-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Фарба
Завершена
603 840.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 019.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 019.20 UAH
Номер:
3caf09f091624610a1c932440cd22b04
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2023 00:00
Період моніторингу:
12.01.2023 10:10 - 03.02.2023 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
11.01.2023 № 1-з
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 січня 2023 року № 1-з
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2022-08-17-009914-a від 17.08.2022 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-08-17-007133-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 17.08.2022; звернення Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ВП «Полісан» від 23.09.2022 з вимогою щодо усунення порушення, відповідь Замовника від 28.09.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.09.2022; тендерні пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Сойріко» (далі – ТОВ «Сойріко»); протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» від 09.09.2022; протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.09.2022; повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2022; договір про закупівлю товару від 28.09.2022 № 342 (далі – Договір № 342); звіт про виконання договору від 10.01.2023.
Період усунення порушень:
17.01.2023 14:48 - 21.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
17.01.2023 14:48