-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Відкрита реанімаційна система для новонароджених
Завершена
1 599 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 995.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 995.00 UAH
Номер:
8a50df48a16d439f8ddfd190446816d6
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-23-000054
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2022 00:00
Період моніторингу:
24.11.2022 11:12 - 16.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2022-09-12-006830-a 12.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Черкаська обласна дитяча лікарня Черкаської обласної ради» (далі –Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням в.о.уповноваженої особи від 12.09.2022 № 33/1, протокол розгляду тендерних пропозицій від 17.10.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Лівін» (далі – ТОВ «Лівін») та товариства з обмеженою відповідальністю «Рокмед» (далі – ТОВ «Рокмед»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженої особи від 24.10.2022 № 33/1-5 та від 11.11.2022 № 33/1-5/а, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2022, договір про закупівлю від 16.11.2022 № 189, пояснення на запит Держаудитслужби, отримане 02.12.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
16.12.2022 22:00 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2022 22:00
Запити/Пояснення
Номер:
2bdbe269df724bc7bfcf8879b3691fb6
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2022 10:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з придбання відкритої реанімаційної системи для новонароджених (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-12-006830-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Лівін» вимог частини другої статті 41 Закону.
3. Також надати інформацію та документи, які підтверджують обґрунтовану необхідність продовження строку для укладання договору про закупівлю від 16.11.2022 № 189 до 60 днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4052231d2ce54392baa3cc90247bd6ad
Назва:
Про надання пояснень на запит посадової особи органу державного контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі відкритої реанімаційної системи для новонароджених (UA-2022-09-12-006830-a)
Дата опублікування:
02.12.2022 13:24
Опис:
На виконання запиту посадової особи органу державного контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі відкритої реанімаційної системи для новонароджених (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-12-006830-a) замовник надає наступні пояснення.
Згідно пункту 1 запиту про надання пояснень:
Відповідно частин 11 та 12 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (із змінами), Положення про уповноважену особу КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» з метою якісного проведення закупівель дороговартісного медичного обладнання та отримання консультативної дорадчої допомоги, для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, було утворено робочу групу.
Члени робочої групи, зокрема, Русіна Н.М. завідувач відділення новонароджених та недоношених дітей (лікар – педіатр – неонатолог), у відповідності до специфічних потреб вузьких спеціалістів нашого лікувального закладу, де планується використання обладнання, сформувала технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та медико – технічні вимоги до відкритої реанімаційної системи для новонароджених.
Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів, в тому числі медичного обладнання, дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, якою затверджений Технічний регламент щодо медичних виробів.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з використанням аналізу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах електронної системи закупівель "Prozorro" шляхом порівняння ринкових цін, та інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників медичного обладнання а також потенційним учасникам електронною поштою були направлені запити цінових пропозицій. На основі отриманих відповідей сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.
Згідно пункту 2 запиту про надання пояснень:
Відповідно до частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а також пункту 3 розділу 6 Тендерної документації на закупівлю відкритої реанімаційної системи для новонароджених Замовником була встановлена наступна вимога:
Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) достовірну інформацію про наявність у нього чинної ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Переможець закупівлі – ТОВ «Лівін» надало вищевказану інформацію одночасно з наданням договору про закупівлю (рішення про призначення директора, наказ про вступ на посаду директора, лист щодо права підпису договору, лист щодо ненадання ліцензії згідно законодавства).
Згідно пункту 3 запиту про надання пояснень:
Відповідно до частини 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі», у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Закон не надає визначення «обґрунтованої необхідності». Мінекономіки у відповіді на запит 2008/2020 зазначає, що Законом не визначено конкретного переліку випадків щодо продовження строку для укладення договору про закупівлю, замовник самостійно визначає такі випадки та обґрунтовує їх на власний розсуд.
У зв’язку з значним навантаженням на уповноважену особу, великою кількістю закупівель, а також з урахуванням збільшення часу оголошених повітряних тривог у області, (у робочий час уповноважена особа перебуває в укритті без доступу до робочого місця) та враховуючи аварійні вимкнення світла, з метою належного опрацювання договору та додатків до нього, а також інших документів для дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, були наявні підстави для продовження строку для укладання договору про закупівлю з Переможцем ТОВ «Лівін».