-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з поточного ремонту житлового будинку за адресою: 51217, Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, буд.5 (ДБН А.2.2-3:2014; код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
1 861 571.03
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 307.86 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 307.86 UAH
Номер:
9c28cb0f9dec488db77174dbc32fa9e7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-13-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
30.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.01.2023 13:57 - 24.01.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
30.12.2022 № 368
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 30.12.2022 № 368
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
9 UA-2022-09-01-005786-a
01.09.2022
Піщанська сільська рада Код ЄДРПОУ: 04338836
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду тендерних пропозицій ТОВ "БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА" та ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ встановлено порушення вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи, направлені на усунення встановлених порушень, зокрема на відшкодування коштів сплачених на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та здійснити перерахування відшкодованих коштів в дохід місцевого бюджету та здійснити заходи щодо притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Піщанської сільської ради (далі Замовник) UA-P-2022-09-01-003226-b , оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням Уповноваженої особи від 08.09.2022 №21, протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.09.2022 №25, від 14.10.2022 №37 тендерні пропозиції учасників: ТОВ "БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА" в частині відхилення, ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ, повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 18.10.2022, договір від 31.10.2022 №182, додаткову угоду №1 від 12.12.2022 до договору від 31.10.2022 №182, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 06.01.2023.
Наслідком моніторингу правомірності відхилення пропозиції учасника торгів ТОВ "БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА" встановлено не дотримання Замовником норми вимог абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922, а саме: відповідно до протоколу від 14.10.2022 №37 Уповноваженою особою відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Будінвест-Черкащина» через не включення до розрахунку договірної ціни коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, та є порушенням вимог пункту 5.1 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року (далі – Настанова).
Проте слід зазначити, що відповідно до п. 4.41 Настанови кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися з моменту складання інвесторської кошторисної документації. Розрахований розмір цих коштів за узгодженням із замовником включається до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Водночас, відповідно до п. 3.9 Настанови інвесторська кошторисна документація, складена на стадії П (затверджувальна частина стадії РП), затверджена у складі проектної документації, повинна достовірно визначати кошторисну вартість об’єкта будівництва та давати можливість забезпечити реалізацію рішень, що відображені у проектній документації.
Поряд з цим, відповідно до п.1.2. Настанови термін «інвесторська кошторисна документація» вживається у наступному значенні – сукупність кошторисів, кошторисних розрахунків, відомостей кошторисної вартості пускових комплексів, зведених кошторисних розрахунків вартості об’єкта будівництва або його черг, зведень витрат, пояснювальних записок та відомостей ресурсів, складених на стадії розроблення проектної документації.
Разом з тим, предметом закупівлі є Послуги з поточного ремонту житлового будинку за адресою: 51217, Дніпропетровська область, Новомосковський район, смт. Меліоративне, вул. Молодіжна, буд.5 (ДБН А.2.2-3:2014; код ДК 021:2015-45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи), що згідно з п.1.2 Настанови не є об’єктом будівництва та відповідно до п. 5.1 Настанови не передбачає складання «інвесторської кошторисної документації».
У разі складання ціни пропозиції учасника процедури закупівель з використанням укрупнених показників вартості робіт пункти 5.3 – 5.30 та 5.33 цієї Настанови не застосовуються.
З огляду на викладене, Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію ТОВ "БУДІНВЕСТ-ЧЕРКАЩИНА", чим порушено норми абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922.
Наслідком моніторингу тендерної пропозиції визначеного переможця торгів ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ встановлено невідповідність тендерної пропозиції внаслідок включення до договірної ціни коштів на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами на загальну суму 676,66 грн без урахування податку, що суперечить п. 4.41 Настанови.
Натомість на порушення норми абзацу 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону №922 Замовником визнано переможцем торгів ТОВ СК СТРОЙІНВЕСТ та укладено договір від 31.10.2022 №182 на суму 1 318 764,33 гривень.
Під час моніторингу Замовник оприлюднив ЗВІТ про виконання договору про закупівлю UA-2022-09-01-005786-a (Дата формування звіту: 12 січня 2023). Сума оплати за договором 1 318 764,33 гривень.
Період усунення порушень:
23.01.2023 15:19 - 07.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
23.01.2023 15:19
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
З метою усунення встановлених порушень, зокрема на відшкодування коштів сплачених на покриття ризиків та коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та здійснення перерахування відшкодованих коштів в дохід місцевого бюджету підрядній організації направлено лист щодо відшкодування коштів
Дата публікації звіту:
27.01.2023 08:16
Запити/Пояснення
Номер:
1e36a25a79f14b339333019ec73e43fd
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
03.01.2023 15:44
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
07.01.2023 00:00
Опис:
Питання у файлі