», в якому проходили навчання охоронці Учасника в різний період, або надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає адресу даних навчальних закладів, контактні номери телефонів (телефони та адреси мають бути діючими) для самостійної перевірки Замовником навчального закладу;
учаснику торгів ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» надати ліцензію Центру Бойової підготовки УДСО при ГУ МВС України в м. Києві, в якому проходив навчання Шульга Борис Іванович в 2000 році, або надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає адресу даного навчального закладу, контактні номери телефонів (телефони та адреса мають бути діючими) для самостійної перевірки Замовником навчального закладу.
Учасником торгів ДП АПБ «Атлант» на вимогу про усунення невідповідностей від 17.11.2022 завантажено через електронну систему закупівель новий документ, який на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій був відсутній у складі тендерної пропозиції, а саме лист – пояснення від 15.11.2022 № 28/11 та копію ліцензії ПП «СПРУТ-ЄС».
Учасником торгів ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на вимогу про усунення невідповідностей від 17.11.2022 завантажено через електронну систему закупівель новий документ, який на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій був відсутній у складі тендерної пропозиції, а саме лист – роз’яснення від 15.11.2022 № 134 в якому зазначено реквізити Центру Бойової підготовки УДСО при ГУ МВС України в м. Києві для самостійної перевірки Замовником навчального закладу.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 32 Закону тендер автоматично відміняється електронною системою закупівель у разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій у процедурі відкритих торгів, у разі якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено відповідно до частини третьої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
01.02.2023 19:47 - 16.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 19:47
Оскарження висновку в суді
Опис:
П "Київпастранс" 14.02.2023 подано адміністративний позов до Київського окружного адміністративного суду про визнання протитправним та скасування висновку Державної аудиторської служби України
Дата публікації:
15.02.2023 10:25
Дата відкриття провадження:
27.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження:
320/7029/23
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
За результатами моніторингу 01.02.2023 оприлюднено висновок про результати моніторингу закупівлі, згідно якого встановлено наступні порушення:
- частини шістнадцятої статті 29 Закону в частині розміщення вимоги про усунення невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів: учаснику торгів ДП АПБ «Атлант» надати ліцензію ПП «СПРУТ-ЄС», в якому проходили навчання охоронці Учасника в різний період, або надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає адресу даних навчальних закладів, контактні номери телефонів (телефони та адреси мають бути діючими) для самостійної перевірки Замовником навчального закладу; учаснику торгів ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» надати ліцензію Центру Бойової підготовки УДСО при ГУ МВС України в м. Києві, в якому проходив навчання Шульга Борис Іванович в 2000 році, або надати лист-пояснення в довільній формі, в якому зазначає адресу даного навчального закладу, контактні номери телефонів (телефони та адреса мають бути діючими) для самостійної перевірки Замовником навчального закладу.
- абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у зв’язку з не відхиленням тендерних пропозицій учасників ДП АПБ «Атлант» та ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» як такі, що не відповідають вимогам до учасника відповідно до законодавства, визнав переможцем ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» і уклав з ним договір.
КП «Київпастранс» не погоджується з висновком Державної аудиторської служби України з огляду на наступне.
Щодо порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 та абзацу першого частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Відповідно до вимог підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації Перелік документів, які надаються усіма Учасниками для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен надати документи на кожного з працівників, зазначених в довідці згідно пп.2.1., що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, а саме: документи про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи охоронником третього розряду (свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації охоронника не менше третього розряду державного зразка), з наданням нотаріально завіреної копії ліцензії навчального закладу, в якому проходили навчання працівники учасника або печаткою ліцензіата. У разі неможливості надання копій ліцензій начальних закладів, в якому (яких) проходили навчання працівники Учасника, для можливості Замовнику самостійно перевірити дійсність та відповідність документів, Учасник надає лист-пояснення в довільній формі в якому зазначає адресу даних навчальних закладів, контактні номера телефонів та відповідає за достовірність наданої інформації (Телефони та адреси мають бути діючими).
Звертаємо увагу , що відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов'язаних з виконанням рішення органу оскарження.
У зв’язку з чим Замовником відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» були опубліковані вимоги про усунення невідповідностей.
Також необхідно зазначити, що Замовником при прийняті відповідного рішення про усунення невідповідностей по даній закупівлі було враховано попередній висновок Держаної аудиторської служби, консультації Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства, а також проаналізовано рішення Антимонопольного комітету України, винесені за результатами розгляду скарг та встановлено наступне.
