-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний ремонт рентгенкабінету у громадському будинку у приміщеннях 116, 117 амбулаторії №2 КНП "ДЦПМСД №6" ДМР за адресою: вул.Караваєва,68 у м.Дніпро
Завершена
1 980 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 900.00 UAH
Номер:
25768ab2352a4d4e9f4ba1cf78024016
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-12-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2023 00:00
Період моніторингу:
12.01.2023 20:02 - 03.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
12.01.2023 № 5
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2023 № 5
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
5 UA-2022-09-16-007951-a
16.09.2022 Комунальне некомерційне підприємство "Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6" Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ 37899736
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимоги пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства установлено порушення пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених частиною п’ятою статті 8 Законом №922 – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 19 січня 2023 року.
Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), розгляд тендерної пропозиції, своєчасність укладання, оприлюднення договору про закупівлю та змін до нього, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасність надання інформації у випадках передбачених частиною п’ятою статті 8 Закону Закон №922.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Дніпровської міської ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.09.2022р., реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07.10.2022р. №36Д, повідомлення про намір укласти договір, тендерну пропозицію учасника ТОВ «Виробничо-комерційна фірма «РАДІУС» ЛТД», договір від 20.10.2022р. № 81/22, додаткову угоду від 27.12.2022р. №1, пояснення Замовника надане через електронну систему закупівель.
Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922 Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін.
Моніторингом установлено, що Замовником 02.01.2023р. оприлюднено повідомлення про внесення змін до Договору від 20.10.2022р. № 81/22 з порушенням строків (на 4 робочий день з дня внесення змін), а саме додаткову угоду від 27.12.2022р. №1, що порушує норми пункту 11 частини першої статті 10 Закону № 922.
Під час здійснення моніторингу Замовником 16.01.2023р. було надане пояснення щодо порушення порядку оприлюднення повідомлення про внесення змін до договору № 81/22 від 20.10.2022р., а саме додаткової угоди №1 від 27.12.2022р, що не спростовує факту вчинення правопорушення.
Також, за результатами моніторингу установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам законодавства, а саме: у пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, що не відповідає вимогам пункту 11 частини другої статті 22 Закону №922, яким встановлено, що строк дії тендерної пропозиції не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
20.01.2023 20:51 - 04.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
20.01.2023 20:51
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Адміністрацією підприємства проведено заходи щодо недопущення порушень у подальшому, зокрема проведено роз’яснювальну роботу стосовно вимог законодавства про своєчасне оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, про складання тендерної документації та попередження уповноваженим особам про дотримання законодавства з публічних закупівель, виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 та інших законодавчих актів, що регламентують публічні закупівлі.
Дата публікації звіту:
27.01.2023 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
78e3fa8ee84141748ea38e97735376d6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2023 15:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі послуги «Поточний ремонт рентгенкабінету у громадському будинку у приміщеннях 116, 117 амбулаторії №2 КНП «ДЦПМСД №6» ДМР за адресою: вул. Караваєва, 68 у м. Дніпро» (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2022-09-16-007951-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 зі змінами (далі – Закон № 922), постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель PROZORRO встановлено, що Комунальним некомерційним підприємством «Дніпровський центр первинної медико-санітарної допомоги №6» Дніпровської міської ради (далі – Замовник) оприлюднено 02.01.2023р. (на 4 робочий день) Додаткову угоду від 27.12.2022р. №1.
Враховуючи вищезазначене просимо надати пояснення: чому Замовником оприлюднено Додаткову угоду від 27.12.2022р. №1 на 4 робочий день, що порушує пункт 10 частини першої статті 10 Закону 922?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
2164ef54870b4281b05cebb7ba636c34
Назва:
Про надання пояснень щодо закупівлі послуги «Поточний ремонт рентгенкабінету у громадському будинку у приміщеннях 116, 117 амбулаторії №2 КНП «ДЦПМСД №6» ДМР за адресою: вул. Караваєва, 68 у м. Дніпро»
Дата опублікування:
16.01.2023 11:26
Опис:
На виконання вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону «Про публічні закупівлі»
Замовником – КНП «ДЦПМСД №6»ДМР - 28 грудня 2022р. опубліковано в електронній системі закупівель
повідомлення про внесення змін до договору № 81/22 від 20.10.2022р., а саме Додаткова угода №1 від 27.12.2022р.
Це підтверджується інформацією на https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-16-007951-a
28 грудня 2022 11:44 Опубліковано зміни до договору ДУ1до Д№81-22 ТОВ Радіус .pdf
02 січня 2023 09:50 Опубліковано Електронний підпис
Але за технічними обставинами (відсутність електричної енергії, інтернет – зв’язку) не було можливості вчасно накласти КЕП на внесені зміни.