-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
УБГ22П(УО)-028_60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги сідельного тягача та напівпричепа (трала від 40 т))
Завершена
4 975 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 74 625.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 74 625.00 UAH
Номер:
522db1d3bb27410cb856b2281fdeb504
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-23-000019
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
23.11.2022 00:00
Період моніторингу:
24.11.2022 11:31 - 16.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
23.11.2022 № 275
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
26 UA-2022-09-05-008780-a 05.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій СПД-ФО Золін Д.О., ПП «АВТОСПЕЦТРАНС ПОЛТАВА», ТОВ «ОПТІМАЛ ЛОГІСТИК», ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС» своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
АТ «Укргазвидобування» в особі філії Бурове управління «Укрбургаз» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.09.2022 протокол № УБГ22П(УО)-028, протокол розгляду тендерних пропозицій від 19.10.2022, тендерні пропозиції суб’єкта підприємницької діяльності – фізичної особи Золін Денис Олександрович (далі – СПД-ФО Золін Д.О.), приватного підприємства «АВТОСПЕЦТРАНС ПОЛТАВА» (далі - ПП «АВТОСПЕЦТРАНС ПОЛТАВА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ОПТІМАЛ ЛОГІСТИК» (далі - ТОВ «ОПТІМАЛ ЛОГІСТИК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМІН БУД СЕРВІС» (далі – ТОВ «ПРОМІН БУД СЕРВІС»), протокол рішення уповноваженої особи від 26.10.2022
№ УБГ22П(УО)-028, повідомлення про намір укласти договір від 26.10.2022, договір про надання послуг від 14.11.2022 № УБГ 173/016-22, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 05.12.2022.
Період усунення порушень:
16.12.2022 21:48 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.12.2022 21:48
Запити/Пояснення
Номер:
3ed8ee8a783c420ab9dd3aae7b351e7d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.12.2022 16:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
послуг сідельного тягача та напівпричепа (трала від 40 т)) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-09-05-008780-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa27785cd3254b9eb7b9b70e02374503
Назва:
ПРО НАДАННЯ ПОЯСНЕНЬ НА ЗАПИТ ДАСУ
Дата опублікування:
05.12.2022 11:32
Опис:
Надання пояснень на запит Державної аудиторської служби України (далі – ДАСУ) в рамках моніторингу процедури відкритих торгів з оприлюдненням оголошення про проведення відкритих торгів відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» по предмету закупівлі 60180000-3 Прокат вантажних транспортних засобів із водієм для перевезення товарів (Послуги сідельного тягача та напівпричепа (трала від 40 т)), УБГ22П(УО)-028, ідентифікатор закупівлі №UA-2022-09-05-008780-a.