• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Шини для автобусів (Лот №1 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»; Лот №2 - Шини для автобусів, код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»), код 34350000-5 за ДК 021:2015 «Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності»

Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 30 (тридцять) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару.

Завершена

12 027 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 000.00 UAH
Номер: 0ade0497684640d694ad4132b990bf58
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.11.2022 18:14 - 25.11.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.11.2022 № 259 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 22 UA-2022-08-19-002571-a 19.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, marchukm.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ТД «НОРТЕК», ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу:23 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київпастранс» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію (зі змінами), затверджену протоколом уповноваженої особи від 16.09.2022 № 40, протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.09.2022 за лотом № 1, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ТД «НОРТЕК» (далі – ТОВ «ТД «НОРТЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК» (далі – ТОВ «УКРТЕХНОПРОМ-ВОСТОК») за лотом № 1, протокол уповноваженої особи щодо оприлюднення повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2022 № 61 за лотом № 1, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2022 за лотом № 1, договір від 17.10.2022 № 52.22-113 за лотом № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 15.11.2022. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовник 28.09.2022 відмінив торги за лотом № 2 у зв’язку з допущенням до оцінки менше двох тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 24.11.2022 20:27 - 30.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2022 20:27

Запити/Пояснення