-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові проєктно-вишукувальні роботи (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) згідно ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування
Завершена
527 775.00
UAH з ПДВ
Номер:
57c9def9dc124786bf62961e16c4160d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-03-07-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.03.2023 00:00
Період моніторингу:
07.03.2023 14:57 - 29.03.2023 01:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
07.03.2023 №21-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 07.03.2023 №21-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-09-13-010744-a 13.09.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік
Немирівської міської ради (далі – Замовник), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 14 вересня 2022 року №102, №103, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, договір від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 та пояснення від 14 березня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі. При цьому, згідно з частиною 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що підставою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до повідомлення про намір укласти договір є пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури та у письмових поясненнях, наданих через електронну систему закупівель 14 березня 2023 року на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби і Вінницькій області зазначено, що відповідно до службової записки начальника відділу містобудування та архітектури – головного архітектора Лабунського Р. Ю., рішення 48 сесії Немирівської міської ради 1 скликання від 21 грудня 2019 року №1294 «Про бюджет Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» на виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки» було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області» за номером UA-2020-07-01-002766-c за результатом якої переможцем було визначено ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь», укладено договір № 05-20/17п від 13 серпня 2020 року на суму 1150000,00 грн. В процесі виконання договору було виявлено ряд об’єктивних факторів, що ускладнювали розвиток території міста у його існуючих межах. Тому, для повноцінного функціонування населеного пункту необхідно було передбачити додаткові території для розміщення житлової забудови (садибної, блокованої та багатоквартирної) для відселення з територій існуючої садибної та багатоквартирної забудови, яка потрапила у санітарно-захисні зони. Крім вищезазначеного, до початку розроблення проекту Генерального плану м. Немирів за вищезазначеним договором, цілий ряд рішень чинного Генерального плану м. Немирів на розрахунковий строк до 2015-2020 років були не реалізованими. Враховуючи вищевикладене, було вирішено включити додаткові території, включаючи село Монастирок, яке фактично є передмістям Немирова, та внести відповідні зміни до договору підряду від 13 серпня 2020 року №05-20/17, завдання на розроблення містобудівної документації, в частині включення додаткових проєктно-вишукувальних робіт, в тому числі топографо-геодезичні роботи зі створення ТП в масштабі 1:2000 територій, передбачених для розширення населеного пункту. Також, зазначено, що розроблення розділів Генерального плану: «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та особливий період», стратегічної екологічної оцінки Генерального плану, Схеми санітарної очистки території міста було відкладено на завершальний етап розроблення проектних містобудівних робіт. Враховуючи обов’язковість вищезазначених розділів у складі Генерального плану, наявну прогнозованість стану виконання бюджету 2022 року, на підставі рішення виконкому Немирівської міської ради було запропоновано розробнику Генерального плану (ТОВ «НВК «Світязь») виконати повний комплекс містобудівних робіт.
Водночас, моніторингом установлено, що за результатами проведеної процедури відкритих торгів за номером UA-2020-07-01-002766-c, між Замовником та ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь» укладено договір від 13 серпня 2020 року №05-20/17п на суму 1150000,00 грн (основний договір), предметом якого є послуги з комплексу робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області, які визначені у Додатку №1 договору – Технічних вимогах.
При цьому, установлено, що Технічні вимоги, які є Додатком №1 договору, що укладений за результатами переговорної процедури закупівлі від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 передбачають виконання робіт, які були вже включені до Технічних вимог основного договору від 13 серпня 2020 року №05-20/17п, укладеного за результатами відкритих торгів, зокрема: розроблення звіту про Стратегічну екологічну оцінку (ЗУ «про планування і забудову територій, ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку»); розроблення Розділу «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту на мирний час»; розроблення Розділу «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту на особливий період»; розроблення Схеми санітарної очистки міста. Крім того, в Технічних вимогах вказано однакову площу міста Немирів – 1092,3 га та кількість населення – 11662 осіб.
Також, у Розділах «Схема санітарної очистки м. Немирова» Технічних вимог вказано однакову чисельність населення міста – 11662 особи з урахуванням маятникової міграції та середньорічної чисельності туристів і гостей відповідно до генерального плану пункту та зазначені однакові норми надання послуг з вивезенням побутових відходів – 11360 м куб/рік.
Окрім того, кошториси №1 на виконання інженерно-геодезичних вишукувальних робіт в обох випадках передбачають виконання робіт в однаковому обсязі та кількості, зокрема: збір і систематизація матеріалів минулих років: а)топографічних зйомок м-бу 1:10 000 1:100 000 до 10 аркуш, ІІ і ІІІ категорії складності – 1 арк.; складання технічного звіту на паперовій основі та магнітних носіях – 1 звіт.
