• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Котли твердопаливні (ДК 021:2015: 44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі)

Завершена

2 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 500.00 UAH
Номер: b028881ddb16416aa261eb22e5df894c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-15-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.12.2022 00:00
Автор: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 15.12.2022 14:23 - 06.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 14.12.2022 № 50-з Луцьк Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 14.12.2022 № 50-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-09-04-000331-a від 04.09.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ ( обл.), +38 (0 50) 554-51-87, igor.girko@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо оприлюднення інформації встановлено порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами). За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема, шляхом оприлюднення інформації у відповідності до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), не допущення у подальшому виявлених порушень, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 04.09.2022 (далі – тендерна документація); зміни до тендерної документації, затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи Замовника від 12.09.2022; тендерну пропозицію фізичної особи - підприємця Новак Олени Василівні; повідомлення про намір укласти договір від 26.09.2022; договір про закупівлю товару від 12.10.2022 №03-Т, пояснення та документи Замовника, надані через електронну систему закупівель 21.12.2022 року. В ході проведення моніторингу Управлінням через електронну систему закупівель оприлюднено 16.12.2022 запити Замовнику щодо надання пояснень. Відповідно до частини п’ятої статті 8 Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Відповідно наданих Замовником пояснень установлено, що Замовником в порушення вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не оприлюднено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель, а лише зазначено що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі згідно додатку № 3 до тендерної документації. Посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-09-04-000331-a.
Період усунення порушень: 23.12.2022 14:39 - 07.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2022 14:39

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-09-04-000331-а, було здійснено заходи щодо усунення виявлених порушень зокрема оприлюднення інформації у відповідності до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року №710 "Про ефективне використання державних коштів" (зі змінами) на сайті Управління гуманітарної політики Камінь-Каширської міської ради https://kmk.osv.org.ua/ у вкладці Державні закупівлі. Також були проведені роз'яснювальні роботи з уповноваженою особою. Зауваження взяті до уваги.
Дата публікації звіту: 29.12.2022 17:33

Запити/Пояснення