-
Переговорна процедура (скорочена)
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт самоплинного колектора D300 мм з облаштуванням системи водовідведення по вул. Комарницького, м. Умань
Завершена
938 878.00
UAH з ПДВ
Номер:
4bb5ec7f9e9945f185a0e63d4adac329
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 11:52 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.09.2022 № 24-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручень Держаудитслужби від 03 червня 2022 року № 003100-18/3932-2022, від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
12.09.2022 № 24-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-29-008899-a виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 3 частини другої статті 40 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
Порушення законодавства у сфері закупівель, усунуто шляхом розірвання договору за взаємною згодою сторін шляхом складання додаткової угоди від 15.09.2022 №1.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та його розірвання.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Уманьводоканал» (далі – КП «Уманьводоканал», Замовник) на 2022 рік; повідомлення про намір укласти договір; протокол переговорів щодо переговорної процедури закупівлі між Комунальним підприємством «Уманьводоканал» та товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» від 29.08.2022; акт № 1 на гідравлічне випробовування каналізаційної магістралі від 01.09.2022; дефектний акт на капітальний ремонт самоплинного колектора D-300мм з облаштуванням системи водовідведення по вул. Комарницького, м. Умань, затверджений директором КП «Уманьводоканал»; акт обстеження ділянки самоплинного каналізаційного колектора по вул. Комарницького, затверджений головним інженером КП «Уманьводоканал» 01.08.2022; зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва на капітальний ремонт самоплинного колектора D-300мм з облаштуванням системи водовідведення по вул. Комарницького, м. Умань від 25.08.2022; пояснення та документи Замовника, отримані 15.09.2022 в електронній системі закупівель; договір від 06.09.2022 № 41-09-22; додаткова угода від 15.09.2022 № 1 до договору від 06.09.2022 № 41-09-22; звіт про результати проведення закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю.
За результатами аналізу питання наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі установлено, що переговорна процедура закупівлі застосована Замовником відповідно до пункту 3 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Зокрема, відповідно до протоколу переговорів щодо переговорної процедури закупівлі між КП «Уманьводоканал» та товариством з обмеженою відповідальністю «ЦЕНТР-МОНТАЖ-ЕНЕРГО» від 29.08.2022 Замовником ухвалено рішення про проведення переговорної процедури підставою для застосування якої є: виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендера. Відповідно до пояснень та документів, наданих Замовником в електронній системі закупівель 15.09.2022, документом, згідно з яким було ухвалене рішення про проведення переговорної процедури закупівлі, є протокол засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Уманської міської ради (далі – комісія) від 02.08.2022 № 8 (далі – Протокол № 8), який підписаний міським головою-головою комісії ТЕБ та НС Плетньовою І. та секретарем комісії Лапуцьким А. Одним з питань порядку денного Протоколу № 8 був розгляд звернення КП «Уманьводоканал» щодо стану каналізаційного колектору по вулиці Комарницького у місті Умань. З метою недопущення надзвичайної ситуації комісія ухвалила рішення про негайне визначення підрядної організації та виконання робіт коштом КП «Уманьводоканал» шляхом проведення переговорної процедури закупівлі. З огляду на вищевикладене, Замовник застосував переговорну процедуру закупівлі на умовах, не передбачених законом, оскільки процедура закупівлі застосована з метою недопущення настання надзвичайної ситуації, тоді як пунктом 3 частини другої статті 40 Закону передбачена можливість застосування переговорної процедури у випадку виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій.
Період усунення порушень:
19.09.2022 15:40 - 04.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
19.09.2022 15:40
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Повідомляємо, що 15.09.2022 року укладено додаткову угоду №1 про розірвання договору за взаємною згодою сторін.
Дата публікації звіту:
26.09.2022 10:29
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- useProceduresNotByLaw: Так
Опис:
Договір розірвано
Дата публікації:
26.09.2022 10:38
Запити/Пояснення
Номер:
9fb1d8eae4eb426c816a0dc1bf0c40f0
Назва:
Про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2022 11:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-08-29-008899-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- з яких підстав обгрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», є «Виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків проведення тендера», так як остаточне рішення щодо попередньої класифікації надзвичайної ситуації за видом, класифікаційними ознаками та рівнем надзвичайної ситуації приймає ДСНС з урахуванням експертного висновку (за наявності) регіональної комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій?
