Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладені в додатку 4 до тендерної документації. Обґрунтування посилання на маркування/тип та нормативну відповідність предмету закупівлі: Встановлені Замовником товари з конкретним маркуванням, обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів, відповідності нормативним вимогам та сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, наведеними спеціалістами з технічної частини замовника, матеріали мають експлуатаційну та нормативну відповідність встановленим вимогам та задовольняють потреби замовника. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена в межах запланованих витрат, з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", за отриманими пропозиціями.
Завершена
6 400 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 000.00 UAH
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:03.11.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу:03.11.2022 18:10 - 25.11.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
48 UA-2022-09-13-009207-a 13.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса:Ukraine, Київ
Контактна особа:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Трансгосп», ТОВ «Дніпрозалізничпостачання», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального підприємства «Швидкісний трамвай» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.09.2022 № 448, протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 25.10.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій 26.10.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Трансгосп» (далі - ТОВ «Трансгосп») та товариства з обмеженою відповідальністю «Дніпрозалізничпостачання» (далі – ТОВ «Дніпрозалізничпостачання»), повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2022, договір про закупівлю від 10.11.2022 № 3/10.11/7116 (далі – Договір), пояснення Замовника надані 21.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:24.11.2022 19:47 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:24.11.2022 19:47
Запити/Пояснення
57155
Номер:c1fa5381a875479b8eea7c88c85cc052
Назва:Про надання пояснень
Дата опублікування:17.11.2022 08:23
Дата до якої повинна бути надана відповідь:23.11.2022 00:00
Автор:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
×
Код ЄДРПОУ:
40165856
Контактна особа:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.) +38 (0 67) 326-09-47 o.i.nikitiuk@dasu.gov.ua
Адреса:
Ukraine
Опис:У межах проведення моніторингу процедури закупівлі залізничного обладнання «Стрілки та хрестовини колійні» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-13-009207-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
p7s
sign.p7s
57477
Номер:72b076426d8c41aaac93a29dc55f83d0
Назва:Пояснення на запит
Дата опублікування:21.11.2022 13:51
Автор:Комунальне підприємство "Швидкісний трамвай"
×
Код ЄДРПОУ:
30950099
Контактна особа:
Круценко Дмитро Олександрович 380564094129 metro.tramvay@gmail.com
Адреса:
50057, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, майдан Праці, 1
Категорія:
Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Заступнику Голови Галині ВАШЕКА
Директору Департаменту моніторингу закупівель Сергію ЧЕРНЕГА
Пояснення на запит
На Ваш запит щодо надання пояснень замовником до моніторингу процедури закупівлі за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2022-09-13-009207-a, “Стрілки та хрестовини колійні (Track arrows and crosspieces)”, UA-M-2022-11-03-000055 ● 5ca95efa412748e48ca02e6acd1830fd (згідно із Наказом від 03.11.2022 за № 259 “Про початок моніторингу процедур закупівель”), повідомляємо наступне.
Замовником - комунальним підприємством “Швидкісний трамвай” (далі скорочено — КП “Швидкісний трамвай”) визначено обґрунтування розміру бюджетного призначення (розміру витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено очікувану вартість процедури закупівлі — Відкриті торги з публікацією англійською мовою ID: UA-2022-09-13-009207-a, “Стрілки та хрестовини колійні (Track arrows and crosspieces)”, на підставі наступного.
Встановлені Замовником номенклатурні позиції предмету закупівлі з відповідними технічними та якісними характеристиками обумовлено виробничою необхідністю високої якості матеріалів та нормативної і технологічної сумісності з іншими спеціальними частинами та колійними матеріалами, котрі необхідні під час виконання ремонтних робіт на трамвайних коліях. За технічними та експлуатаційними властивостями, для досягнення замовником якісної та технологічної відповідності, а також довговічності у процесі експлуатації предмету закупівлі, що вимагається спеціалістами з технічної частини замовника, вироби зазначені у технічній специфікації мають нормативну та експлуатаційну сумісність встановленим вимогам, та задовольняють потреби замовника.
Спеціалістами виробничо-технічного відділу та служби колій КП “Швидкісний трамвай” для проведення процедури закупівлі було надано Технічну специфікацію (Додаток 4 до тендерної документації), складену на підставі виробничих потреб. Технічна специфікація містить інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі (копія додається).
Планові призначення (заплановані витрати) на придбання даного предмету закупівлі включено до пункту 2.2. “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій” - Переліку завдань і заходів «Програми розвитку підприємств міського електротранспорту на 2016 - 2023 роки»” (затверджено рішенням Криворізької міської ради від 24.12.2015 № 66, зі змінами від 24.11.2021 за № 941, копія витягу додається). Відповідно до “Помісячного плану використання бюджетних коштів на 2022 рік” КП “Швидкісний трамвай” (витяг додається), за кодом економічної класифікації видатків бюджету 2610 “Субсидії та поточні трансферти підприємствам (установам, організаціям)”, КПКВК 1917421 “Утримання та розвиток наземного електротранспорту”, одним з показників (інші видатки) є “Придбання запасних частин та матеріалів для виконання поточного ремонту окремих ділянок трамвайних колій”, що включає в себе придбання зокрема предмету закупівлі “Стрілки та хрестовини колійні”, та інших необхідних замовнику запасних частин та колійних матеріалів. Планові призначення (заплановані витрати) узгоджені головним розпорядником бюджетних коштів.
Очікувану вартість предмета закупівлі (6 400 000,00 грн. з ПДВ) визначено з урахуванням вимог Наказу Мінекономіки від 12.02.2020 р. за № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі", в межах бюджетних призначень згідно із Помісячним планом використання бюджетних коштів підприємства на 2022 рік, за результатами аналізу ринку та проведеного моніторингу (копія додається) відповідних товарів станом на дату оприлюднення процедури закупівлі, та отриманих комерційних пропозицій (копії додаються). Також, з урахуванням наданої до відділу з публічних закупівель службової записки 13.09.2022 р. від начальника служби колій, погодженої заступником директора та головним інженером, на проведення процедури закупівлі “Стрілки та хрестовини колійні”, з орієнтовною очікуваною вартістю 6 450 000 грн. з ПДВ (копія додається).
Додатки - скановані копії документів / інформації, що додаються замовником до цього пояснення:
1. Витяг з Програми розвитку.pdf (2 стор.);
2. Витяг з Помісячного плану 2022 (2610).pdf (2 стор.);
3. Додаток 4 до ТД - Тех.специфікація стрілки, хрестовини.pdf (3 стор.);
4. Ціновий моніторинг.pdf (1 стор.);
5. Службова записка.pdf (1 стор.);
6. Титульна сторінка ТД.pdf (2 стор.);
7. Протокол УО.pdf (1 стор.);
8. Комерційна Пропозиція від АТ ДнСЗ.pdf (1 стор.);
9. Комерційна пропозиція ОВМ Фінанс.PDF (1 стор.);
10. Комерційна пропозиція МС Трейд.pdf (1 стор.);
11. Комерційна пропозиція ПП Метресурс.pdf (2 стор.);
12. Копія наказу №210 від 01.06.2020р.pdf (1 стор.).
З повагою, уповноважена особа КП «Швидкісний трамвай», начальник відділу з публічних закупівель Дмитро КРУЦЕНКО