• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові проєктно-вишукувальні роботи (виготовлення ТП М 1:2000 на території, що заплановані до включення в межі міста) та розділів ГП (СЕО та ІТЗЦЗ) згідно ДК 021:2015 71410000-5 Послуги у сфері містобудування

Завершена

527 775.00 UAH з ПДВ
Номер: 57c9def9dc124786bf62961e16c4160d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-03-07-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07.03.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 07.03.2023 14:57 - 29.03.2023 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 07.03.2023 №21-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 07.03.2023 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2.UA-2022-09-13-010744-a 13.09.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 43) 266-13-92, lilizakup@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 27 березня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Немирівської міської ради (далі – Замовник), протоколи щодо прийняття рішень уповноваженою особою від 14 вересня 2022 року №102, №103, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівлі, договір від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 та пояснення від 14 березня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. Відповідно до частини першої статті 20 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) відкриті торги є основною процедурою закупівлі. При цьому, згідно з частиною 1 статті 40 Закону переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що підставою застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до повідомлення про намір укласти договір є пункт 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Замовником в обґрунтуванні застосування переговорної процедури та у письмових поясненнях, наданих через електронну систему закупівель 14 березня 2023 року на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби і Вінницькій області зазначено, що відповідно до службової записки начальника відділу містобудування та архітектури – головного архітектора Лабунського Р. Ю., рішення 48 сесії Немирівської міської ради 1 скликання від 21 грудня 2019 року №1294 «Про бюджет Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020 рік» на виконання Програми розроблення (оновлення) містобудівної документації Немирівської міської об’єднаної територіальної громади на 2020-2022 роки» було оголошено процедуру відкритих торгів щодо закупівлі «Комплекс робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області» за номером UA-2020-07-01-002766-c за результатом якої переможцем було визначено ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь», укладено договір № 05-20/17п від 13 серпня 2020 року на суму 1150000,00 грн. В процесі виконання договору було виявлено ряд об’єктивних факторів, що ускладнювали розвиток території міста у його існуючих межах. Тому, для повноцінного функціонування населеного пункту необхідно було передбачити додаткові території для розміщення житлової забудови (садибної, блокованої та багатоквартирної) для відселення з територій існуючої садибної та багатоквартирної забудови, яка потрапила у санітарно-захисні зони. Крім вищезазначеного, до початку розроблення проекту Генерального плану м. Немирів за вищезазначеним договором, цілий ряд рішень чинного Генерального плану м. Немирів на розрахунковий строк до 2015-2020 років були не реалізованими. Враховуючи вищевикладене, було вирішено включити додаткові території, включаючи село Монастирок, яке фактично є передмістям Немирова, та внести відповідні зміни до договору підряду від 13 серпня 2020 року №05-20/17, завдання на розроблення містобудівної документації, в частині включення додаткових проєктно-вишукувальних робіт, в тому числі топографо-геодезичні роботи зі створення ТП в масштабі 1:2000 територій, передбачених для розширення населеного пункту. Також, зазначено, що розроблення розділів Генерального плану: «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту (цивільної оборони) на мирний час та особливий період», стратегічної екологічної оцінки Генерального плану, Схеми санітарної очистки території міста було відкладено на завершальний етап розроблення проектних містобудівних робіт. Враховуючи обов’язковість вищезазначених розділів у складі Генерального плану, наявну прогнозованість стану виконання бюджету 2022 року, на підставі рішення виконкому Немирівської міської ради було запропоновано розробнику Генерального плану (ТОВ «НВК «Світязь») виконати повний комплекс містобудівних робіт. Водночас, моніторингом установлено, що за результатами проведеної процедури відкритих торгів за номером UA-2020-07-01-002766-c, між Замовником та ТОВ «Науково-виробнича компанія «Світязь» укладено договір від 13 серпня 2020 року №05-20/17п на суму 1150000,00 грн (основний договір), предметом якого є послуги з комплексу робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області, які визначені у Додатку №1 договору – Технічних вимогах. При цьому, установлено, що Технічні вимоги, які є Додатком №1 договору, що укладений за результатами переговорної процедури закупівлі від 03 жовтня 2022 року №04-25-41 передбачають виконання робіт, які були вже включені до Технічних вимог основного договору від 13 серпня 2020 року №05-20/17п, укладеного за результатами відкритих торгів, зокрема: розроблення звіту про Стратегічну екологічну оцінку (ЗУ «про планування і забудову територій, ЗУ «Про стратегічну екологічну оцінку»); розроблення Розділу «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту на мирний час»; розроблення Розділу «Інженерно-технічні заходи цивільного захисту на особливий період»; розроблення Схеми санітарної очистки міста. Крім того, в Технічних вимогах вказано однакову площу міста Немирів – 1092,3 га та кількість населення – 11662 осіб. Також, у Розділах «Схема санітарної очистки м. Немирова» Технічних вимог вказано однакову чисельність населення міста – 11662 особи з урахуванням маятникової міграції та середньорічної чисельності туристів і гостей відповідно до генерального плану пункту та зазначені однакові норми надання послуг з вивезенням побутових відходів – 11360 м куб/рік. Окрім того, кошториси №1 на виконання інженерно-геодезичних вишукувальних робіт в обох випадках передбачають виконання робіт в однаковому обсязі та кількості, зокрема: збір і систематизація матеріалів минулих років: а)топографічних зйомок м-бу 1:10 000 1:100 000 до 10 аркуш, ІІ і ІІІ категорії складності – 1 арк.; складання технічного звіту на паперовій основі та магнітних носіях – 1 звіт. При цьому, під час проведення моніторингу закупівлі Замовник експертних, нормативних, технічних та інших документів, які б підтверджували виникнення необхідності закупівлі саме додаткових робіт під час закупівлі послуг з комплексу робіт з розроблення Генерального плану м. Немирів Вінницької області на суму 527 775,00 грн та причин неможливості їх передбачення та включення до основного договору, укладеного за результатами відкритих торгів, не надав. Отже, інформація, наведена у повідомленні про намір укласти договір та поясненні Замовника не підтверджує наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, передбачених пунктом 5 частини другої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 27.03.2023 15:53 - 11.04.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.03.2023 15:53

Оскарження висновку в суді

Опис: 03.04.2023 року Змовником - Немирівська міська рада було подано адміністративну заяву до Вінницького окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу закупівлі. Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області буде повідомлено протягом одного робочого дня з моменту, як така інформація стане відома Замовнику, відповідно до Закону України " Про публічні закупівлі" зі змінами ст.8,10.
Дата публікації: 03.04.2023 15:58

Запити/Пояснення