-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка
Завершена
364 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 820.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 820.00 UAH
Номер:
cdc86c239c2d4499b16332edcb6bb7e8
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-02-000055
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.11.2022 00:00
Період моніторингу:
02.11.2022 16:11 - 24.11.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.11.2022 № 48-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 02.11.2022 № 48-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
4 UA-2022-08-18-005382-a 18.08.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель Швець І.Ю.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік Хмельницького ліцею ІІ-ІІІ ступенів Хмельницької обласної ради (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 18.08.2021 № 72, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 05.09.2022, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця «Яськов Валерій Васильович», протокольне рішення уповноваженої особи Замовника про визначення переможця від 06.09.2022 № 80, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 06.09.2022, договір від 19.09.2022 № ТР-2 (далі – Договір), пояснення та документи від 10.11.2022, 14.11.2022 та 18.11.2022 отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
21.11.2022 16:24 - 25.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.11.2022 16:24
Запити/Пояснення
Номер:
a3d38c1f8a5344dbbb1c6e2bab5c4f5e
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
09.11.2022 09:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-18-005382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
Згідно з пунктом 3 частиною другою статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Для підтвердження відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) Замовником передбачено надання документів згідно Додатку 2 до тендерної документації.
Аналізом завантажених документів, встановлено, що в декларації виробника, поданій учасником ФОП Яськовим В.В. зазначено, що партія філе мінтая виготовлена в листопаді 2020 року та строк її зберігання за умови належного зберігання становить 24 місяці.
Згідно додатку 2 до тендерної документації термін придатності Товару на момент поставки повинен бути не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати пояснення (обґрунтування) чому Замовником не відхилена тендерна пропозиція переможця ФОП Яськова В.В, як така що не відповідала вимогам тендерної документації у відповідності до пункту третього частини першої статті 31 Закону?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
436de2c2484847d6be3976e68ed1a49d
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
10.11.2022 15:02
Опис:
Під час проведення процедури закупівлі за ДК021:2015:15220000-6 : Риба, рибне філе та інше м’ясо риби мороженої в електронну систему «Prozorro» учасником ФОП Яськовим В.В. було завантажено декларацію виробника з зазначенням, що партія філе минтая виготовлена в листопаді 2020року.
Однак абз.1 п.7. Додатку №2 до тендерної документації «Технічні та якісні вимоги до предмету закупівлі» передбачено, що:
- При поставці товару копії супровідних документів надаються на кожну партію товару.
Для підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи:
- копія діючих: декларації виробника, сертифікатів відповідності на товар або посвідчення про якість або ветеринарної довідки або іншого документу, що підтверджує якість та безпечність товару (достатньо надати копії одного з вище вказаних документів).
А також в складі пропозиції ФОП Яськов В.В. надав гарантійний лист щодо термінів придатності та заміни товару в якому гарантує , що термін придатності товару на момент поставки буде не менше 80% від основного терміну придатності згідно технічних умов на виробництві.
Постачання першої партії рибного філе по Договору від ФОП Яськовим В.В. було здійснено 06 жовтня 2022 року з наданням відповідної декларації виробника від 27 вересня 2022 року (копію декларації надаємо в додатку до даного листа).
Номер:
849eebc161084025b4d5616ffeeb00da
Назва:
Про надання інформації (пояснень)
Дата опублікування:
14.11.2022 09:56
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
18.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Філе мінтая суха заморозка, філе хека суха заморозка (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-18-005382-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів).
У відповіді Відповідь замовника від 10.11.2022 на пояснення від 09.11.2022 не надано копії декларації виробника від 27 вересня 2022 року.
Для уточнення питань, що виникли в ході моніторингу, прошу надати декларацію виробника від 27 вересня 2022 року.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0be7b02027be4fb7b210ea102d4643c7
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
18.11.2022 11:46
Опис:
Для відповіді на запитання, що виникло у процесі проведення моніторингу, додаємо копію декларації виробника від 27.09.2022р.