• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Мототранспортні вантажні засоби (код 34130000-7 за ДК 021:2015) (фургони життєзабезпечення на базі автомобіля підвищеної прохідності)

Завершена

22 888 485.96 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 228 884.86 UAH
Номер: f26810ba458c4198a46fe03ef288fb67
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000154
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 17.01.2023 17:47 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 17.01.2023 № 9 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 29 UA-2022-09-05-005989-a 05.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, metulisnska.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 06 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності надання відповіді на запитання до процедури закупівлі, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель публічного акціонерного товариства «Укртранснафта» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, що оформлено протоколом від 05.09.2022 № 110УО/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Торговий Дім Будшляхмаш», товариства з обмеженою відповідальністю «Спец-Ком-Сервіс», товариства з обмеженою відповідальністю «УкрЄвроМАЗ» та товариства з обмеженою відповідальністю «Завод спеціального обладнання», протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.11.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 11.11.2022 №110УО/3, повідомлення про намір укласти договір від 11.11.2022, договір від 29.11.2022 № 23-02/83-22, додаткову угоду від 13.01.2023 № 1, пояснення (інформація та документи) Замовника, надані 25.01.2023 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 09.02.2023 18:30 - 15.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 09.02.2023 18:30

Запити/Пояснення