-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області
Закупівля здійснюється замовником відповідно до п. 5 ч.2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Послугу надавати згідно вимог чинного законодавства України, умов договору закупівлі та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг
Завершена
796 672.95
UAH без ПДВ
Номер:
c8a8fa8831aa41ceb5e37f59e8f5f577
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-03-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 17:23 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.10.2022 №61-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 03.10.2022 №61-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2022-09-01-009518-a 01.09.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник), рішення уповноваженої особи від 31 серпня 2022 року №27, протокол переговорів переговорної процедури закупівлі від 31 серпня 2022 року №28, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12 вересня 2022 року №110, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12 вересня 2022 року та пояснення від 11 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
За результатами моніторингу установлено, що Замовник застосовав переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
Водночас на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір від 01 вересня 2022 року не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06 жовтня 2022 року про надання пояснень (інформації та документів), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, Замовник, пояснив, що за результатами процедури відкритих торгів (ID:UA-2022-01-28-006328-c) було укладено договір від 01 березня 2022 року №49 за яким ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» (далі - Товариство) зобов’язувалося надати Замовнику послуги із прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області» за договірною ціною 3963842,00 грн.
Згідно актів приймання - передачі наданих послуг в 2022 році, платіжних доручень за цей період та листа Товариства від 15 серпня 2022 року №251 Замовником підтверджено фактичне виконання послуг та освоєнням коштів по договору від 01 березня 2022 року №49 в повному обсязі.
Крім того, Замовником зазначено, що враховуючи доповідну записку головного спеціаліста відділу благоустрою міста управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Любчак О.С. від 30 серпня 2022 року №01/13-305 та велике накопичення сміття на території Жмеринської міської територіальної громади в період з 16 серпня 2022 року по 30 серпня 2022 року вздовж проїзної частини вулично-шляхової мережі та у місцях загального користування м. Жмеринка і на території старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади (дорожній змет, наноси бруду і каміння, опале листя, обгортки, пластик і т. ін.), а також виділення, згідно рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022 рік» від 18 серпня 2022 року №235 додаткових бюджетних коштів на закупівлю додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), з метою належного санітарного утримання територій Жмеринської міської територіальної громади в осінній період, була необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника закупівлі.
При цьому, у повідомленні та поясненні Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень:
25.10.2022 17:05 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
25.10.2022 17:05
Оскарження висновку в суді
Опис:
Впровадження по Справі №120/8813/22 від 04 листопада 2022 року
Дата публікації:
04.11.2022 16:12
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Запити/Пояснення
Номер:
cb55da54e31049b69678a32af92a85df
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
06.10.2022 16:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
12.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-09-01-009518-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Які умови підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону: надайте документальне підтвердження. Чи передбачені умови надання додаткових послуг у основному договорі про закупівлю (від 01 березня 2022 року №49), який укладений між Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області та ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» за результатами проведення процедури відкритих торгів (UA-2022-01-28-006328-c)?
3. В пункті 9 додатку 1 до протоколу уповноваженої особи від 31 серпня 2022 року №27 зазначено, що обсяг додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) в період з вересня по жовтень 2022 року визначений Замовником в технічному завданні (додається), який необхідний для забезпечення заходів з утримання територій населених пунктів Жмеринської міської територіальної громади у належному стані, їх санітарного очищення, враховуючи обсяги надання цих послуг у літній період 2021 року та 2022 року, з урахуванням динаміки росту індексів інфляції на 2022 рік. Як чином визначено обсяги послуг та динаміку росту індексів інфляції на 2022 рік?
4. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
af453b8971b94ff7a5d714fae68939c6
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
11.10.2022 20:33
Опис:
УКРАЇНА
ЖМЕРИНСЬКА МІСЬКА РАДА ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
23100, м. Жмеринка, вул. Центральна, 4,тел. +380 (4332) 5-00-01, факс +380 (4332) 5-00-01
E-mail: zkg@zhmr.gov.ua
Від 11 жовтня 2022 р. № 01-13/364
На № UA-M-2022-10-03-000119
06.10.2022 16:55
Управлінню Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області
Адреса: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 7
E-mail: 260200@dasu.gov.ua; телефон: (0432) 66-12-82
код ЄДРПОУ 40919605
Найменування замовника:
Управління житлово-комунального
господарства Жмеринської міської ради
Вінницької області (надалі – Замовник)
Номер оголошення про проведення
процедури закупівлі, що оприлюднене
на веб-порталі Уповноваженого органу
та назва предмета закупівлі:
UA-2022-09-01-009518-a
(надалі – Переговорна процедура)
Пояснення
На виконання вимоги щодо запиту Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області про надання пояснення від 06.10.2022, оприлюдненої в електронній системі закупівель в 16:55 з Переговорної процедури (ID № UA-2022-09-01-009518-a): «Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», (надалі – Переговорна процедура), управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області надає пояснення на наступні запитання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі по Переговорній процедурі ID № UA-2022-09-01-009518-a): «Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено замовником за результатом аналізу річного та щомісячного надання цієї послуги на території Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області за 2021 рік (бюджетний період) та послуги наданої в поточному 2022 році згідно умов договору №49 від 01.03.2022р., укладеного між ТОВ «Ель-Дорадо» (переможцем закупівлі) та Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради (замовником).
