• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Труба сталева в ППУ ізоляції в поліетиленовій та СПІРО оболонці з фасонними частинами

Місце поставки товару: 10002, Україна, Житомирська область, м. Житомир, вул. Жуйка, 12. та відповідно до Технічних вимог (Додаток №1 до Тендерної документації), кількість поставки відповідно до Технічних вимог (Додатку №1 Тендерної документації) , Процедура закупівлі - для замовників, визначених у пункті 4 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 1 мільйон гривень, а робіт - 5 мільйонів гривень. Застосовані критерії оцінки – Єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська мова. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою

Завершена

15 532 457.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 77 662.29 UAH
Номер: 54b89d0f029e4512963b997f20590c2b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-02-02-000049
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2023 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 02.02.2023 17:10 - 24.02.2023 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 02.02.2023 № 25 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 21 UA-2022-08-22-010564-a 22.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, gevak.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань щодо дотримання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій (окрім питань, які були предметом розгляди Колегія АМКУ), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 лютого 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, стану виконання рішення Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Житомиртеплокомуненерго» Житомирської міської ради на 2022 рік, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи б/д, б/№, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Перший трубний завод» (далі – ТОВ «ПТЗ»), корпорації «Енергоресурс-Інвест», товариства з обмеженою відповідальністю «Термо-Ізол», протокол розкриття, повідомлення про намір укласти договір, договір від 24.11.2022 №695-22, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 30.12.2022 №695-22/1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 25.10.2022 № 6440-р/пк-пз та пояснення на запити Держаудитслужби отримані 10.02.2023 через електронну систему закупівель. Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду колегії АМКУ, не здійснювався. За результатами відкритих торгів з особливостями визнано переможцем торгів ТОВ «ПТЗ» з ціновою пропозицією 8 097 510,00 грн, з яким укладено договір від 24.11.2022 № 695-22 (далі – Договір) на відповідну суму. Строк дії договору 31.12.2022 року. Замовник 02.01.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору (підстава – частина шоста статті 41 Закону): дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Додатковою угодою від 30.12.2022 (кінцевий термін виконання Договору) № 1 Замовником продовжено дію Договору до 30.04.2023 на строк, достатній для проведення процедур закупівель на 2023 рік в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної у даному Договорі, а саме 1 610 000,00 гривень. В ході моніторингу процедури закупівлі на запит Держаудитслужби від 07.02.2023 щодо виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 30.12.2022 № 1 до Договору Замовник надав пояснення, що зміни до Договору внесено з урахуванням військового стану, проблемності фактичної наявності та постачання даного виду товару з урахуванням реальних потреб підприємства у відповідності до ч.6 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». Однак на дату оголошення відкритих торгів 22.08.2022 Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» вже діяв, а Замовник мав потребу у постачанні труб сталевих в ППУ ізоляції в поліетиленовій та СПІРО оболонці з фасонними частинами до завершення 2022 року (відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів та тендерної документації). Таким чином, в момент укладання Договору Замовник усвідомлював про бойові дії, пов’язані з воєнною агресією з боку росії на території України, однак уклав Договір, термін дії якого до 31.12.2022 року. Крім того, при проблемності фактичної наявності та постачання даного виду товару (зазначено в Поясненнях від 10.02.2023), Замовник додатково збільшив обсяг поставки на 20% та додатковою угодою від 30.12.2022 № 1 продовжив до 30.04.2023 зобов’язання з ТОВ «ПТЗ», який згідно пояснень Замовника не зміг виконати постачання товару у строки визначені тендерною документацією та Договором.
Період усунення порушень: 27.02.2023 17:55 - 03.03.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.02.2023 17:55

Запити/Пояснення