-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Швидкозшивачі, папки та теки (згідно коду за ДК 021:2015: 22850000-3 «Швидкозшивачі та супутнє приладдя»)
Завершена
4 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер:
43f15ee2dd4e4339849367d0aa26cfa8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 18:12 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
7 UA-2022-09-05-009948-a 05.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Бумвест», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності надання роз’яснень, щодо тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, повноти та своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Центрального міжрегіонального управління міністерства юстиції м. Київ (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи з проведення закупівель від 05.09.2022 №137 (зі змінами), тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Бумвест» (далі – ТОВ «Бумвест»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 26.09.2022, повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2022, договір про закупівлю (поставку) товарів від 14.10.2022
№ 188-10/22-Т, пояснення на запит Держаудитслужби наданні 15.11.2022 через електрону систему закупівель.
Період усунення порушень:
24.11.2022 20:06 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 20:06
Запити/Пояснення
Номер:
8275b20802c1493e9c7d86274b3d81bd
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2022 10:01
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі швидкозшивачів, папок та тек (згідно коду за ДК 021:2015: 22850000-3 «Швидкозшивачі та супутнє приладдя») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-05-009948-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Бумвест» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
876f1e2f92d14c959eb710d512e05741
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
15.11.2022 16:41
Опис:
П Р О Т О К О Л № 185
уповноваженої особи
Центрального міжрегіонального управління
Міністерства юстиції (м. Київ)
м. Київ «15» листопада 2022 року
Порядок денний:
1. Розгляд та надання відповіді на запит від Державної аудиторської служби України від 10.11.2022 (ID запиту: UA-2022-09-05-009948-a), щодо процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 22850000-3 «Швидкозшивачі та супутнє приладдя» (швидкозшивачі, папки та теки).
1. Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 22850000-3 «Швидкозшивачі та супутнє приладдя» (швидкозшивачі, папки та теки) (далі – Закупівля), Державною аудиторською службою України 03.11.2022 було розпочато моніторинг процедури Закупівлі (ID моніторингу: UA-M-2022-11-03-000061), 10.11.2022 Державною аудиторською службою України було здійснено запит щодо надання пояснень з наступних питань (ID запиту: UA-2022-09-05-009948-a):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до потреб замовника з урахуванням вимог законодавства та внутрішніх нормативно-розпорядчих актів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ), з врахуванням наступних документів:
- Службова записка від Управління бухгалтерського обліку та фінансового забезпечення від 05.09.2022 № 22348/11.2-22 (Додаток № 1 до протоколу, на 1 арк).
- Службова записка від відділу матеріально-технічного забезпечення та інформаційних технологій Управління договірної роботи та ресурсного забезпечення від 05.09.2022 № 29247/12.3-22 (Додаток № 2 до протоколу, на 1 арк).
- комерційні пропозиції від учасників (Додаток № 3).
- Службових записок від структурних підрозділів Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м. Київ).
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Посилання на веб-сайт: https://centraljust.gov.ua/ndd/derzhavni_zakupivli.
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Бумвест» вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
На виконання вимоги частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», товариством з обмеженою відповідальністю «Бумвест», надало наступні документи, а саме (Додаток № 4):
Супровідний лист, на 1 арк;
Тендерна пропозиція, на 3 арк;
Довідку щодо наявності дозволів та ліцензій, на 1 арк;
Довідку по відсутність підстав для отримання згоди на вчинення правочину, на 1 арк;
Лист-згода на обробку персональних даних, на 1 арк;
Довідка щодо коду адміністративних послуг та документів, що надаються державному реєстратору, на 1 арк;
Наказ про призначення директора, на 1 арк;
Паспорт, код- директора, на 10 арк;
Протокол Загальних зборів Учасників-23-07_2020, на 2 арк;
Протокол Загальних зборів Учасників-24-07_2020, на 1 арк;
Протокол Загальних зборів Учасників-07.10.2021, на 1 арк;
Протокол зборів учасників №1, на 2 арк;
Статут-24.07.2020, на 16 арк;
Установчий договір, на 7 арк.
ВИРІШИЛА:
1. Надати пояснення щодо запиту Державної аудиторської служби України від 10.11.2022 (ID запиту: UA-2022-09-05-009948-a), щодо процедури закупівлі згідно коду за ДК 021:2015: 22850000-3 «Швидкозшивачі та супутнє приладдя» (швидкозшивачі, папки та теки).
2. Підготувати необхідні документи та здійснити інші заходи у відповідності до діючого законодавства у сфері публічних закупівель.
Уповноважена особа
Центрального міжрегіонального управління Міністерства юстиції
(м. Київ)
_____________
підпис Віталій ДАНЧУК