При цьому, під час проведення моніторингу закупівлі Замовник експертних, нормативних, технічних та інших документів, які б підтверджували виникнення необхідності закупівлі саме додаткових робіт під час закупівлі послуг з комплексу робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області на суму 527 775,00 грн та причин неможливості їх передбачення та включення до основного договору, укладеного за результатами відкритих торгів, не надав.
Отже, інформація, наведена у повідомленні про намір укласти договір та поясненні Замовника не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
27.03.2023 15:53 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.03.2023 15:53
Оскарження висновку в суді
Опис:
03.04.2023 року Змовником - Немирівська міська рада було подано адміністративну заяву до Вінницького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відома Замовнику, відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" зі змінами ст.8,10.
Дата публікації:
03.04.2023 15:58
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
fc08f399c414425db908a1abf081071c
Назва:
про надання пояснень
Дата опублікування:
09.03.2023 16:08
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.03.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових проєктно-вишукувальних робіт (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-13-010744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
З огляду на зазначене, просимо зазначити номер процедури відкритих торгів, яка стала підставою для проведення переговорної процедури закупівлі.
Крім того, надати інформацію та підтверджуючі документи: експертний звіт, проєктну документацію, розрахунки до договірної ціни головного (первинного) договору, розрахунки до договірної ціни.
Які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проєкт, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості та яким чином (технічно чи економічно) вони пов’язані з первинним договором?
А також, просимо пояснити причини необхідності в додаткових аналогічних проєктно-вишукувальних роботах (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ)?
3. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 строк його дії до 31 грудня 2022 року?
Надайте копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору).
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
84097ae7941244eaab497f69722e8e1a
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
14.03.2023 14:23
Опис:
Рішення (протокол) №34
уповноваженої особи
НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
м. Немирів 14 березня 2023 року
Порядок денний:
1. Про надання пояснення на моніторинг щодо закупівлі Додаткові проєктно-вишукувальні роботи (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) згідно ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (далі — Закупівля) та прийняття рішення про надання відповіді, документів та матеріалів щодо проведення Закупівлі.
2. Про прийняття рішення щодо оприлюднення на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області відповідної інформації, документів та матеріалів щодо проведення Закупівлі через електронну систему закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі — Закон).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором № UA-2022-09-13-010744-a
Під час розгляду першого питання порядку денного:
07 березня 2023 о 14:57 год. розпочався моніторинг Закупівлі Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, 09.03.2023 о 16:08 год. було отримано Запит замовнику на пояснення слідуючого змісту :
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-03-09 16:08:11
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових проєктно-вишукувальних робіт (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-13-010744-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Умовою застосування переговорної процедури закупівлі зазначено пункт 5 частини 2 статті 40 Закону, а саме необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. З огляду на зазначене, просимо зазначити номер процедури відкритих торгів, яка стала підставою для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім того, надати інформацію та підтверджуючі документи: експертний звіт, проєктну документацію, розрахунки до договірної ціни головного (первинного) договору, розрахунки до договірної ціни. Які саме додаткові аналогічні роботи не були включені у початковий проєкт, що є предметом закупівлі, із зазначенням їх обсягів та вартості та яким чином (технічно чи економічно) вони пов’язані з первинним договором? А також, просимо пояснити причини необхідності в додаткових аналогічних проєктно-вишукувальних роботах (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ)?
3. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
4. З яких підстав не оприлюднено звіт про виконання договору, тоді як за умовами договору від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 строк його дії до 31 грудня 2022 року?Надайте копії первинних документів, що стосуються повного виконання договору від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 (платіжні доручення, видаткові накладні та інші первинні документи, що стосуються виконання цього договору).Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Щодо першого питання
На виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки зі змінами (додається), службової записки начальника відділу містобудування та архітектури- головного архітектора Лабунського Р. Ю. вх.№03-29-266 від 08.09.2022 року (додається), листа ТОВ « Науково-виробнича компанія « Світязь» № 55 від 07.07.2022 року вх. 03-25-3435 від 19.08.2022 року (додається), було проведено закупівлю Додаткових проєктно-вишукувальних робіт (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) згідно ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування шляхом переговорної процедури закупівлі. Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі його очікувану вартість визначено ще на етапі внесення змін до виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки зі змінами на підставі наданих ТОВ «НВК «Світязь» калькуляції та кошторисів з обґрунтуванням вартості комплексу додаткових аналогічних послуг (додаються).
