-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Конструкції та їх частини (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (металеві конструкції вузлів відбору тиску)
Завершена
51 454 581.69
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 514 545.82 UAH
мін. крок: 1% або 514 545.82 UAH
Номер:
293a3d0f920e4d3fa911619d85fe707f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-09-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
09.12.2022 12:37 - 31.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2022-08-19-003462-a 19.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ВАЛ»), ТОВ «КРАФТ ІННОВЕЙШН», АТ «ЗАВОД «ТЕМП», надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, надання роз’яснень щодо тендерної документації, надання відповіді на вимогу учасника щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план акціонерного товариства «УКРТРАНСНАФТА», на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торги з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.08.2022 № 91УО/1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 25.10.2022, роз’яснення щодо тендерної документації від 26.08.2022, відповідь Замовника 29.08.2022, вимога про усунення порушення подана учасником процедури закупівлі SENSO DYNAMICS LLC від 19.08.2022 та 23.08.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ВАЛ» (далі – ТОВ «ВАЛ»), товариства з обмеженою відповідальністю «КРАФТ ІННОВЕЙШН» (далі – ТОВ «КРАФТ ІННОВЕЙШН»), акціонерне товариство «ЗАВОД «ТЕМП» (далі – АТ «ЗАВОД «ТЕМП»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 25.10.2022, повідомлення про намір укласти договір від 28.10.2022, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 22.12.2022.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:17 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:17
Запити/Пояснення
Номер:
2ba73c30006d4c418eeb08524cea4486
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.12.2022 12:42
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару конструкції та їх частини (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (металеві конструкції вузлів відбору тиску) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-19-003462-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.6 Розділу 6 тендерної документації у розмірі 0,5 % (піввідсотка ) від суми договору.
Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо укладання договору з переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Вал» закупівлі понад 20 робочих днів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
41e784791ee8485195eb3a5bc310a629
Назва:
ВІдповідь на запит від 19.12.2022
Дата опублікування:
22.12.2022 09:59
Опис:
На ваш запит від 19.12.2022 повідомляємо наступне.
1.Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами (а) здійснено обґрунтування розміру витрат, (б) технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та (в) визначено його очікувану вартість.
(а) Для забезпечення надійного та безаварійного транспортування нафти шляхом моніторингу та контролю за станом трубопроводів; виконання вимог законодавчих та нормативних актів для забезпечення зобов'язань Товариства щодо охорони навколишнього природного середовища впроваджується система виявлення витоків МН "Мозир-Броди", МН "Броди-Держкордон".
Впровадження металевих конструкцій для вузлів відборів тиску покращить точність вимірювання тиску нафти у нафтопроводі шляхом зменшення запарафінення відборів, зниження частоти промивання імпульсної лінії та забезпечить охорону комплекту обладнання вимірювання тиску під час його використання.
Існуючі відбори тиску побудовані на базі довгої імпульсної лінії та розділючої посудини. Мають недоліки: часте запарафінення відборів потребує частого промивання імпульсної лінії (особливо після проходження очисних пристроїв) що впливає на точність виміру. Задовга лінія відбору поглинає невеликі коливання тиску та піддається впливу навколишнього середовища (зима/літо).
Впровадження сучасних металевих відборів тиску повинно покращити точність вимірювання тиску нафти у нафтопроводі, що є важливо для роботи системи виявлення витоків нафти.
(б) Усі вузли відбору тиску повинні бути виготовлені відповідно креслень та технічних вимог, зазначених у типових рішеннях по влаштуванню вузлів відбору тиску ТП 21.04.004.10/02 – додаються.
(в) Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до п. 3.2. «Інструкції з визначення очікуваної вартості товарів, робіт і послуг в АТ «Укртранснафта», яка є Додатком 1 до «Регламенту взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг», затвердженого наказом від 29.08.2022 №422, згідно з рішенням головного акціонера АТ «Укртранснафта» - НАК «Нафтогаз України» (витяг з Протоколу №81 засідання правління акціонерного товариства «Національна акціонерна компанія «Нафтогаз України» від 27.02.2020р.). Регламент взаємодії функціональних підрозділів АТ «Укртранснафта» під час закупівлі товарів, робіт та послуг (далі – Регламент) розроблено відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами та доповненнями), Порядку здійснення закупівель товарів, робіт та послуг у Групі Нафтогаз, затвердженого наказом Товариства від 06.04.2020 № 134, Регламенту взаємодії структурних підрозділів НАК «Нафтогаз України», дочірніх підприємств (компаній) та господарських товариств, акціонером (засновником, учасником) яких вона є, під час закупівлі товарів, робіт та послуг, затвердженого рішенням правління Компанії від 27.02.2020, протокол № 81 зі змінами, інших чинних нормативно-правових актів України.
Розрахунок очікуваної вартості (РОВ) – додається
Комерційні пропозиції до розрахунку очікуваної вартості - додаються.
2. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6.6 Розділу 6 тендерної документації у розмірі 0,5 % (піввідсотка ) від суми договору.
Відповідно до п. 6.6.2. Розділу 6 тендерної документації Банківська гарантія повинна бути надана замовнику та набувати чинності не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Договір наразі не укладено – очікується рішення загальних зборів акціонерів Товариства щодо вчинення правочину – укладення договору з переможцем торгів ТОВ "Вал" , забезпечення договору очікується від ТОВ "Вал" до укладення договору відповідно до чинного законодавства.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо укладання договору з переможцем процедури товариством з обмеженою відповідальністю «Вал» закупівлі понад 20 робочих днів.
Оскільки на даний час проект договору знаходиться на стадії узгодження та очікується рішення загальних зборів акціонерів Товариства щодо укладання даного правочину відповідно до вимог статуту Товариства, згідно зі службовою запискою Відділу закупівлі матеріально-технічних ресурсів від 15.11.2022 вих. №23-03/15-22 (додається) строк укладання договору на закупівлю конструкцій та їх частин (код 44210000-5 за ДК 021:2015) (металеві конструкції вузлів відбору тиску) продовжено до 60 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, а саме: договір має бути укладений до 27.12.2022р. включно (рішення Уповноваженої особи від 16.11.2022 № 91УО/5 додається).