-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС
Завершена
61 445 066.35
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 307 225.33 UAH
мін. крок: 0.5% або 307 225.33 UAH
Номер:
a18f0c740d854d80aa58e90b14b78e91
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-09-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.01.2023 00:00
Період моніторингу:
09.01.2023 13:37 - 31.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.01.2023 № 2
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
13 UA-2022-09-14-001674-a 14.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора департаменту – начальник відділу моніторингу
закупівель суб’єктів державної власності, що мають стратегічне
значення для економіки держави, Департаменту моніторингу закупівель Дмитро СТЕК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Стем» та UAB «Svertas Group», своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації та відповідей на вимоги про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 13.09.2022 із змінами від 13.10.2022 № 1 та від 20.10.2022 № 2, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 06.10.2022, роз’яснення Замовника від 11.10.2022, вимоги про усунення порушень SENSO DYNAMICS LLC від 14.09.2022, відповідь Замовника від 16.09.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозиції, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Стем» (далі – ТОВ «Стем»), UAB «Svertas Group», протокол уповноваженої особи Замовника авд 21.11.2022 № 7013, повідомлення про намір укласти договір від 21.11.2022, договір про закупівлю від 08.12.2022
№ 53-129-01-22-02608, пояснення Замовника, надані 18.01.2023 та 23.01.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
01.02.2023 18:42 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2023 18:42
Запити/Пояснення
Номер:
b2ab37b0ff464db9bc6af58ee2e77faa
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2023 21:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку № 3 ВП ПАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-09-14-001674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a12ab81a0edc4141b6396e69b21c2673
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 13.01.2023 (процедура закупівлі № UA-2022-09-14-001674-a)
Дата опублікування:
18.01.2023 11:38
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 06.01.2023 № 2 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС). [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-14-001674-a] через електронну систему закупівель 13.01.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
Джерелом фінансування ДП «НАЕК «Енергоатом» є власні кошти компанії, які надходять від реалізації виробленої електричної енергії.
Очікувана вартість закупівлі (далі – ОВЗ) визначена в порядку, передбаченому виробничими та організаційно-розпорядчими документами Замовника з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі.
За інформацією, наданою підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом», для визначення ОВЗ підрозділом-ініціатором процедури закупівлі – ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» перед оголошенням процедури закупівлі здійснено актуалізацію ОВЗ шляхом:
- аналізу наданої ВП ПАЕС інформації щодо направлення запитів комерційної пропозиції потенційним виробникам та постачальникам продукції: JSC Svertas Group (Литва), ТОВ «Спецтеплоенергомонтаж», ТОВ «ЕТЦ «Еталон», ТОВ «Запорожкранзавод», ТОВ «Діаконт», при цьому відповіді на запити комерційної пропозиції було отримано тільки від JSC Svertas Group (Литва) та ТОВ «Експертно-технологічний центр «Еталон» (м. Київ);
- аналізу наданої ВП ПАЕС інформаційної довідки про визначення ОВЗ із врахуванням наданих на запит ВП ПАЕС комерційних пропозицій з цінами та умовами постачання від виробника даної продукції JSC Svertas Group (Литва) та учасника ринку ТОВ «Експертно-технологічного центру «Еталон» (м. Київ).
За результатами проведеного цінового аналізу підрозділом-ініціатором процедури закупівлі ВП «Централізовані закупівлі» ДП «НАЕК «Енергоатом» було прийнято рішення очікувану вартість вищезазначеної процедури закупівлі встановити на рівні 61 445 066,35 грн. у т. ч. ПДВ.
Предметом вищезазначеної закупівлі є обладнання для оснащення крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблока № 3 ВП ПАЕС ручними приводами.
Метою встановлення ручних приводів на крані є усунення відступу від вимог НП 306.2.221-2019 «Вимоги безпеки під час поводження з ядерним паливом» для забезпечення можливості переведення системи поводження з ядерним паливом у безпечний стан у разі зникнення електроживлення крана.
З метою забезпечення можливості закупівлі обладнання ВП ПАЕС було розроблено та затверджено 1ВП-ТД технічну специфікацію до предмета закупівлі «Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблока № 3 ВП ПАЕС» № ТСдоПЗ(т).23.0905.027-2022.