Посилання на сторінку веб-сайту https://rada.info/upload/users_files/03772619/75f141e8f563c9acf6cc8fa26fa08587.pdf
Щодо другого питання
Відповідно до службової записки начальника відділу містобудування та архітектури – головного архітектора Лабунського Р. Ю. від 01.07.2020 року вх №02-49-314 від 01.07.2020року, Рішення 48 сесії Немирівської міської ради 1 скликання від 21 грудня 2019 року №1294 «Про бюджет Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» на виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки» було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування Комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-01-002766-c за результатом якої переможцем даної закупівлі було визначено ТОВ « Науково-виробнича компанія « Світязь» та укладено договір № 05-20/17п від 30.08.2020 року на суму 1 150 000 грн. Враховуючи пояснення начальника відділу містобудування та архітектури- головного архітектора Лабунського Р. Ю. від 13.03.2023 року в процесі виконання договору № 05-20/17п від 30.08.2020 року було виявлено ряд об’єктивних факторів, що ускладнювали розвиток території міста у його існуючих межах. Так, практично всі промислові та комунальні підприємства міста розташовані поруч з житловою забудовою та створюють не сприятливі умови проживання. Значна частина територій існуючої садибної та багатоквартирної забудови міста знаходиться у санітарно-захисних зонах (далі – СЗЗ), в тому числі: виробничо-складських об’єктів − 94 житлових будинки; 10 діючих кладовищ (584 житлові будинки); в межах нормативних прибережних захисних смуг водних об’єктів (64 будинки); в охоронній зоні ЛЕП 35 кВ та 10кВ (78 житлових будинки); в межах протипожежної відстані від лісу – 31; охоронній зоні ГРС – 5. Таким чином, загалом 856 житлових будинків або 27,2 відсотки від загальної їх кількості, знаходяться в зоні дії обмежень СЗЗ. Тому, для повноцінного функціонування населеного пункту необхідно було передбачити додаткові території для розміщення житлової забудови (садибної, блокованої та багатоквартирної) для відселення з територій існуючої садибної та багатоквартирної забудови, яка потрапила у СЗЗ.
Важливим фактором, який впливає на існуючі та перспективні обмеження є те, що м. Немирів внесено до Списку історичних населених місць України. За матеріалами розробленого проекту ІАОП, історичний ареал та охоронні зони пам’яток, межі зон регулювання забудови, а також межі тих зон охорони, які пов’язані з охороною археологічного культурного шару суттєво збільшують площу території міста, на яку поширюється дія містобудівних обмежень. Таким чином, за підсумком робіт з розроблення розділу Генерального плану “Існуючий стан”, було виявлено, що в зоні дії тих чи інших містобудівних обмежень, знаходиться близько 80 відсотків території житлової забудови міста! Така цільність містобудівних обмежень території житлової забудови, практично, унеможливлювала прийняття ефективних проектних рішень, а відповідно, - подальший розвиток території міста.
Крім вищезазначеного, до початку розроблення проекту Генерального плану м. Немирів за вищезазначеним договором, цілий ряд рішень чинного Генерального плану м. Немирів (розробник – Український державний інститут проектування міст «ДІПРОМІСТО», 1996 рік) на розрахунковий строк до 2015-2020 рр., були не реалізованими. Вони, насамперед, стосувалися:
– розвитку дорожньо-вуличної мережі та її благоустрою;
– освоєння мікрорайонів, передбачених для нового житлового та громадського будівництва, яке не відбулось через те, що вказані території не ввійшли в межі міста, які були затверджені рішенням 10 сесії Немирівської міської ради 22 скликання 16.05.1997 року. В той же час, під будівництво були надані також ділянки в охоронних зонах пам’яток, на заповідній території – Немирівському парку, пам’ятці садово-паркового мистецтва загальнодержавного значення, в санітарно-захисній зоні міського кладовища «Гиренки» по вул. Горького та за межами міста – на територіях бувшої Кіровської сільської ради, тощо;
– будівництва нового сміттєзвалища (полігону твердих побутових відходів);
– будівництва зливової каналізаційної мережі з очисними спорудами;
– проведення комплексного благоустрою промислових підприємств з влаштуванням спецозеленення санітарно-захисних зон;
– закриття п’яти з шести кладовищ. Навпаки, передбачені під закриття кладовища продовжували експлуатуватися і, всупереч рішення генплану, – розширятися;
– будівництво мережі установ, підприємств та організацій обслуговування з врахуванням радіусу доступності;
– створення єдиного рекреаційного каркасу міста.
