• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Суміш асфальтобетонна тип Б марка 2, бітум

Завершена

4 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 000.00 UAH
Номер: 02c66292f8ee46b392fd93c49d477388
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000067
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913619
Період моніторингу: 03.10.2022 14:01 - 25.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.10.2022 №64-з Івано-Франківськ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Богдан ГРИЦАК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області від 03.10.2022 №64-з Перелік процедур закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2022-09-05-007443-a 05.09.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Адреса: Ukraine, Івано-Франківськ
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 34) 255-64-75, baranvov@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень із врахуванням пояснень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 2, 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення у подальшому встановлених порушень вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 19 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Коломийського центру туризму та дозвілля (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника (далі – ТД), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 23.09.2022 №20, тендерну пропозицію ТОВ "АВТОМАГІСТРАЛЬ-ІФ", повідомлення про намір укласти договір від 23.09.2022 року, договір поставки від 12.10.2022 №27, відповіді Замовника на пояснення від 17.10.2022 та від 18.10.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що ТД Замовника містить опис формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, вичерпний перелік яких, відповідно до абзацу дванадцятого пункту 11 частини першої статті 9 Закону, затверджено Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Однак, на порушення пункту 19 частини другої статті 22 Закону ТД Замовника не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Слід зазначити, що прикладами формальних помилок, зокрема є: - «Інформація в довільній формі» замість «Інформація», «Лист-пояснення» замість «Лист», «довідка» замість «гарантійний лист», «інформація» замість «довідка»; - «м.київ» замість «м.Київ»; - «поряд -ок» замість «поря – док»; - «ненадається» замість «не надається»»; - «______________№_____________» замість «14.08.2020 №320/13/14-01»; - учасник розмістив (завантажив) документ у форматі «JPG» замість документа у форматі «pdf» (PortableDocumentFormat)», тощо.
Період усунення порушень: 19.10.2022 13:28 - 02.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 19.10.2022 13:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами висновку моніторингу процедури закупівлі: «ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали (Суміш асфальтобетонна тип Б марка 2, бітум» (оголошення UA-2022-09-05-007443-a) повідомляємо наступне : В тендерній документації Замовника в Розділі 4 п.2 зазначається наступне: В разі якщо Учасником допущено формальні (несуттєві) помилки, це не призводить до відхилення його пропозиції. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції торгів та не впливають на зміст та ціну пропозиції, а саме: - граматичні помилки, помилки у правописі, у розділових знаках тощо; - зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації; - відхилення від наданих для заповнення форм, при умові відповідності змісту документа вимогам ТД. Замовник залишає за собою право не відхиляти пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому Замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 3 Закону. З вищевикладеного видно, що опис формальних (несуттєвих) помилок виділений жирним шрифтом, а після нього з тире йдуть приклади того, що саме буде вважатися такими помилками. Отже, Коломийський центр туризму та дозвілля вважає, що тендерна документація складена з дотриманням усіх статей ЗУ «Про публічні закупівлі» в тому числі відсутні порушення передбачені пунктом 19 частини другої ст. 22 даного Закону. Уповноважена особа Коломийського центру туризму та дозвілля прийняла до відома зауваження викладені у висновку та зобов’язується не допускати аналогічні дії в подальших процедурах закупівель.
Дата публікації звіту: 20.10.2022 14:38

Запити/Пояснення