• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

33160000-9 Устаткування для операційних блоків (2 лоти)

Завершена

11 180 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 25 650.00 UAH
Номер: 26262588c0d84f769dadad2f2c6a0c29
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.11.2022 17:19 - 25.11.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.11.2022 № 259 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 41 UA-2022-09-02-008154-a 02.09.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, chia86@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Міамед» та ТОВ «Апрена» (лоти 1, 2), своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення (лоти 1, 2), відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців (лоти 1, 2), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договорів та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Замовника на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою Замовника від 02.09.2022 (із змінами від 09.09.2022, від 14.09.2022 та від 23.09.2022), протоколи розгляду тендерних пропозицій (лоти 1, 2), реєстри отриманих тендерних пропозицій (лоти 1, 2), протоколи розкриття тендерних пропозицій (лоти 1, 2), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Міамед» (далі – ТОВ «Міамед») та товариства з обмеженою відповідальністю «Апрена» (далі – ТОВ «Апрена»), протокол уповноваженої особи Замовника від 24.10.2022 № 151, повідомлення про намір укласти договір від 24.10.2022, договори про закупівлю від 04.11.2022 № 182 та від 04.11.2022 № 183, пояснення Замовника, надані 14.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень: 24.11.2022 20:22 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2022 20:22

Запити/Пояснення