Нереалізовані вищезазначені рішення чинного Генерального плану м. Немирів, що зберегли свою актуальність, переносяться до проекту Генерального плану та вимагають, відповідно, додаткових територій.
Окрім вищевказаного, у результаті аналізу існуючого стану забудови міста, виявлено ряд проблем, для розв’язання яких, проєктом Генерального плану необхідно передбачити відповідні території:
- відсутні території для розміщення перспективного житлового будівництва для населення міста, яке зросте до кінця розрахункового періоду орієнтовно на 4,0 тис. мешканців, громадян які перебувають на черзі для отримання соціального житла, а також для сімей переселенців з зони бойових дій та таких, які будуть мігрувати із сіл Немирівської територіальної громади;
- збільшення ділянок зелених насаджень загального користування та формування внутрішньо-міської рекреаційної зони:
- житлова забудова недостатньо забезпечена інженерно-транспортною інфраструктурою для оптимального функціонування;
- у районах садибної забудови відсутній зовнішній благоустрій
- магістральна вулична мережа міста не відповідає сучасним (по пропускній здатності) вимогам як у центральній частині, так і у периферійних.
Враховуючи вищевикладене було вирішено включити додаткові території, включаючи село Монастирок, яке фактично є передмістям Немирова, та внести відповідні зміни до договору підряду від 13 серпня 2020 № 05-20/17, завдання на розроблення містобудівної документації, в частині включення додаткових проєктно-вишукувальних робіт, в тому числі топографо-геодезичні роботи зі створення ТП в масштабі 1:2000 територій, передбачених для розширення населеного пункту. На підставі цього рішення,30 червня 2021 року було укладено Додаткову Угоду №1 до договору підряду від 13 серпня 2020 № 05-20/17. Зміни до Договору, враховуючи тогочасний фінансовий стан громади, були проведені без зміни його вартості, шляхом перегляду складу робіт. З переліку виконуваних робіт було вилучено розроблення розділів Генерального плану «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та особливий період»; розроблення стратегічної екологічної оцінки генерального плану населеного пункту; розроблення Схеми санітарної очистки території населеного пункту.
Єтапи робіт, що залишилися для виконання, за рахунок збільшення площі, зросли в обсягах і тому зросла вартість їх виконання. Обґрунтуваннях вартості надається в Кошторисах і Калькуляціях до Додаткової Угоди № 1.
Таким чином, розроблення розділів Генерального плану: «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та особливий період», стратегічної екологічної оцінки Генерального плану, Схеми санітарної очистки території міста було відкладено на завершальний етап розроблення проектних містобудівних робіт.
Враховуючи обов’язковість вищезазначених розділів у складі Генерального плану, наявну прогнозованість стану виконання бюджету 2022 року, на підставі рішення виконкому Немирівської міської ради було запропоновано розробнику Генерального плану (ТОВ «НВК «Світязь») виконати повний комплекс містобудівних робіт. Така пропозиція була реалізована на умовах переговорної процедури закупівлі, відповідно пункту 5 частини 2 статті 40 Закону за таких умов:
- основний договір про закупівлю повинен бути укладений за результатами проведення тендеру, тобто конкурентної процедури закупівлі (конкурентна процедура закупівлі — здійснення конкурентного відбору учасників за процедурами закупівлі відкритих торгів, торгів з обмеженою участю та конкурентного діалогу (частина 13 статті 1 Закону);
- додаткові роботи чи послуги повинні бути аналогічними;
- закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг повинна бути здійснена у того самого учасника;
- з моменту укладання основного договору про закупівлю не пройшло трьох років;
- вартість робіт та послуг (по одному чи декількох договорах за результатами переговорної процедури закупівлі) не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю;
- має бути належне обґрунтування.
ТОВ «НВК «Світязь» надало обґрунтування вартості додаткових робіт, що підтверджується відповідними Кошторисами і Калькуляціями до Договору від 03 жовтня 2022 року №04-25-41. На момент підписання Договору від 03 жовтня 2022 року , він не містив робіт, які були передбачені Договором закупівлі № 05-20/17п від 30.08.2020 р. та Додаткової угоди до нього .
Щодо третього питання
За результатами проведення переговорів з учасником ТОВ « НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ « СВІТЯЗЬ» щодо закупівлі Додаткові проєктно-вишукувальні роботи (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) згідно ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування (далі — Закупівля) шляхом застосування переговорної процедури відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (Протокол №102 від 14.09.2022 року додається) визначено ТОВ « НАУКОВО-ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ « СВІТЯЗЬ» переможцем переговорів.