Надати документи, якими підтверджується наявність визначення рівня надзвичайної ситуації (експертний висновок, рішення тощо, виданий уповноваженим органом на забезпечення реалізації державної політики у сферах цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
8b72c6d206604a848a8aac8bc67394dc
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
15.09.2022 15:12
Опис:
У зв’язку з виникнення пошкоджень, що склалася на самопливному колекторі по вул. Комарницького в м Умань, а саме: руйнування елементів водовідведення поверхневих вод, що спричинилося вимиванням ґрунту дощовими та талим водами, та призвело до оголення трубопроводу самопливному колекторі та прогину у місці муфтового з’єднання.
КП «Уманьводоканал» УМР провело переговорну процедуру закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь».
01.08.2022 року проведено комісійне обстеження на трасі проходження каналізаційного самопливного колектору D-300 мм по вул. Комарницького в м. Умань. Згідно висновку комісії було вирішено: провести виїзд на місце колектору міської комісії ТЕБ та НС для визначення рівня безпеки надзвичайної ситуації, виконати гідравлічні випробування колектора, вжити тимчасових технічних заходів для призупинення процесу прогину трубопроводу, визначити джерело фінансування та приступити до негайного ремонту.
01.08.2022 року проведено гідравлічне випробування каналізаційної магістралі. Згідно рішення встановлено роботу колектора на 1/3. У разі його навантаження можливе витікання нечистото в місцях з’єднання. Колектор знаходиться в складних геологічних умовах де перепад висот сягає орієнтовно 9 метрів.
02.08.2022 року проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Уманської міської ради, на якій було прийнято рішення з метою недопущення надзвичайної ситуації, що склалася на самопливному колекторі по вул. Комарницького в м Умань, що призводить до виникнення особливо соціальних обставин в м. Умань КП «Уманьводоканал»:
- негайно розробити кошторис, а у разі необхідності виготовити проектно-кошторисну документацію на ремонт колектору по вул. Комарницького в м. Умань;
- передбачити кошторисом облаштування організованого відведення дощових та талих вод від траси колектору;
- Негайно визначити підрядну організацію та виконати роботи з ремонту колектору за власні кошти підприємства КП «Уманьводоканал» УМР шляхом проведення переговорної процедури.
У період з 24.08.2022 року по 26.08.2022 року укладено договір щодо виготовлення кошторисної документації, складено дефектний акт, визначено клас наслідків (СС1) та проведено експертизу кошторисної частини проектної документації (висновок експерта від 26.08.2022 року №2022/08/22).
По питанню 1 яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Повідомляємо наступне: Розмір витрат, та очікуваної вартості по даній закупівлі визначено згідно зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, що був оприлюднений через авторизований електронний майданчик на веб порталі Уповноваженого органу, що був складений на підставі дефектного акту, акту обстеження ділянки та гідравлічних випробувань.
По питанню - 2 з яких підстав обґрунтуванням застосування замовником переговорної процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», є «Виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків проведення тендера».
Повідомляємо наступне: 02.08.2022 року проведено засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпеки та надзвичайних ситуацій виконавчого комітету Уманської міської ради, на якій було прийнято рішення з метою недопущення надзвичайної ситуації, що склалася на самопливному колекторі по вул. Комарницького в м Умань, що призводить до виникненням особливо соціальних обставин в м. Умань КП «Уманьводоканал»:
- негайно розробити кошторис, а у разі необхідності виготовити проектно-кошторисну документацію на ремонт колектору по вул. Комарницького в м. Умань;
- передбачити кошторисом облаштування організованого відведення дощових та талих вод від траси колектору;
- Негайно визначити підрядну організацію та виконати роботи з ремонту колектору за власні кошти підприємства КП «Уманьводоканал» УМР шляхом проведення переговорної процедури.
На підтвердження обґрунтування приєднуємо копії відповідних документів.