-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області (коригування)
Завершена
2 018 454.19
UAH з ПДВ
Номер:
3302d620c5a146229bef4dd7146fea1d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-26-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
25.01.2023 00:00
Період моніторингу:
26.01.2023 14:52 - 17.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2023 № 10-з
Луцьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 184 (із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Віктор ГАЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 25.01.2023 №10-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2022-08-23-005848-a від 23.08.2022. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 лютого 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю у разі застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання, оприлюднення договору про закупівлю та додатків до нього, своєчасності надання інформації, документів у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Управління гуманітарної політики Любешівської селищної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення переговорної процедури; повідомлення про намір укласти договір від 23.08.2022, договір про закупівлю послуг від 06.09.2022 №03/22-85, додаткова угода до нього від 09.12.2022 №1, пояснення Замовника від 31.01.2023 року.
Період усунення порушень:
15.02.2023 16:22 - 21.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2023 16:22
Запити/Пояснення
Номер:
c1b1d1b344cf4c9ea16d1a2a912e0516
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
30.01.2023 15:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.02.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-23-005848-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
36ba2201e44446d7b1e8a3f47c2af97f
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
31.01.2023 12:35
Опис:
Уповноважена особа Управління Гуманітарної політики Любешівської селищної ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 30.01.2023 року, може повідомити наступне.
Перш за все, у 2020 році замовником відповідно до оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення UA-2020-08-28-005168-c було проведені відкриті торги на закупівлю робіт «код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області)». За результатами цих торгів з учасником переможцем ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД" було укладено договір на закупівлю робіт №17/20 від 21.10.2020 року, що підтверджується оприлюдненим звітом про результати проведення процедури закупівлі - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-08-28-005168-c/print/report/pdf.
Загальна вартість робіт згідно укладеного договору становить 4 602 013,01 гривень з ПДВ.
На сьогоднішній день ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД" відповідно до умов укладеного договору, виконує роботи, що були передбачені початковим проектом згідно якого замовником проводилися відкриті торги.
В процесі здійснення будівництва замовником та технічним наглядом було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу робіт та здійснення якісного будівництва.
При цьому, в ході виконання робіт після коригування проектно-кошторисної документації було встановлено, що певні види робіт підлягають заміні у зв’язку із необхідністю зміни технології будівництва. А тому, на даний час, підлягають також зміні й окремі види додаткових робіт в межах суми визначеної в проектно-кошторисній документації.
Вказані додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва потребує одночасного виконання деяких робіт передбачених початковим проектом і цих додаткових. Відтак, здача будівництва об’єкту в експлуатацію без виконання додаткових робіт є неможливою.
Крім того, загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50% вартості договору про закупівлю робіт №17/20 від 21.10.2020 року та становить 2018454,19 гривень з ПДВ. А тому, для їх виконання доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу, а також сприятиме більшому строку експлуатації об’єкта будівництва.
Перелік додаткових робіт був визначений та розрахований під час здійснення коригування проектною організацією проектно-кошторисної документації по цьому об’єкту.
Так як, виконання робіт за цим проектом здійснювало ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД", яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту. Продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому ці додаткові роботи повинні бути також виконані ТОВ "ВОЛИНЬЕКОБУД".
При здійсненні закупівлі по предмету: «код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області (коригування))».
Пунктом 5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено можливість застосування переговорної процедури закупівлі у разі необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору.
Окрім того було залучено замовником відповідальних фахівців, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Бюджетні призначення на «код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт внутрішніх приміщень опорного закладу загальної середньої освіти «Любешівський ліцей» на вул. Незалежності, 39 в смт Любешів Любешівського району Волинської області (коригування))» виділені рішенням восьмого скликання сесії Любешівської селищної ради від 29.03.2022 року № 24/8 у відповідності до Додатку 5 до рішення (копія рішення з додатком додається) з врахуванням потреби Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі огляду об'єкту уповноваженими особами Замовника та Підрядника із залученням різних фахівців в сфері розрахунку та розроблення проектно-кошторисної документації (Проектанта). Також, під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано види та об'єми робіт, для виконання яких виконано проєктно-кошторисну документацію.
Замовником здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Очікувана вартість закупівлі також формувалась відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.
Проте Замовником опубліковано інформацію на власному сайті, ознайомитись із нею можете за посиланням https://lbv.osv.org.ua/.