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості послуги методом розрахунку очікуваної вартості послуги на підставі закупівельних цін попередніх періодів (скоригованої ціни договору про надання послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області попереднього періоду, з урахуванням індексів інфляції за кожний місяць 2022 р., відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 18.02.2020 № 275.
Розмір бюджетного призначення визначено кошторисним розрахунком та рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022 р. №235 за КПКВК 6030 «Організація благоустрою населених пунктів».
Закупівля послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), технічні та якісні характеристики предмета закупівлі регулюються та встановлюються згідно Закону України «Про публічні закупівлі», Законами України «Про благоустрій населених пунктів», «Про житлово-комунальні послуги»; «Про охорону навколишнього середовища»; вимогами «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів». Затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України №54 від 14.02.2012; Методичними рекомендаціями з прибирання території об`єктів благоустрою населених пунктів, затвердженими наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства України від 07.07.2008 №213, програмою «З комплексного благоустрою Жмеринської міської територіальної громади на 2021-2024роки», затвердженою рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради від 05.08.2022 №216 (зі змінами); рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022 р. та іншими нормативно-правовими актами, що стосуються предмета закупівлі.
Згідно підпункту 1 пункту 4 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) визначено: рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області, як замовником закупівлі (ID № UA-2022-09-01-009518-a): «Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6 відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», було 01.09.2022 р. здійснено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в електронній системі закупівель Prozorro під час оприлюднення інформації з річного плану цієї закупівлі (ID UA-P-2022-09-01-002334-a), а також на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua за посиланням «Прозоре місто» - «Закупівлі» - «Закупівлі УЖКГ 2022» - «Переговорна прибирання», шляхом розміщення, тобто протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель Prozorro. За цим же посиланням замовником було оприлюднено і рішення виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022р. №235 (з додатками) щодо додаткового виділення відповідних асигнувань. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення було підготовлене відділом благоустрою міста управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради і підписане начальником управління Куленко О.І. та затверджене протокольним рішенням уповноваженої особи з проведення публічних закупівель від 31.08.2022 р. № 27.
2. Які умови підтверджують застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону: надайте документальне підтвердження. Чи передбачені умови надання додаткових послуг у основному договорі про закупівлю (від 01 березня 2022 року №49), який укладений між Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області та ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» за результатами проведення процедури відкритих торгів (UA-2022-01-28-006328-c)?
Відповідно до умов договору №49 від 01.03.2022р., укладеного між ТОВ «Ель-Дорадо» (переможець торгів ID:UA-2022-01-28-006328-c) та управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради щодо надання послуг з прибирання та підмітання вулиць Жмеринської міської територіальної громади, ТОВ «Ель-Дорадо» у повному обсязі надано послугу в сумі 3 963 842,00 грн.. Враховуючи значне накопичення сміття вздовж проїжджої частини вулично-шляхової мережі та у місцях загального користування, а саме: дорожній змет, наноси бруду і каміння, опале листя, обгортки, пластик і т. ін. та з метою належного утримання територій Жмеринської міської територіальної громади в осінній період, забезпечення та дотримання належних санітарно-гігієнічних умов на території громади, виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у виконавця. Загальна вартість закупівлі на вересень-жовтень 2022р. не перевищує 50 відсотків ціни договору укладеного за результатами проведення тендера і складає 796 672,95 грн.
Управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради (далі – Замовник) 28 січня 2022 року була оголошена процедура відкритих торгів по закупівлі послуг: «Послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей) Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області», за кодом 90610000-6, відповідно до національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник (Послуги з прибирання та підмітання вулиць) за ідентифікатором закупівлі ID: UA-2022-01-28-006328-c. Згідно результатів процедури відкритих торгів, Замовник 18.02.2022 р. визнав учасника закупівлі - ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» переможцем закупівлі за ID: UA-2022-01-28-006328-c та прийняв рішення про намір укласти з переможцем торгів договір про закупівлю вказаних вище послуг. Договір №49 про закупівлю вказаних вище послуг було укладено 01.03.2022р. з договірною ціною 3 963 842,00 грн. Згідно актів приймання - передачі наданих послуг в 2022 р., платіжних доручень за цей період та листа ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» вих. №251 від 15.08.2022 року фактичне виконання вказаних вище послуг складало 3 963 842,00 грн.
В листі ТОВ «Ель-Дорадо» від 15.08.2022р. вих. №251 Товариство повідомило про те, що починаючи з 16.08.2022 року припиняє надання послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) у зв’язку з фактичним виконанням договору №49 від 01.03.2022р. укладеного між Замовником та Учасником за результатом процедури відкритих торгів ID: UA-2022-01-28-006328-c та освоєнням коштів по цьому договору в повному обсязі. Враховуючи доповідну записку головного спеціаліста відділу благоустрою міста управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Любчак О.С. від 30.08.2022 р. № 01/13-305 та велике накопичення сміття на території Жмеринської міської територіальної громади в період з 16.08.2022р. по 30.08.2022р. вздовж проїзної частини вулично-шляхової мережі та у місцях загального користування м. Жмеринка і на території старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади (дорожній змет, наноси бруду і каміння, опале листя, обгортки, пластик і т. ін.), а також виділення, згідно рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022рік» від 18.08.2022 р. №235, додаткових бюджетних коштів на закупівлю додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), з метою належного санітарного утримання територій Жмеринської міської територіальної громади в осінній період, була необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника закупівлі.
Відповідно до ч.1 ст. 40 Закону України про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі.
З метою належного та своєчасного забезпечення потреб Жмеринської міської територіальної громади у вказаних вище послугах, головний розпорядник коштів - управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (надалі — Замовник) може здійснити закупівлю відповідно до пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера.
3. В пункті 9 додатку 1 до протоколу уповноваженої особи від 31 серпня 2022 року №27 зазначено, що обсяг додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) в період з вересня по жовтень 2022 року визначений Замовником в технічному завданні (додається), який необхідний для забезпечення заходів з утримання територій населених пунктів Жмеринської міської територіальної громади у належному стані, їх санітарного очищення, враховуючи обсяги надання цих послуг у літній період 2021 року та 2022 року, з урахуванням динаміки росту індексів інфляції на 2022 рік. Як чином визначено обсяги послуг та динаміку росту індексів інфляції на 2022 рік?
Обсяг послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області) в період з вересня по жовтень 2022 року визначений Замовником в технічному завданні відповідно до Переліку територій, що підлягають прибиранню та періодичність проведення робіт, який затверджено рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради Вінницької області від 23.12.2021р. № 401 щодо чергування та прибирання прибиральниками у вихідні та святкові дні з метою утримання території площі Миру, алея Графа Гейдена, площі перед БНТ, в належному санітарному стані, надання послуг з ручного прибирання вулиць з удосконаленим покриттям Жмеринської міської територіальної громади орієнтовним об’ємом 3176147 м2, при цьому об`єми послуг в ході виконання можуть змінюватись відповідно до погодних умов, звернень та потреб мешканців Жмеринської міської територіальної громади.
Динаміку росту індексів інфляції у 2022 році замовник визначав згідно індексів інфляції, які опубліковані в офіційних виданнях, таких як газета Кабінету Міністрів України «Урядовий кур’єр», а також на сайті Державної служби статистики України http://www.ukrstat.gov.ua та Міністарства фінансів України, де динаміка росту індексів інфляції з початку 2022 року (зростаючим підсумком) складає з 01 січня 2022 до 01 вересня 2022 року складає 119,5 %.
4. Чому повідомлення про намір укласти договір про закупівлю не містить документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону?
Відповідно до п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.
Отже, п. 8 ч. 6 ст. 40 Закону визначає необхідність надання замовником виключно інформації з таким обґрунтуванням, що і було виконано Замовником шляхом оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення в електронній системі закупівель Prozorro під час оприлюднення інформації з річного плану цієї закупівлі (ID UA-P-2022-09-01-002334-a), а також на офіційному веб-сайті Жмеринської міської ради Вінницької області http://zhmerinka-adm.gov.ua
Начальник управління житлово-
комунального господарства
Жмеринської міської ради Ольга КУЛЕНКО