Відповідно до ст.40 Закону України « Про публічні закупівлі» зі змінами пункту 5 Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю обов’язково безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель протягом одного дня після ухвалення рішення Протокол №103 від 14.09.2022 року додається.
Відповідно до ст.40 Закону України « Про публічні закупівлі» зі змінами пункту 6 Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію (Протокол №103 від 14.09.2022 року додається):
1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія;
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності);
3) кількість, місце та строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг;
4) найменування, ідентифікаційний код учасника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань або реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають відмітку у паспорті) постачальника товарів, виконавця робіт чи надавача послуг;
5) місцезнаходження та контактні номери телефонів учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори;
6) узгоджена ціна пропозиції учасника процедури закупівлі;
7) умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої цієї статті;
8) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Саме у пункті 8 Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (переговорна процедура) що є додатком 1 до Протоколу №103 від 14.09.2022 року зазначено та оприлюднено обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі.
Відповідно до ст.10 Закону України « Про публічні закупівлі» зі змінами оприлюднення інформації про закупівлю: 8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Щодо четвертого питання
Враховуючи те, що Договір від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 виконаний Виконавцем в частині безпосередньо його робіт. Враховуючи ту обставину, що роботи за даним договором є складовою і невід'ємною частиною основного договору, для повного завершення комплексу робіт з розроблення генерального плану м. Немирів необхідне повне завершення робіт за двома договорами. Виконавець в строк, визначений Договором, передав виконану документацію в повному обсязі. Однак, розроблена містобудівна документація потребувала винесення на розгляд архітектурно-містобудівної ради УМіА Вінницької військової державної адміністрації на наступного проведення експертизи, а Історико-архітектурний план - затвердження Міністерством культури та інформаційної політики України. Календарним планом, який є невід'ємною частиною Договору підряду від 13 серпня 2020 № 05-20/17п, визначено, що: “Проведення громадських обговорень містобудівної документації, розгляд: ІАОП - Консультаційною радою при Управлінні культури і мистецтв Вінницької ОДА, галузевим міністерством; містобудівної документації - АМБР при УМіА Вінницької ОДА; проведення консультацій по СЕО з відповідними управліннями Вінницької ОДА та міністерствами КМУ; погодження СО з відповідними державними установами проводиться Замовником у відповідності до вимог чинного законодавства та протягом термінів, визначених регламентами вищезазначених установ.” Тобто ці терміни не враховуються у терміни безпосередньо проведених робіт.
На даний час, Генеральний план міста після розгляду архітектурно-містобудівною радою УМіА Вінницької військової державної адміністрації, готується для передачі на експертизу, а ІАОП знаходиться в МКІП на затверджені.
А також у зв’язку з виконанням УДКСУ у Немирівському районі Вінницької області постанови КМУ 590 від 09.06.2021 року оплата за Договором №04-25-41 від 03 жовтня 2022 року не проведена (звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма №7м додається) та пункт 10 Договору №04-25-41 від 03 жовтня 2022 року не виконано, тому не оприлюднено звіт про виконання договору. Первинні документи не надаються , тому, що були вилучені на підставі ухвали слідчого судді ( Додаток до протоколу тимчасового доступу до речей і документів від 01.02.2023 року додається)
ВИРІШИЛА:
1. Оприлюднити в Електронній системі у порядку, встановленому Уповноваженим органом пояснення у вигляді цього протоколу протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту з додатками.
Додатки:
- службова записки начальника відділу містобудування та архітектури- головного архітектора Лабунського Р. Ю. вх.№03-29-266 від 08.09.2022 року;
- лист ТОВ « Науково-виробнича компанія « Світязь» № 55 від 07.07.2022 року вх. 03-25-3435 від 19.08.2022 року;
- зміни до Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки;
- Протокол №103 від 14.09.2022 року
- Протокол №102 від 14.09.2022 року
-Протокол №34 від 14.03.2023 року
- Договір № 05-20/17п від 30.08.2020 року
- Додаткова угода №1 до договору № 05-20/17п від 30.08.2020 року
- Додаткова угода №2 до договору № 05-20/17п від 30.08.2020 року
- Додаток до протоколу тимчасового доступу до речей і документів від 01.02.2023 року
- Звіт про заборгованість за бюджетними коштами форма №7м
- Розрахунки, кошториси, калькуляція.
Головний спеціаліст відділу бухгалтерського обліку та звітності (уповноважена особа)
О. М. Самофал