• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Додаткові послуги з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області

Закупівля здійснюється замовником відповідно до п. 5 ч.2 ст. 40 Закону України "Про публічні закупівлі". Послугу надавати згідно вимог чинного законодавства України, умов договору закупівлі та вимог що звичайно ставляться до даного виду послуг

Завершена

796 672.95 UAH без ПДВ
Номер: c8a8fa8831aa41ceb5e37f59e8f5f577
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-03-000119
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.10.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919605
Період моніторингу: 04.10.2022 17:23 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.10.2022 №61-з Вінниця Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 03.10.2022 №61-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 1.UA-2022-09-01-009518-a 01.09.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Адреса: Ukraine, Вінниця
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 43) 266-11-51, sovazakupivli@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю установлено порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі установлено порушення вимог пункту 5 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури) у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Вінницької області (далі – Замовник), рішення уповноваженої особи від 31 серпня 2022 року №27, протокол переговорів переговорної процедури закупівлі від 31 серпня 2022 року №28, повідомлення про намір укласти договір, договір від 12 вересня 2022 року №110, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 12 вересня 2022 року та пояснення від 11 жовтня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу установлено, що Замовник застосовав переговорну процедуру закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Водночас на порушення вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір від 01 вересня 2022 року не містить експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. На запит Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області від 06 жовтня 2022 року про надання пояснень (інформації та документів), які підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону, Замовник, пояснив, що за результатами процедури відкритих торгів (ID:UA-2022-01-28-006328-c) було укладено договір від 01 березня 2022 року №49 за яким ТОВ «ЕЛЬ ДОРАДО» (далі - Товариство) зобов’язувалося надати Замовнику послуги із прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області» за договірною ціною 3963842,00 грн. Згідно актів приймання - передачі наданих послуг в 2022 році, платіжних доручень за цей період та листа Товариства від 15 серпня 2022 року №251 Замовником підтверджено фактичне виконання послуг та освоєнням коштів по договору від 01 березня 2022 року №49 в повному обсязі. Крім того, Замовником зазначено, що враховуючи доповідну записку головного спеціаліста відділу благоустрою міста управлінням житлово-комунального господарства Жмеринської міської ради Любчак О.С. від 30 серпня 2022 року №01/13-305 та велике накопичення сміття на території Жмеринської міської територіальної громади в період з 16 серпня 2022 року по 30 серпня 2022 року вздовж проїзної частини вулично-шляхової мережі та у місцях загального користування м. Жмеринка і на території старостинських округів Жмеринської міської територіальної громади (дорожній змет, наноси бруду і каміння, опале листя, обгортки, пластик і т. ін.), а також виділення, згідно рішенням виконавчого комітету Жмеринської міської ради «Про внесення змін до бюджету Жмеринської міської територіальної громади на 2022 рік» від 18 серпня 2022 року №235 додаткових бюджетних коштів на закупівлю додаткових послуг з прибирання та підмітання вулиць (послуги з літнього утримання доріг, тротуарів, площ, скверів, алей Жмеринської міської територіальної громади Вінницької області), з метою належного санітарного утримання територій Жмеринської міської територіальної громади в осінній період, була необхідність у закупівлі додаткових аналогічних послуг у того самого учасника закупівлі. При цьому, у повідомленні та поясненні Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 25.10.2022 17:05 - 08.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 25.10.2022 17:05

Оскарження висновку в суді

Опис: Впровадження по Справі №120/8813/22 від 04 листопада 2022 року
Дата публікації: 04.11.2022 16:12

Запити/Пояснення