Приписами статті 16 Закону встановлено кваліфікаційні критерії до учасників.
Частиною 3 статті 16 Закону передбачено, що визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
За змістом п. 29 ст. 1, ст. 22 Закону тендерною документацією є документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Частиною 2 ст. 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, окрім іншого, один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16, вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до ч.1 ст. 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Абзацом 2 п.1 ч. 1 ст. 31 Закону визначено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону.
Звертаємо Вашу увагу, що трактування Державною аудиторської службою та її територіальними органами вимог ч. 16 ст. 29 Закону щодо невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, є різним та й вимога законодавства є неоднозначною.
Так, за результатами моніторингу закупівлі «Скло» код 14820000-5 за ДК 021:2015 (скло до рухомого складу типу ЛАЗ) оголошеного за № UA-2020-06-18-006469-c, проведеного Південним офісом Державної аудиторської служби, виявлено порушення ч. 16 ст. 29 Закону в частині нерозміщення Замовником у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ «Оріон Гласс Плюс», (учасником в складі тендерної пропозиції не надано протоколу (витягу з протоколу) загальних зборів або рішення чи розпорядження власника чи уповноваженої власником особи щодо надання повноважень на підписання (укладення) договору за результатами тендеру у випадках, коли існують відповідні обмеження згідно статуту або відповідного документа). КП «Київпастранс» даний висновок було оскаржено до суду. При цьому згідно з рішенням суду від 10.02.2021 у справі №420/12982/20 суд погодився з висновком Південного офісу Держаудитслужби про те, що КП «Київпастранс» порушено вимоги Закону.
Необхідно зазначити, що Антимонопольний комітет України, як орган оскарження відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», у рішеннях, винесених за результатами розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель неодноразово зазначав, що у випадку ненадання учасником документів відповідно до вимог тендерної документації замовник повинен розмістити у строк, який не може бути менших ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель (рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2020 № 11064-р/пк-пз (оголошення № UA-2020-04-24-000812-a), від 18.06.2020 № 12130 (оголошення № UA-2020-04-30-000829-c),. від 05.01.2021 №128-р-пк-пз (оголошення №UA-2020-11-17-000919-c).
Також, аналогічної позиції дотримується Міністерство розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, яке відповідно до Закону є уповноваженим органом, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель під час надання безоплатних консультацій (відповідь Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України на запити №800/2020, №1562/2020).
Таким чином, замовником при прийняті відповідного рішення про усунення невідповідностей по закупівлі Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, Станції технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2022-09-26-010331-a враховано норму Закону України «Про публічні закупівлі», а саме частину 16 статті 29.
Отже, уповноважена особа КП «Київпастранс» діяла відповідно до вимог чинного законодавства.
Дата публікації звіту:
03.02.2023 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
e6e468b004cd4e108a8f2f5b21d3498b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.01.2023 15:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі охорони об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, станцій технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-26-010331-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
40c48e16219b46f0ac576eeb4a0bb67b
Назва:
відповідь
Дата опублікування:
13.01.2023 17:17
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 12 січня 2023р. 15:18 до процедури закупівлі: Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, Станції технічного обслуговування автобусів, адміністративних будівлях КП «Київпастранс», код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-09-26-010331-a, про надання пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Відповідь:
1. Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості:
- джерелом фінансування даної закупівлі є власні кошти підприємства (ціна закупівлі формувалась виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву);
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є вимоги до якісних характеристик даної послуги передбачені діючими державними законодавчими актами, посилання на які наведені в технічних вимогах. Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена виходячи з аналізу виконання даного виду послуг по місту Києву. Очікувана вартість послуг визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ДП «Агентство професійної безпеки «АТЛАНТ», ТОВ «МЕГАЗАХИСТ ПЛЮС».
2. Інформація та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 Розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Повідомляємо, що Дочірнє Підприємство "ДЕЛЬТА СЕРВІС", виконало вимоги відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 4.7.1 договору від 09.12.2022 № 53.22-96.
На підтвердження інформації стосовно сплати Виконавцем забезпечувального (гарантійного) платежу, надаємо копію платіжного доручення, а саме:
- копія платіжного доручення від 29 листопада 2022 року №100 на загальну суму 181 476,54 грн. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС».
Додається:
- Відповідь УО на запит на 1 арк.;
- Копії комерційних пропозицій на 2 арк.;
- Копія платіжного доручення від 29 листопада 2022 року №100 на загальну суму 181 476,54 грн. ДП «ДЕЛЬТА СЕРВІС» на 1 арк..