• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Cаджанці дерев та кущів

Завершена

4 862 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 310.00 UAH
Номер: 6a2095233ba04423a8ea00d413874233
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-03-000003
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.01.2023 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 03.01.2023 14:03 - 25.01.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 02.01.2023 № 1 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 02.01.2023 № 1 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2022-08-23-005487-a 23.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 391-39-85, mendelmo33@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення вимог пункту 14 та 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, розгляді тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесенні змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 06.09.2022 № 107, зі змінами (далі – ТД), тендерну пропозицію ФОП ГОНЧАРУКА ЮРІЯ ПЕТРОВИЧА, протокол прийняття рішення уповноваженою особою про визначення переможця від 01.11.2022 № 135, повідомлення про намір укласти договір від 01.11.2022, договір від 14.11.2022 № 986, додаткові угоди до договору від 15.11.2022 № 1 та від 30.12.2022 № 2, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 18.10.2022 № 6301-р/пк-пз та від 25.10.2022 № 6429-р/пк-пз, звіт про виконання договору про закупівлю від 04.01.2023, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 05.01.2023. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної документації Замовника вимогам Закону № 922-VIII. Так, відповідно до пункту 14 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Однак, відповідно пункту 1 Розділу 4 ТД (Подання та розкриття пропозицій конкурсних торгів), Замовником зазначено – «Кінцевий строк подання тендерних пропозицій визначається автоматично Електронною системою PROZORRO», тобто не зазначено безпосередньо кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим, відповідно не дотримано вимоги пункту 14 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII. Крім того, відповідно до пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Однак, складена Замовником тендерна документація не містить опису та прикладів формальних помилок відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 року № 710 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 року, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункту 19 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень: 13.01.2023 13:21 - 28.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 13.01.2023 13:21

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами Висновку моніторингу закупівлі проведено детальний аналіз порушень які допущені уповноваженою особою при підготовці тендерної документації. Для недопущення порушення надалі, уповноважену особу підприємства попереджено про необхідність більш прискіпливо ставитись до процедур закупівель. Головного економіста підприємства за фактом моніторингу закупівлі позбавлено надбавки за покладання обов'язків за виконання фукцій уповноважений особи в розмірі 20 % посадового окладу ( Наказ № 25 )
Дата публікації звіту: 19.01.2023 14:35

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionBiddingDocuments: Відсутній механізм
Опис: -
Дата публікації: 20.01.2023 13:45

Запити/Пояснення