ТСдоПЗ містить вимоги до продукції, що закуповується які відповідають умовам експлуатації та особливостям щодо її встановлення на штатному крані кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблока № 3 ВП ПАЕС.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень нормативних і виробничих документів ДП «НАЕК «Енергоатом» згідно з чинними нормами, стандартами і правилами з ядерної та радіаційної безпеки, таких як:
Позначення документа Назва документа
НП 306.2.106-2005 Вимоги до проведення модифікацій ядерних установок та порядку оцінки їх безпеки
НП 306.2.141-2008 Общие положения безопасности атомных станций
НП 306.2.208-2016 Вимоги до сейсмостійкого проектування та оцінки сейсмічної безпеки енергоблоків атомних станцій
НП 306.2.221-2019 Вимоги безпеки під час поводження з ядерним паливом
НПАОП 0.00-1.16-96 Правила аттестации сварщиков
НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання
ДСТУ 8781:2018 Виливки зі сталі. Загальні технічні умови
ДСТУ 4817:2007 Діоксид вуглецю газоподібний і скраплений. Технічні умови
ДСТУ ГОСТ 10157:2019 Аргон газоподібний та рідкий. Технічні умови
ДСТУ 8803:2018 Прокат товстолистовий з вуглицевої сталі звичайної якості. Технічні умови
ДСТУ 9027:2020 Системи управління якістю. Настанови щодо вхідного контролю продукції
ДСТУ 8833:2019 Виливки із сірого чавуну з пластинчастим графітом. Загальні технічні умови
ДСТУ 8981:2020 Виливки з металів та сплавів. Допуски розмірів, маси та припуски на механічне оброблення
ДСТУ 2658-94 Прокат чорних металів. Терміни та визначення дефектів поверхні
ДСТУ 2860-94 Надійність техніки. Терміни та визначення
ДСТУ 3328-96 Дугове зварювання конструкційних чавунів. Вимоги до технологічного процесу
ДСТУ 3925-99 Чавун з кулястим графітом для виливків. Марки
ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи
ДСТУ 4484:2005/
ГОСТ 535-2005 Прокат сортовий i фасонний із сталі вуглецевої звичайної якості. Загальні технічні умови
ГОСТ 14192-96 Маркировка грузов
ГОСТ 2.105-95 Единая система конструкторской документации. Общие требования к текстовым документам
ГСТУ 3-063-2004 Пiдiймально-транспортнi машини. Матерiали для зварних металевих конструкцiй. Вимоги до вибору
СОУ НАЕК 012:2021 Управління поставками (закупівлями) продукції. Оцінка постачальників продукції, робіт та послуг для систем, важливих для безпеки ядерних установок
СОУ НАЕК 030:2017 Управление документацией. Правила разработки, оформления и обращения с ремонтными документами ГП «НАЭК «Энергоатом»
СОУ НАЕК 033:2021 Технічне обслуговування і ремонт. Правила організації технічного обслуговування і ремонту обладнання енергоблоків та загальностанційного обладнання атомних електростанцій.
СОУ НАЕК 038:2021 Управління закупівлями продукції. Організація вхідного контролю продукції ВП Компанії
СОУ НАЕК 039:2013 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Оцінювання продукції на етапі виробництва
СОУ НАЕК 054:2015 Управління якістю. Контроль та випробування
СОУ НАЕК 077:2020 Управління закупівлями продукції. «Технічні умови», «Технічні специфікації» та «Технічні завдання» на продукцію для АЕС. Порядок розроблення, розгляду, погодження та поводження
СОУ НАЕК 081:2021 Управління закупівлями продукції. Система оцінки відповідності продукції. Випробування та приймання продукції для ЯУ
СОУ МПП 53.020-158:2006 Вантажопідіймальні крани, підіймальні пристрої і відповідне обладнання. Виготовлення. Загальні технічні вимоги
Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2022.html#september розділ «Закупівлі» Електронні закупівлі Обґрунтування технічних та якісних характеристик та очікуваної вартості предмета закупівлі Обґрунтування предмета закупівлі 2022 Закупівлі за вересень 2022р.: 14.09.2022 Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: код ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС) UA-2022-09-14-001674-a.
Додаток:
1. Інформаційна довідка ВП ПАЕС від 16.08.2022 на 7 арк. в 1 прим.;
2. Інформаційна довідка ВП «Централізовані закупівлі» від 30.08.2022 на 1 арк. в 1 прим;
3. Висновок ВП «Централізовані закупівлі» щодо визначення очікуваної вартості закупівлі №167 від 02.09.2022 на 1 арк. в 1 прим.
