• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Відновлювальні роботи асфальтного покриття вул. Садова в с. Великополе Яворівського району Львівської області (поточний ремонт)

Завершена

1 482 906.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 414.53 UAH
Номер: 13f5f68fb27749aab53456922ceaa155
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-10-000072
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 10.01.2023 15:24 - 01.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 10.01.2023 №6 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 10.01.2023 №6. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-09-12-006314-a, 12.09.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ПП «Рома», визначення вказаного учасника переможцем та укладення з ним договору встановлено порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону. Крім того, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок несвоєчасного надання інформації та документів у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, відповідності тендерної документації вимогам Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону у встановленому законодавством порядку, а саме вжити заходи щодо розірвання укладеного за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ПП «Рома» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону при оприлюдненні інформації про закупівлю та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 30 січня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Івано-Франківської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-09-12-000746-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію приватного підприємства «Рома» (далі – ПП «Рома»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 05.10.2022; повідомлення про намір укласти договір; оприлюднені переможцем тендеру після аукціону документи; договір від 27.10.2022 №6д та додаткову угоду від 30.12.2022 №1 до вказаного договору; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Проведеним моніторингом встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ПП «Рома» завантажено окремі файли, які є недоступними для перегляду (зазначені як конфіденційні документи): Штатний на 15.09.2022.pdf, J0510407 3 Додаток 4 (ДФ) Відомості про суми нарахованого доходу_ утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору.pdf, J0510407 2 Додаток 4 (ДФ) Відомості про суми нарахованого доходу_ утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору.pdf, J0510407 1 Додаток 4 (ДФ) Відомості про суми нарахованого доходу_ утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору.pdf, J0510107 3 Додаток 1 (Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу_ грошового забезпечення) застрахованим особам.pdf, J0510107 2 Додаток 1 (Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу_ грошового забезпечення) застрахованим особам.pdf, J0510107 1 Додаток 1 (Д1) Відомості про нарахування заробітної плати (доходу_ грошового забезпечення) застрахованим особам (1).pdf, конфіденційні документи. При цьому зазначено, що така інформація є комерційною таємницею підприємства. Слід зазначити, що вищевказані документи вимагались Замовником на підтвердження відповідності учасників встановленим в тендерній документації кваліфікаційним критеріям (Розділ №2 «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Додатку №1 до тендерної документації). Відповідно до абзацу першого частини другої статті 28 Закону під час розкриття тендерних пропозицій автоматично розкривається вся інформація, зазначена в тендерних пропозиціях учасників, крім інформації, зазначеної в абзаці другому цієї частини, та формується список учасників у порядку від найнижчої до найвищої запропонованої ними ціни/приведеної ціни. Згідно з абзацом другим частини другої статті 28 Закону не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі що містить персональні дані. При цьому, відповідно до норм абзацу другого частини другої статті 28 Закону конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Однак, в тендерній пропозиції учасника ПП «Рома» після аукціону вищезазначені файли з документами, які вимагались Замовником на підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію відповідно до статті 16 цього Закону, не є доступними для перегляду та перевірки (визначені як конфіденційні). Згідно з нормою пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону. Проте Замовником, на порушення пункту 1 частини першої статті 31 Закону, не відхилено тендерну пропозицію учасника ПП «Рома», а визначено його переможцем. Відповідно до вимог частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Отже, нормою частини шостої статті 17 Закону імперативно визначено обов’язок переможця надати замовнику, шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель, документи, які підтверджують відсутність відповідних підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою цієї статті. Умовами тендерної документації Замовника (Додаток №4) визначено спосіб підтвердження переможцем відсутності підстав, визначених відповідними пунктами частини першої та частиною другою статті 17 Закону Водночас, проведеним моніторингом встановлено, що в недотримання вимог частини шостої статті 17 Закону, а також Додатку 4 до тендерної документації Замовника, переможцем тендеру ПП «Рома» у визначений Законом термін не надано Замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 8 частини першої статті 17 Закону та частиною другою цієї статті. Відповідно до частини сьомої статті 33 Закону, у разі ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника. Також, відповідно до вимог пункту 3 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Однак, на порушення вимог пункту 3 частини першої статті 31 та частини сьомої статті 33 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця тендеру ПП «Рома», а укладено з ним договір від 27.10.2022 №6д на суму 1 185 501,20 гривень. Під час моніторингу 10.01.2023 Західним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель надано Замовнику запит про надання інформації про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інформації чи було надано переможцем тендеру при укладанні договору відповідні документи на підтвердження права підписання договору про закупівлю та копію ліцензій або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Однак, Замовником надано пояснення через електронну систему закупівель з порушенням строків, визначених у частині п’ятій статті 8 Закону. Відповідно до пункту 11 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін. Проведеним моніторингом встановлено, що до укладеного договору від 27.10.2022 №6д було внесено зміни додатковою угодою від 30.12.2022 №1, зокрема, щодо продовження строку дії договору на наступний рік. Однак, на порушення вимог пункту 11 частини першої статті 10 Закону Замовником укладену додаткову угоду від 30.12.2022 №1 №1 та повідомлення про внесення змін до договору опубліковано в електронній системі закупівель 05.01.2023, тобто з перевищенням встановленого Законом строку (протягом трьох робочих днів з дня внесення змін до договору).
Період усунення порушень: 30.01.2023 14:41 - 14.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 30.01.2023 14:41

Запити/Пояснення