-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт
Завершена
4 545 939.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 729.69 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 729.69 UAH
Номер:
34300a79767e4847bccc92160da2c22b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-14-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.11.2022 00:00
Період моніторингу:
14.11.2022 14:24 - 06.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.11.2022 № 265
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-09-06-005832-a 06.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Адамантбуд», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 30 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги «Центральний» Рівненської міської ради» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.09.2022 № 83, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 26.09.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій 26.09.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Адамантбуд» (далі - ТОВ «Адамантбуд»), повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника надані 30.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
02.12.2022 15:48 - 08.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.12.2022 15:48
Запити/Пояснення
Номер:
66215fbf497a44caafb9d216ca444c0e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2022 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-06-005832-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та відповідні документи щодо виконання вимог пункту 4 Додатку 1 до тендерної документації в частині надання документів, що підтверджують право подання пропозиції та право підписання договору про закупівлю учасником - переможцем ТОВ «Адамантбуд».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
06a302148a354ed79e1d2a65957635d5
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
30.11.2022 14:35
Опис:
По моніторингу процедури закупівлі робіт із капітального ремонту код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація пояснюємо наступне:
Стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, то 25.11.2021 за результатами спрощеної закупівлі було укладено договір № 413 на виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту «Капітальний ремонт будівлі амбулаторії ЗПСМ №8 КНП «ЦПМСД «Центральний» РМР, що знаходиться за адресою: Рівненська область, Рівненський район,смт. Квасилів, вул.Молодіжна,22 А». Дана проектно-кошторисна документація отримала позитивний експертний висновок № 18-0073/01-22 від 31.05.2022, реєстраційний номер ЕХ01:0107-4502-6936-9827. При цьому в очікувану вартість капітального ремонту відповідно до проектно-кошторисної документації включено суму 3313.888 тис. грн. (об’єктний кошторис) + 80.170 тис. грн. ( кошторисний прибуток)+ 40.666 тис.грн (кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій) +87.099 тис.грн. (кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва) + 266.460 тис.грн. (кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами) +757.657 тис.грн. ПДВ. Скан-копії проектно-кошторисної документації по даному питанню додаємо.
Щодо документів, що підтверджують право подання пропозиції та право підписання договору, то у складі тендерної пропозиції надано рішення учасника №3 Товариства з обмеженою відповідальністю «АДАМАНДБУД» від 18.04.2022, яким з 19.04.2022 року призначено директором товариства Балєєва Сергія Вікторовича та наказ № 3/1 від 19.04.2022 про те що Балєєв С.В. приступає до виконання обов’язків директора товариства. Крім того, повноваження директора підтверджено Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань, виданою 20.04.2022 та Статутом.
Відповідно до п.2.6 Статуту, директор без довіреності діє від імені Товариства, представляє його у відношеннях з організаціями, підприємствами, установами та державними органами з усіх питань діяльності Товариства; вчиняє інші дії, що прямо та виключно не відносяться до компетенції зборів Учасника Товариства.
П.2.3. того ж Статуту визначає виключну компетенцію загальних зборів Учасника товариства, в яких відсутнє будь яке обмеження щодо повноважень директора на подання пропозиції та укладання договорів. Вищезазначені документи додаємо ( документ № 5 та №8 тендерної пропозиції).