-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка , Пустомитівського району Львівської області (Коригування)»
Обсяг виконання робіт: відповідно до Технічної специфікації (згідно до Додатку №3)
Завершена
40 503 387.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 202 516.94 UAH
мін. крок: 0.5% або 202 516.94 UAH
Номер:
297c664acb7f488d9a5e4b0d340906f7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:14 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
15 UA-2022-09-26-008856-a 26.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «Інтербуд», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та її оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, передбачених Законом, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Пустомитівської міської ради Львівського району Львівської області (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 26.09.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Фірма «Інтербуд» (далі – ТОВ «Фірма «Інтербуд»), повідомлення про вимогу усунення невідповідностей до 19.10.2022, повідомлення про намір укласти договір від 20.10.2022, договір від 31.10.2022 № 160 (далі – Договір), додаткова угода № 1 від 07.11.2022 до Договору, додаткова угода № 2 від 24.11.2022 до Договору.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:14 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:14
Запити/Пояснення
Номер:
26270193f3e3435996efbe73318c3933
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.12.2022 16:17
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із добудови об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка, Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-26-008856-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «Фірма «Інтербуд» відповідно до умов абзацу другого пункту 4.1 розділу IV Договору від 31.10.2022 № 160 (далі – Договір)?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «Фірма «Інтербуд» надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до умов абзацу другого пункту 4.1 розділу IV Договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74c3b4eadf934cc1a9522ce3ddee6e93
Назва:
На запит Державної аудиторської служби України від 14.12.2022 16:17 про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт із добудови об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка, Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-26-008856-a) повідомляємо: Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення: На роботи по об’єкту «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка , Пустомитівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), було виділено кошти : за рішенням сесій Пустомитівської міської ради: №1540 від 23.12.2021 року на 2022 рік у сумі 2900000,00 грн, на підставі довідок змін до кошторису: - №6 від 08.02.2022 року виділено кошти у сумі 2783324,00 грн ; - №18 від 08. 02.2022 року виділено кошти у сумі 3995414,00 грн; - №43 від 19.05.2022 зменшено обсяг видатків на суму 3501122,00 грн; - №119 від 21.11.2022 року виділено кошти у сумі 3000000,00 грн Частина з яких була витрачена на коригування ПКД по вказаному об’єкту, проведення експертизи ПКД, та зареєстровано юридичні зобов’язання на технічний та авторський нагляд за будівництвом. Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі: Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт по об’єкту «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка , Пустомитівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), відповідно до розробленої ПП «Галич-центр» на підставі договору №22/21К від 23 серпня 2022 року проектної документації. Експертиза кошторисної частини якої проведена філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області на підставі договору №140338/01-22 від 30.08.2022 р. Експертний звіт затверджено рішенням виконавчого комітету Пустомитівської міської ради №02-03/165 від 16 вересня 2022 року. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво». Щодо розраховано його очікувану вартість: Відповідно до частини першої статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Замовник вказує в річному плані розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до очікуваної вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва гл. 1-7, та на підставі КНУ зокрема Настанов 4,38, 4,39, 4,43, та Розрахунків №П-131, №П-145 з урахуванням понесених витрат), експертного звіту. Щодо перерахування авансу: Повідомляємо, що аванс на виконання робіт на підставі п.4.1 Договору №160 від 31.10.2022 року переможцю торгів ТОВ «Фірма «Інтербуд» не перераховувався, узв’язку з чим не надаємо документальне підтвердження його перерахування та використання. Разом з цим надаємо скановані копії наступних документи: 1.Сканкопія рішення сесії Пустомитівської міської ради із відповідними додатками, що стосуються суті запитання на 7 аркушах 2. Сканкопії довідок змін до кошторису на 2022 рік на 4 аркушах 2.Зведений кошторисний розрахунок на 3 аркушах 3. Експертний звіт на 3 аркушах 4. Рішення про затвердження на 2 аркушах Уповноважена особа ____________________Назар Гловачевський
Дата опублікування:
19.12.2022 12:17
Опис:
На запит Державної аудиторської служби України від 14.12.2022 16:17 про надання пояснень в рамках моніторингу процедури закупівлі робіт із добудови об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка, Пустомитівського району Львівської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-26-008856-a) повідомляємо:
Щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення:
На роботи по об’єкту «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка , Пустомитівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), було виділено кошти :
за рішенням сесій Пустомитівської міської ради: №1540 від 23.12.2021 року на 2022 рік у сумі 2900000,00 грн,
на підставі довідок змін до кошторису:
- №6 від 08.02.2022 року виділено кошти у сумі 2783324,00 грн ;
- №18 від 08. 02.2022 року виділено кошти у сумі 3995414,00 грн;
- №43 від 19.05.2022 зменшено обсяг видатків на суму 3501122,00 грн;
- №119 від 21.11.2022 року виділено кошти у сумі 3000000,00 грн
Частина з яких була витрачена на коригування ПКД по вказаному об’єкту, проведення експертизи ПКД, та зареєстровано юридичні зобов’язання на технічний та авторський нагляд за будівництвом.
Щодо технічних та якісних характеристик предмету закупівлі:
Замовником визначено технічні та якісні характеристики предмета закупівлі робіт по об’єкту «Добудова об’єкту соціально-економічної інфраструктури загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів в с.Семенівка , Пустомитівського району Львівської області (Коригування)» (45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва), відповідно до розробленої ПП «Галич-центр» на підставі договору №22/21К від 23 серпня 2022 року проектної документації. Експертиза кошторисної частини якої проведена філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Львівській області на підставі договору №140338/01-22 від 30.08.2022 р. Експертний звіт затверджено рішенням виконавчого комітету Пустомитівської міської ради №02-03/165 від 16 вересня 2022 року. Якісні та технічні характеристики встановлені виходячи з вимог чинного законодавства України у сфері будівництва на момент оголошення закупівлі, а саме Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво».
Щодо розраховано його очікувану вартість:
Відповідно до частини першої статті 4 ЗУ «Про публічні закупівлі» закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження. Отже, складання річного плану та внесення до нього змін є передумовою здійснення процедур закупівель, визначених Законом та передує їх проведенню. Замовник вказує в річному плані розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувану вартість предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення визначався відповідно до очікуваної вартість предмета закупівлі. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до розробленої та затвердженої проектної документації (зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва гл. 1-7, та на підставі КНУ зокрема Настанов 4,38, 4,39, 4,43, та Розрахунків №П-131, №П-145 з урахуванням понесених витрат), експертного звіту.
Щодо перерахування авансу:
Повідомляємо, що аванс на виконання робіт на підставі п.4.1 Договору №160 від 31.10.2022 року переможцю торгів ТОВ «Фірма «Інтербуд» не перераховувався, узв’язку з чим не надаємо документальне підтвердження його перерахування та використання.
Разом з цим надаємо скановані копії наступних документи:
1.Сканкопія рішення сесії Пустомитівської міської ради із відповідними додатками, що стосуються суті запитання на 7 аркушах
2. Сканкопії довідок змін до кошторису на 2022 рік на 4 аркушах
2.Зведений кошторисний розрахунок на 3 аркушах
3. Експертний звіт на 3 аркушах
4. Рішення про затвердження на 2 аркушах
Уповноважена особа ____________________Назар Гловачевський