-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області
Завершена
1 052 243.00
UAH з ПДВ
Номер:
60b930c054a0479888f7dbc8641bd548
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-05-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
05.12.2022 00:00
Період моніторингу:
05.12.2022 12:30 - 27.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
1 2 3 4
31 UA-2022-09-16-008976-a 16.09.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено порушення частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі (скорочена), своєчасності оприлюднення внесених змін до істотних умов договору про закупівлю, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 23 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору узгодженій ціні пропозиції учасника при застосуванні переговорної процедури закупівлі (скорочена), внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, обґрунтування застосування переговорної процедури (скорочена), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури закупівлі (скорочена), оприлюднене в електронній системі закупівель 16.09.2022, протокол проведення переговорів між Замовником та товариством з обмеженою відповідальністю «ПІВДЕНБУД-М» (далі – ТОВ «ПІВДЕНБУД-М») від 16.09.2022, б/н, дефектний акт на ремонтні роботи від 07.09.2022, зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва, договір від 27.09.2022 № 151-Н (далі – Договір), повідомлення про внесення змін до договору, додаткова угода до Договору від 13.10.2022 № 1, пояснення та документи на запит Південного офісу Держаудитслужби, отримані 15.12.2022 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено наступне.
За результатами моніторингу установлено, що 16.09.2022 Замовником оприлюднено повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури (скорочена) за номером ІD: UA-2022-09-16-008976-a за предметом закупівлі: Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області (ДК 021:2015: 45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи), очікуваною вартістю 1 052 243,00 грн з ПДВ, відповідно до якого Замовником укладено Договір з ТОВ «ПІВДЕНБУД-М».
Зазначена переговорна процедура (скорочена) застосована відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону як виняток у разі: якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2022 щодо відсутності експертних, нормативних, технічних та інших документів, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, Замовником 15.12.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що робота харчоблоку лікарні на межі зупинки і потребує прийняття екстрених мір по ремонту мережі водопостачання, водовідведення та енергозабезпечення будівлі та недопущення зриву забезпечення харчуванням хворих, які знаходяться на лікуванні, а також бійців територіальної оборони, яким лікарня готує харчування за домовленістю згідно Договору б/н від 08.04.2022. Також, надано лист Замовника від 07.09.2022 № 477, який надіслано до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської обласної державної адміністрації щодо надання дозволу на проведення даної закупівлі. В листі зазначено про аварійну ситуацію харчоблоку лікарні та потреби проведення термінових робіт для забезпечення харчування хворих, які знаходяться на лікуванні, а також бійців територіальної оборони.
Проте на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, 26.06.2021 набув чинності Закон України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та інших законів України щодо вдосконалення системи функціонування та оскарження публічних закупівель», яким внесені зміни, в тому числі щодо виключення у пункті 8 частини шостої статті 40 Закону слова «з посиланням на».
Таким чином, оприлюднене Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) повинно містити саме документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення договору про закупівлю встановлено наступне.
Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Відповідно до пункту 17.1. Договору невід’ємною частиною Договору є Договірна ціна (Додаток № 1).
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2022 щодо відсутності в електронній системі закупівель додатку до Договору, Замовником 15.12.2022 надано пояснення, в якому зазначено, що додаток до Договору не завантажено помилково. Крім того, відповідно до протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2022 № 214 додаток до Договору оприлюднено в електронній системі закупівль 14.12.2022.
Отже на порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовником не оприлюднено додаток № 1 до Договору (Договірна ціна) протягом трьох робочих днів з дня укладення Договору, а оприлюднено лише на 56 робочий день з дня укладення Договору.
За результатами аналізу питання внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства встановлено наступне.
За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовник за результатами переговорної процедури (скорочена) уклав з ТОВ «ПІВДЕНБУД-М» Договір. Відповідно до пункту 3.1. вартість робіт визначається на основі договірної ціни, що є невід’ємною частиною Договору (Додаток № 1) і складає 1 052 243,00 грн з ПДВ. Вид договірної ціни: тверда.
Відповідно до даних електронної системи закупівель Замовником 14.10.2022 оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору та додаткову угоду до Договору від 13.10.2022 № 1, згідно з якою внесено зміни до істотних умов договору про закупівлю щодо збільшення суми Договору на 105 224,30 грн у зв’язку з додатковими обсягами робіт та змінами цін на будівельні матеріали на підставі пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону.
Відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадку зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Водночас зміна істотних умов договору про закупівлю у випадках, встановлених частиною п’ятою статті 41 Закону, може здійснюватися саме у разі та у спосіб, що передбачені договором про закупівлю.
При цьому порядок зміни умов договору про закупівлю визначається замовником самостійно та з дотриманням законодавства в цілому.
