-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Шини для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»
Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.
Завершена
12 027 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Номер:
0ade0497684640d694ad4132b990bf58
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 18:14 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-08-19-002571-a 19.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТД «НОРТЕК», ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу:23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на
2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.09.2022 № 40, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2022 за лотом № 1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «НОРТЕК» (далі –
ТОВ «ТД «НОРТЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» (далі – ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК») за лотом № 1, протокол уповноваженої особи щодо оприлюднення повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2022 № 61 за лотом № 1, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2022 за лотом № 1, договір від 17.10.2022
№ 52.22-113 за лотом № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.11.2022.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 28.09.2022 відмінив торги за лотом № 2 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
24.11.2022 20:27 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 20:27
Запити/Пояснення
Номер:
b3e94cb71241432fb77c706942fe0ae0
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.11.2022 18:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі шин для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-19-002571-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Крім того просимо надати документальне підтвердження отримання від товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» гарантії у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 4.3.1 договору від 17.10.2022 № 52.22-113.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5455f676c59741e8a372c64264bd11c5
Назва:
Щодо надання відповіді
Дата опублікування:
15.11.2022 16:26
Опис:
У відповідь на Ваш запит, що надійшов через електронну систему закупівель 14.11.2022р. 18:25 до процедури закупівлі: Шини для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності», оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2022-08-19-002571-a, про надання пояснень:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Закупівля товару здійснювалась за власні кошти підприємства.
Обґрунтуванням для технічних та якісних характеристик предмета закупівлі є узагальнення заявок керівників філій та відокремлених підрозділів КП «Київпастранс» щодо кількості товару. При обґрунтуванні технічних та якісних характеристик взята до уваги наявність транспорту по філіях та відокремлених підрозділах для визначення асортименту товару та рекомендації заводу-виробника рухомого складу, який експлуатується в КП «Київпастранс». Розмір витрат та очікувана вартість даної закупівлі визначена на підставі моніторингу цін. Очікувана вартість товару визначена на підставі отриманих комерційних пропозицій від ТОВ «Торговий Дім «Нортек» та ТОВ «УкрТехноПром-восток».
2. Крім того просимо надати документальне підтвердження отримання від товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» гарантії у вигляді забезпечувального (гарантійного) платежу відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 4.3.1 договору від 17.10.2022 № 52.22-113.
Також повідомляємо, що ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» виконало вимоги відповідно до пункту 6 розділу VI тендерної документації та пункту 4.3.1 договору від 17.10.2022 № 52.22-113.
На підтвердження інформації стосовно сплати Постачальниками забезпечувального (гарантійного) платежу, надаємо копію платіжного доручення, а саме:
- копія платіжного доручення від 14 жовтня 2022 року №2930 на загальну суму 60 102,00 грн. ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК».
Додається:
- Відповідь на запит на 1 арк.;
- Копії комерційних пропозицій на 2 арк.;
- Копія платіжного доручення: доручення від 14 жовтня 2022 року №2930 на загальну суму 60 102,00 грн. на 1 арк..