-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апарат штучної вентиляції легень
Завершена
5 850 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 29 250.00 UAH
Номер:
14ab4a3085034c448b1d06a6d22cbe6b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 18:10 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
49 UA-2022-09-12-006169-a 12.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛІВІН» та ТОВ «МЕДХОЛДІНГ», своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО НЕКОМЕРЦІЙНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням в.о. уповноваженої особи від 12.09.2022 №33/1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВІН» (далі – ТОВ «ЛІВІН»), товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ»), протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2022, договір купівлі-продажу від 16.11.2022 № 192, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 16.11.2022.
Період усунення порушень:
24.11.2022 20:15 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 20:15
Запити/Пояснення
Номер:
3f32297f415e4335a68c37f091dee5a5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
15.11.2022 14:48
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Апарат штучної вентиляції легеньThe device of artificial ventilation of lungs» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-12-006169-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
fcf1ff96d90b466ab57e3a0a8caa228b
Назва:
Щодо надання пояснень
Дата опублікування:
16.11.2022 11:34
Опис:
На виконання запиту посадової особи органу державного контролю, відповідальної за проведення моніторингу процедури закупівлі апарату штучної вентиляції легень (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-12-006169-a) замовник надає наступні пояснення.
Відповідно частин 11 та 12 статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VІІІ (із змінами), Положення про уповноважену особу КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» з метою якісного проведення закупівель дороговартісного медичного обладнання та отримання консультативної дорадчої допомоги, для підготовки тендерної документації та вимог до предмета закупівлі, було утворено робочу групу (наказ КНП «ЧОДЛ Черкаської обласної ради» від 07.09.2022 року № 109 «Про утворення робочої групи»).
Члени робочої групи, зокрема, Скриваник Н.С. завідувач відділення інтенсивної терапії новонароджених (лікар – педіатр неонатолог) та Носенко С.М. лікар - анестезіолог дитячий - головний позаштатний дитячий анестезіолог Управління охорони здоров’я Черкаської ОДА, у відповідності до специфічних потреб вузьких спеціалістів нашого лікувального закладу, де планується використання обладнання сформували технічні та якісні характеристики предмету закупівлі та медико – технічні вимоги до апарату ШВЛ.
Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів, в тому числі медичного обладнання, дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 2 жовтня 2013 р. № 753, якою затверджений Технічний регламент щодо медичних виробів.
Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість предмета закупівлі були визначені з дотриманням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, з використанням аналізу загальнодоступної інформації, яка міститься у відкритих джерелах електронної системи закупівель "Prozorro" шляхом порівняння ринкових цін, та інформації, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі, в тому числі на сайтах виробників та/або постачальників медичного обладнання а також потенційним учасникам електронною поштою були направлені запити цінових пропозицій. На основі отриманих відповідей сформовано очікувану вартість предмета закупівлі.