Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул.Соборна ,12
Асортимент, кількість робіт та інші умови закупівлі визначені у тендерній документації та додатках до неї. Тендерна документація додається . Згідно умов цієї процедури закупівлі, тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого документу , що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону. Інформація про відсутність підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч. 2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» надається учасником у складі тендерної пропозиції згідно умов тендерної документації. Розрахунок договірної ціни є твердим та складається відповідно до «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281.
Завершена
4 093 369.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 466.85 UAH
Період моніторингу:15.12.2022 16:42 - 06.01.2023 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.12.2022 №81-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 15.12.2022 №81-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-09-23-010645-a 23.09.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 05 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік (UA-P-2022-09-22-001514-b) Відділу освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 23 вересня 2022 року) із внесеними змінами (протокол від 04 жовтня 2022 року), запитання до процедури закупівлі від 27 та 29 вересня 2022 року, відповіді Замовника від 30 вересня та 04 жовтня 2022 року, вимогу про усунення порушення UA-2022-09-23-010645-a.c1 від 28 жовтня 2022 року, рішення Замовника від 02 листопада 2022 року, тендерні пропозиції ТОВ «Інноваційні Технології», ТОВ «Атмосервіс», протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 18 та 25 жовтня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю робіт від 07 листопада 2022 року №133, звіт про результати проведення процедури закупівлі, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, додаткову угоду від 09 грудня 2022 року №1 та пояснення від 23 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:06.01.2023 11:07 - 12.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:06.01.2023 11:07
Запити/Пояснення
59848
Номер:406c303721ac407bb34310b5fe0e89de
Назва:про надання пояснень
Дата опублікування:20.12.2022 09:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:24.12.2022 00:00
Автор:ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40479560
Контактна особа:
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.) +38 (0 43) 266-13-92 lilizakup@gmail.com
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна, 12 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-23-010645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
З огляду на зазначене, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю робіт від 07 листопада 2022 року №133 додатковою угодою від 09 грудня 2022 року №1?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
60155
Номер:f75922cb7e864514b500e74524e8d9a2
Назва:Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-12-15-000005
Дата опублікування:23.12.2022 15:40
Автор:ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ І СПОРТУ УЛАНІВСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
22032, Україна, Вінницька область, село Уланів, вул.Миру, будинок 19
Категорія:
Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Опис:Начальнику управління
Північного офісу
Держаудитслужби
у Вінницькій області
ВАХНОВСЬКІЙ Олені
Відповідь на запит на пояснення по моніторингу № UA-M-2022-12-15-000005 із закупівлі «Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна ,12 (Класифікатор ДК 021:2015: 45454000-4 « Реконструкція») від 23.09.2022 року.
Управлінням північного офісу Держаудистлужби у Вінницькій області згідно наказу від 15.12.2022 №81-з «Про початок моніторингу закупівлі» розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна ,12 (Класифікатор ДК 021:2015: 454540000-4 «Реконструкція»), № оголошення UA-2022-09-23-010645-a. На веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено запит на пояснення від 20.12.2022: «У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з реконструкції системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою: Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна, 12 (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-23-010645-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань: 1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі. 2. Згідно пункту 4 частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. З огляду на зазначене, просимо надати документальне підтвердження об’єктивних обставин, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат Замовника, що спричинили продовження строку дії договору про закупівлю робіт від 07 листопада 2022 року №133 додатковою угодою від 09 грудня 2022 року №1? Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту ».
Керуючись вимогами частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Відділ освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області.
Щодо першого питання повідомляємо наступне :
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до потреб Відділу освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради та норм чинного законодавства і зазначені в тендерній документації. Робочий проєкт на реконструкцію тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна ,12 розроблений на підставі: — листа замовлення, завдання на проектування ,акту обстеження технічного стану, договору на виконання робочого проекту . Передбачено влаштування монолітної з/б фундаментної плити по щебеневій основі під блочно-модульну котельню, влаштування бетонного вимощення ,встановлення твердопаливної блочно-модульної котельні, виконання земляних робіт, встановлення теплової камери, улаштування піщаної основи під трубопроводи та обсипання їх піском, засипка траншеї відсівом та грунтом, відновлення існуючого покриття, укладання трубопроводів мережі теплопостачання ,укладання трубопроводів систем водопостачання та каналізації, встановлення запірної арматури, улаштування оглядових та спускних каналізаційних колодязів, улаштування оглядового водопровідного колодязя, встановлення дизель-генератора. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням «Настанови визначення вартості будівництва», затвердженої Наказом Міністерства розвитку громад та територій України, від 01 листопада 2021 р. № 281 та затвердженого Експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Реконструкція системи тепломережі з встановленням резервного джерела живлення будівлі опорної загальноосвітньої школи I-III ступенів за адресою : Вінницька область, Хмільницький район, село Уланів, вул. Соборна ,12»
Експертиза проведена ТОВ «ІНЖЕНЕРНО-БУДІВЕЛЬНЕ БЮРО.
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, де розміщена інформація щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, та очікуваної вартості предмета закупівлі http://rmk.khedu.vn.ua/derzhavn_zakupvl/.
Щодо другого питання повідомляємо наступне :
7 листопада 2022 року між Відділом освіти, культури, молоді і спорту Уланівської сільської ради (далі-Замовник) та Товариством з обмеженою відповідальністю « Атмосервіс» (далі-Постачальник) був укладений договір про закупівлю робіт № 133 від 7 листопада 2022 року (далі-Договір) ,терміном дії до 31 грудня 2022 року. Так, згідно п.3.2. Договору строк (термін) виконання робіт: до 10 грудня 2022 року.
06.12.2022 р. ТОВ «Атмосервісом» було надіслано лист вих. № 45 від 06.12.2022 року, в якому Постачальник звернувся з проханням продовжити строки виконання робіт ,так як у зв’язку із обмеженнями постачання електроенергії операторами розподільчих мереж виникає проблеми із зв’язком ,що призвело до збоїв та затримок у роботі логістики, виробництві товарів та відповідно їх постачання в строки обумовлені в договорах. Заводи виробники не можуть забезпечити підрядників товарами в достатній кількості в обумовлені терміни з об’єктивних обставин, спричинених воєнним станом в Україні, які підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1.В наслідок чого ТОВ «Атмосервіс» не може виконати свої зобов’язання до 10.12.2022 р.
Керуючись п.20.1. та п.20.2. Договору було внесено зміни до договору № 133 від 07.12.2022 року. Додатковою угодою № 1 від 09.12.2022 року було внесено зміни до п.3.2.,викладено в новій редакції : «Строк (термін ) виконання робіт: до 31 грудня 2022 року» та Додаток № 2 до Договору «Календарний графік» викладений у новій редакції, в якому зазначається інформація ,що кінець терміну виконання робіт:31 грудня 2022 року .
Враховуючи вищезазначене ,Додатковою угодою не продовжувався термін дії договору , а саме було продовжено строк (термін) виконання робіт до 31 грудня 2022 року в межах дії Договору № 133 від 07.12.2022 року.
Відповідні документи додаються.