• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Лушпиння соняшника гранульоване (ДК 021:2015: 09110000-3 Тверде паливо)

Кваліфікація

від початку періоду пройшов 771 робочий день

511 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 555.00 UAH
Номер: 16d2bf622c934e38a8ace3175aa771e0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-04-06-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.04.2023 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 06.04.2023 17:34 - 28.04.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.04.2023 № 77 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.04.2023 № 77 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 10 UA-2022-09-05-008777-a 05.06.2022 КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ код ЄДРПОУ 32835966 Інформація, отримана від громадських обєднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 99) 329-70-22, vika-chika2105@i.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог абзацу 4 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 в частині невідхилення тендерних пропозицій, строк дії яких закінчився 03.01.2023 року. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відкритих торгів відповідно до вимог визначених пунктом 2 частини 1 статті 32 Закону №922 (в редакції, яка діяла на момент проведення процедури закупівлі відкритих торгів) та притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 квітня 2023 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ у редакції яка діяла на момент проведення закупівлі (далі Закон №922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ в інтересах КП Комунального підприємства "Водно-спортивний комбінат" Дніпровської міської ради (далі Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-07-05-003341-b), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, яка затверджена протокольним рішенням Уповноваженої особи (протокол від 22.09.2022), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, лист замовника-ініціатор процедури закупівлі відкритих торгів про відміну закупівлі від 23.11.2022 №121, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі від 25.11.2022 № 5, рішення №6789-р/пк-пз від 17.11.2022 та від 14.12.2022 №7397-р/пк-пз Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 12.04.2023. Відповідно до частини 12 статті 8 Закону моніторинг щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ та викладені у рішеннях №6789-р/пк-пз від 17.11.2022 та від 14.12.2022 №7397-р/пк-пз не проводився. Моніторингом встановлено, що пунктом 4 розділу ІІІ.«Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника передбачено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій. Учасник процедури закупівлі має право:- відхилити таку вимогу; - погодитися з вимогою та продовжити строк дії - поданої ним тендерної пропозиції. Пунктом 29 частини першої статті 1 Закону № 922 визначено, що строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. Вимогами частини 8 статті 12 Закону № 922 передбачено, що подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель, Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі. Під час проведення моніторингу встановлено, що інформація про подовження строку дії тендерних пропозицій в електронній системі закупівель не оприлюднювалась та що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів є 05 жовтня 2022 року. Отже строк дії тендерних пропозицій закінчився 03.01.2023 року. Таким чином, на момент завершення моніторингу тендерні пропозиції учасників є недійсними. Відповідно до абзацу 4 пункту 2 частини 1 статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника є такою, строк дії якої закінчився. Відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону №922 Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень: 18.04.2023 16:32 - 03.05.2023 00:00
Дата публікації висновку: 18.04.2023 16:32

Оскарження висновку в суді

Опис: 02.05.2023 року було подано Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі до Дніпропетровського окружного адмінісративного суду.
Дата публікації: 03.05.2023 14:34

Запити/Пояснення