Уповноважена особа Ірина ХУДЕНКО
Номер:
b0a788749a414c4cb2b021d6821f7551
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.01.2023 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку № 3 ВП ПАЕС» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:
UA-2022-09-14-001674-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від
03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій JSC Svertas Group та товариства з обмеженою відповідальністю «Стем» вимогам пункту 2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації, зважаючи на те, що у складі їх тендерних пропозицій надані страхові гарантії забезпечення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Європейський страховий альянс», яке відсутнє в переліку, розміщеному на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом»?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
135bd3c8d285487590f50608ef2ae8f9
Назва:
Пояснення на запит ДАСУ від 19.01.2023 (процедура закупівлі № UA-2022-09-14-001674-a)
Дата опублікування:
23.01.2023 14:25
Опис:
Відповідно до наказу Держаудитслужби від 06.01.2023 № 2 «Про початок моніторингу закупівель» розпочато моніторинг закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом».
Під час розпочатого моніторингу процедури закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» (далі – Замовник) ДК 021:2015 42410000-3 Підіймально-транспортувальне обладнання (Ручні приводи крана кругової дії в/п 320/160/2х70 тс енергоблоку №3 ВП ПАЕС). [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-14-001674-a] через електронну систему закупівель 19.01.2023 надійшов запит про надання пояснень (далі – Запит), а саме: «1. Яким чином вами здійснена оцінка відповідності тендерних пропозицій JSC Svertas Group та товариства з обмеженою відповідальністю «Стем» вимогам пункту 2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації, зважаючи на те, що у складі їх тендерних пропозицій надані страхові гарантії забезпечення тендерної пропозиції приватного акціонерного товариства «Європейський страховий альянс», яке відсутнє в переліку, розміщеному на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом»?».
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
У зв’язку з військовою агресію рф проти України на веб-сайт ДП «НАЕК «Енергоатом» неодноразово здійснювалися потужні кібератаки, які призвели до втрати розміщеної на веб-сайті інформації. Під час усунення наслідків кібератак та відновлення доступу до веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» можлива короткочасна некоректна робота сайту, оскільки інформація постійно оновлюється і доповнюється, що призводить до затримки у відображені сайтом оновлених матеріалів, що наразі і відбулося (некоректне оновлення документів, які розміщені на веб-сайті).
Також, з огляду на постійне відключенням електроенергії та переключення джерела живлення в офісах Компанії, оновлення сайту відбувається із затримкою та втратою на короткий час даних, оскільки під час загрузки оновлення і одночасного вимкнення світла виникає необхідність у відновленні перерваного процесу. Для перегляду останніх оновлень на веб-сайті необхідно видаляти кеш браузера та історію перегляду сайту, оскільки браузер зберігає сторінку на комп’ютері в пам’яті і одразу не показує оновлену інформацію.
У період розгляду (з 28.10.2022 по 15.11.2022) тендерних пропозицій учасників вищезазначених торгів JSC Svertas Group та ТОВ «СТЕМ» на відповідність вимогам пункту 2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації (так само як і станом на сьогодні) страхова компанія ПрАТ «Європейський страховий альянс» входила до переліку страхових компаній, які пройшли відбір і здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю (далі – Перелік).
Проходження ПрАТ «Європеський страховий альянс» відбору підтверджується висновком від 26.12.2016 № 1 «Щодо проходження відбору ПрАТ «Європейський страховий альянс», яке планує здійснювати забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» (копія додається).
Відповідно до підпункту 3.1 розпорядження ДП «НАЕК «Енергоатом» від 20.10.2020 № 846-р «Щодо Порядку формування переліку страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» страхові компанії, які на час набрання чинності цим розпорядженням здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, включаються до вищезазначеного Переліку.
Таким чином, ПрАТ «Європейський страховий альянс» є страховою компанією, яка здійснює забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель ДП «НАЕК «Енергоатмо», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю, та включено до Переліку, який розміщується на офіційному сайті ДП «НАЕК «Енергоатом» (www.energoatom.com.ua → «Закупівлі» → «Інформація для учасників» → «Перелік страхових компаній, що здійснюють забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання договорів про закупівлю»).
Додаток: копія висновку від 26.12.2016 № 1 «Щодо проходження відбору ПрАТ «Європейський страховий альянс», яке планує здійснювати забезпечення тендерних пропозицій учасників процедур закупівель, замовником яких є ДП «НАЕК «Енергоатом», а також забезпечення виконання умов договорів про закупівлю» на 3 арк. в 1 прим. Уповноважена особа Ірина ХУДЕНКО