Внесення змін до договору про закупівлю у випадках, які передбачені Законом та умовами такого договору, має відбуватися шляхом укладення додаткової угоди, а також бути обґрунтованим та документально підтвердженим.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 12.12.2022 щодо збільшення загальної суми Договору, Замовником 15.12.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пояснення, в якому зазначено, що в ході виконання робіт було виявлено невідповідність кошторису по фактичному виконанню робіт, а саме: відсутність в кошторисі вартості монтажних робіт по установленню деяких електромонтажних виробів, у зв’язку з чим було погодження збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.
Проте, надане Замовником пояснення не підтверджує наявність підстави для збільшення загальної суми Договору відповідно до пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону, оскільки частиною п’ятою статті 41 Закону взагалі не передбачено випадки збільшення загальної суми договору із закупівлі робіт у зв’язку з додатковими обсягами робіт та змінами цін на будівельні матеріали, а також Договором не встановлено саме порядку зміни ціни із зазначеного випадку, обов’язкова наявність якого у договорах про закупівлю визначена пунктом 7 частини п’ятої статті 41 Закону.
Таким чином, Замовником додатковою угодою до Договору від 13.10.2022 № 1 внесено зміни до істотних умов Договору в частині збільшення загальної суми Договору, що не відповідає вимогам пункту 7 частини п’ятої статті 41 Закону та умовам Договору.
Період усунення порушень:
26.12.2022 11:24 - 10.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
26.12.2022 11:24
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
2. КНП «ДОЛ» ООР повідомляє:
Щодо висновку по моніторингу, нами здійснено такі заходи, а саме:
1.) Заключено Додаткову угоду №2 від 29.12.2022р. на розірвання Додаткової угоди №1 на збільшення суми №151-Н від 27.09.2022р., згідно листа від 27.12.2022р. за №798 щодо заключення ДУ №2 та відшкодування вартості ДУ №1, на проведення «Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області», шляхом застосування переговорної процедури на підставі пункту 3 частини 2 статті 40 Закону, як виняток у разі якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов'язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера.
2.) Додаткову угоду №2 від 29.12.2022р. та лист з проханням підписати цю додаткову угоду та відшкодувати вартість Додаткової угоди №1 від 16.05.2022р. завантажено до електронної системи.
3.) Суму в розмірі 105224,30грн. відшкодовано згідно платіжного доручення №719 від 29.12.2022р. (скан-копії додаються).
Дата публікації звіту:
30.12.2022 13:08
Запити/Пояснення
Номер:
6e4e7bab04094893803e9b7037430772
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.12.2022 10:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена).
3. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
Як Замовник може пояснити відсутність в електронній системі закупівель додатку № 1 (Договірна ціна) до договору від 27.09.2022 № 151-Н (далі – Договір), тоді як відповідно до пункту 17.1. Договору невід’ємною частиною Договору є: Договірна ціна (Додаток № 1)?
Надайте додаток до Договору.
4. Відповідно до додаткової угоди від 13.10.2022 № 1 Замовником збільшено загальну суму Договору.
Відповідно до частини 5 статті 41 Закону істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім в тому числі такого випадку як зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
Надайте відповідне документальне підтвердження, що обґрунтовує підставу для збільшення загальної суми Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ea13efd7a0d4b9e933ed45c8f3b6754
Назва:
У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000049 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
Дата опублікування:
15.12.2022 13:36
Опис:
КНП «ДОЛ» ООР повідомляє: щодо питання №1 моніторингу нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №477 від 07.09.2022р., а саме:
Акт обстеження.PDF (1,4М)
Дефектні акти.PDF (4М)
На Погодження ПР Харчоблаку.PDF (1,5М)
Наказ про обстеження.PDF (605К)
Рапорт про авар. ситуацію.PDF (566К)
Проектно-кошт. док-ція.PDF (31,4М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №2658/02/01.1-08/2-22 від 12.09.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що в КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» виникла аварійна ситуація з харчоблоком, згідно рапорту від 04.07.2022р. від Ботнаренко І.С. про те, що робота харчоблоку лікарні на межі зупинки і потребує прийняття екстрених мір по ремонту мережі водопостачання, водовідведення та енергозабезпечення будівлі та недопущення зриву забезпечення харчуванням хворих, які знаходяться на лікуванні, а також бійців територіальної оборони, яким лікарня готує харчування за домовленістю згідно Договору б/н від 08.04.2022р. Також створена комісія з визначення технічного стану харчоблоку лікарні згідно наказу №52 від 14.07.2022р. Надано Акт обстеження об’єкту від 03.08.2022р. на підставі якого складено дефектні акти на ремонтні роботи та розроблена кошторисна документація від 07.09.2022р. Таким чином виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до абзацу 1, п.п.3, частини 2, ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIІI в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019р. (документи додаються).
Щодо питання №3 моніторингу, Додаток №1 до Договору від 27.09.2022р. №151-Н не було завантажено помилково, Додаток до завантажено у систему згідно Протоколу №214 від 14.12.2022р.
Щодо питання №4 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області".
Враховуючи аварійний стан харчового блоку, який привів до повної зупинки його роботи, а також необхідність встановлення резервного електропостачання КНП «ДОЛ» ООР в термінові строки замовив у проектній організації кошторисну документацію для проведення ремонтних робіт на даному об`єкті.
