• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Конструкції та їх частини (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (металеві конструкції вузлів відбору тиску)

Завершена

51 454 581.69 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 514 545.82 UAH
Номер: 293a3d0f920e4d3fa911619d85fe707f
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-12-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.12.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 09.12.2022 12:37 - 31.12.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 08.12.2022 № 290 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 16 UA-2022-08-19-003462-a 19.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВАЛ»), ТОВ «КРАФТ ІННОВЕЙШН», АТ «ЗАВОД «ТЕМП», надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план акціонерного товариства «УКРТРАНСНАФТА», на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торги з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.08.2022 № 91УО/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 25.10.2022, роз’яснення щодо тендерної документації від 26.08.2022, відповідь Замовника 29.08.2022, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі SENSO DYNAMICS LLC від 19.08.2022 та 23.08.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛ» (далі – ТОВ «ВАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРАФТ ІННОВЕЙШН» (далі – ТОВ «КРАФТ ІННОВЕЙШН»), акціонерне товариство «ЗАВОД «ТЕМП» (далі – АТ «ЗАВОД «ТЕМП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2022, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.12.2022.
Період усунення порушень: 23.12.2022 22:17 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.12.2022 22:17

Запити/Пояснення