-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція).
Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Місцезнаходження замовника: вул. Шовковична 39/1, м. Київ, 01601. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції: Усі документи та інформація, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути викладені українською мовою (більш детально викладенно в тендерній документації)
Завершена
39 964 460.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199 900.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 199 900.00 UAH
Номер:
2497ef630eca4212a04b0c2b07bd6c06
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:10 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-09-15-004563-a 15.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Укрспецстрой», ТОВ «БК КБР», ТОВ «АГРАНБУД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального некомерційного підприємства «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» (далі – Замовник) на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.09.2022 б/н, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Укрспецстрой» (далі – ТОВ «Укрспецстрой»), товариства з обмеженою відповідальністю «БК КБР» (далі – ТОВ «БК КБР»), товариства з обмеженою відповідальністю «АГРАНБУД» (далі – ТОВ «АГРАНБУД»), повідомлення про намір укласти договір від 02.11.2022, договір підряду від 17.11.2022 № 350, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.12.2022 та 21.12.2022.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:56 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:56
Запити/Пояснення
Номер:
f8d1f818aa0242dc9e0ef1b657d1c35a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
12.12.2022 15:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-15-004563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечувального грошового платежу.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
b0da28114e07465b979692b06198effb
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.12.2022 12:55
Опис:
КНП «Олександрівська клінічна лікарні м. Києва» на Ваш запит від 12.12.2022 року надає пояснення та копії документів по закупівлі: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція). (UA-2022-09-15-004563-a), а саме:
1. Щодо першого питання: Очікувана вартість даної закупівлі: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) визначена згідно експертної оцінки від 26.01.2022 року №38612 (експертна оцінка додається).
2. Щодо другого питання: переможцем процедури відкритих торгів на закупівлю: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) були виконані вимоги пункту 6 розділу VI тендерної документації в часині надання забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді забезпечувального грошового платежу (на підтвердження додається: банківська виписка про надходження коштів на рахунок лікарні від 15.11.2022 року).
Номер:
69a2ec04b8594e8a96b5a61267f8d99b
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 14:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з реконструкції приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-15-004563-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо надання переможцем торгів товариством з обмеженою відповідальністю «АГРАНБУД» (далі – ТОВ «АГРАНБУД») копії ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення (монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень) на виконання пункту 2 розділу IV тендерної документації, зважаючи на те, що дані роботи передбачені технічним завданням та підлягають ліцензуванню відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852, а також наданням ТОВ «АГРАНБУД» в тендерній пропозиції гарантійного листа від 21.09.2022 № 2109-18 щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця та виконання всіх робіт самостійно.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9ef67683374f47beae6f9ca7026e087a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.12.2022 13:06
Опис:
КНП «Олександрівська клінічна лікарні м. Києва» на Ваш запит від 16.12.2022 року надає пояснення та копії документів по закупівлі: Реконструкція приймального відділення та спеціалізованих відділень Олександрівської клінічної лікарні м. Києва, благоустрій території та протизсувні роботи на вул. Шовковичній, 39/1» (7 поверх) (Код ДК 021: 2015 – 45454000-4 Реконструкція). (UA-2022-09-15-004563-a), а саме:
1. Відповідно до пункту 1 частини 6 розділу 3 тендерної документації передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції:
1)Копію чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної Інспекції України, виданої учаснику, на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із відповідним класом наслідків (СС2) або надати інформацію щодо наявності електронної ліцензії із зазначенням відповідного посилання. На виконання вищезазначених вимог тендерної документації учасник закупівлі ТОВ «АГРАНБУД» надав ліцензію від 13 червня 2018 р. №34-Л (з додатками), чим у повному обсязі виконав умови тендерної документації. Умови надання будь-яких інших ліцензій, зокрема ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, у тендерній документації відсутні. Відповідно до пункту 18 частини 2 статті 22 Закону «Про публічні Закупівлі» та частини 8 розділу 3 тендерної документації включено вимогу «щодо надання інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. У разі, якщо Учасник планує залучати до виконання робіт суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, він повинен до довідки надати у складі своєї тендерної пропозиції завірені керівником субпідрядника/співвиконавця організації копії наступних документів:
- лист-згоду довільній формі від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- довідка у довільній формі про наявність обладнання від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- довідка у довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні освіту, знання та досвід від кожного субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якого наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- наказ про призначення керівника субпідрядника/співвиконавця, інформація щодо якої наведена в таблиці, на виконання робіт, які передбачаються до виконання;
- діючу ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України, на виконання робіт, які передбачаються до виконання.»
Слід зазначити, що роботи з виконання монтажу системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передачі тривожних сповіщень у договірній ціні Учасника, у відсотковому співвідношенні до загальної ціни тендерної пропозиції складає приблизно 10,6 %, тобто вартість робіт протипожежного призначення не дорівнює та не перевищує 20% від вартості договору про закупівлю.
На виконання вимог п.2 частини 2 статті 41 Закону та частини 2 розділу 5 тендерної документації та відповідно до п. 5.3.24 та п. 5.3.17 договору про закупівлю - переможцем закупівлі ТОВ «АГРАНБУД» разом з договором про закупівлю надано інформацію про залучення до виконання робіт субпідрядника та копії всіх необхідних ліцензій на провадження певного виду господарської діяльності (копії ліцензій додаються).