Отримавши документацію, КНП «ДОЛ» ООР» погодило заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Було визначено Підрядник, якому була надана ця затверджена кошторисна документація для розробки договірної ціни та договору.
В ході виконання робіт було виявлено невідповідність кошторису по фактичному виконанню робіт, а саме відсутність в кошторисі вартості монтажних робіт по установленню деяких електромонтажних виробів:
1. Монтаж кабелю АsXSn перерізом 4х50 мм2 - 215 м/п;
2. Монтаж кабелю АВВГ перерізом 3х90+1х70 мм2 — 20 м/п;
3. Прокладка короба для кабелю — 21 м/п;
4. Монтаж щита АВР — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного, було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.
Номер:
ed974802052d4af08ba5fd936ad2eff8
Назва:
У межах проведення моніторингу ID UA-M-2022-12-05-000049 закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
Дата опублікування:
15.12.2022 13:10
Опис:
КНП «ДОЛ» ООР повідомляє: щодо питання №1 моніторингу нами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість на підставі наданих документів до Департаменту економічної політики та стратегічного планування Одеської ОДА та згідно листа про надання інформації щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик №477 від 07.09.2022р., а саме:
Акт обстеження.PDF (1,4М)
Дефектні акти.PDF (4М)
На Погодження ПР Харчоблаку.PDF (1,5М)
Наказ про обстеження.PDF (605К)
Рапорт про авар. ситуацію.PDF (566К)
Проектно-кошт. док-ція.PDF (31,4М)
на що було надане Погодження очікуваної вартості закупівлі згідно листа №2658/02/01.1-08/2-22 від 12.09.2022р.
Щодо питання №2 моніторингу повідомляємо, що в КНП «Дунайська обласна лікарня» Одеської обласної ради» виникла аварійна ситуація з харчоблоком, згідно рапорту від 04.07.2022р. від Ботнаренко І.С. про те, що робота харчоблоку лікарні на межі зупинки і потребує прийняття екстрених мір по ремонту мережі водопостачання, водовідведення та енергозабезпечення будівлі та недопущення зриву забезпечення харчуванням хворих, які знаходяться на лікуванні, а також бійців територіальної оборони, яким лікарня готує харчування за домовленістю згідно Договору б/н від 08.04.2022р. Також створена комісія з визначення технічного стану харчоблоку лікарні згідно наказу №52 від 14.07.2022р. Надано Акт обстеження об’єкту від 03.08.2022р. на підставі якого складено дефектні акти на ремонтні роботи та розроблена кошторисна документація від 07.09.2022р. Таким чином виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій відповідно до абзацу 1, п.п.3, частини 2, ст.40 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 №922-VIІI в редакції Закону №114-IX від 19.09.2019р. (документи додаються).
Щодо питання №3 моніторингу, Додаток №1 до Договору від 27.09.2022р. №151-Н не було завантажено помилково, Додаток до завантажено у систему згідно Протоколу №214 від 14.12.2022р.
Щодо питання №4 моніторингу, надаємо обґрунтовану відповідь, стосовно збільшення вартості ремонтних робіт по об`єкту: "Поточний ремонт будівлі харчового блоку з влаштуванням резервного електропостачання в КНП "Дунайська обласна лікарня" Одеської обласної ради" по вул. Телеграфна, 182/1 в м. Ізмаїлі Ізмаїльського району Одеської області".
Враховуючи аварійний стан харчового блоку, який привів до повної зупинки його роботи, а також необхідність встановлення резервного електропостачання КНП «ДОЛ» ООР в термінові строки замовив у проектній організації кошторисну документацію для проведення ремонтних робіт на даному об`єкті.
Отримавши документацію, КНП «ДОЛ» ООР» погодило заявлену кошторисну вартість ремонтних робіт у Департаменті охорони здоров`я і Облмайні.
Було визначено Підрядник, якому була надана ця затверджена кошторисна документація для розробки договірної ціни та договору.
В ході виконання робіт було виявлено невідповідність кошторису по фактичному виконанню робіт, а саме відсутність в кошторисі вартості монтажних робіт по установленню деяких електромонтажних виробів:
1. Монтаж кабелю АsXSn перерізом 4х50 мм2 - 215 м/п;
2. Монтаж кабелю АВВГ перерізом 3х90+1х70 мм2 — 20 м/п;
3. Прокладка короба для кабелю — 21 м/п;
4. Монтаж щита АВР — 1 шт;
Виходячи з вищесказаного, було змушено погодити збільшення вартості ремонтних робіт з подальшим корегуванням кошторисної документації в проектному інституті та укладанням з Підрядником Додаткової угоди з приведеною до відповідності договірною ціною.
Всі зауваження викладені у Висновку моніторингу прийняті нами до уваги, вжито заходи - наголошено уповноваженій особі щодо необхідності дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель - зобов’язуємось в подальшому не допускати порушень та дотримуватись вимог, встановлених Закону України «Про публічні закупівлі».