• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фарба

Завершена

603 840.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 019.20 UAH
Номер: 3caf09f091624610a1c932440cd22b04
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2023 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 12.01.2023 10:10 - 03.02.2023 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.01.2023 № 1-з Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 №186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Катерина КОЛОТИЛО Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 11 січня 2023 року № 1-з № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2022-08-17-009914-a від 17.08.2022 – інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 97) 693-73-06, bogdananikiforuk@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 17 січня 2023 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, виконання постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-08-17-007133-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника, протокол від 17.08.2022; звернення Товариства з обмеженою відповідальністю ТОВ «ВП «Полісан» від 23.09.2022 з вимогою щодо усунення порушення, відповідь Замовника від 28.09.2022; реєстр отриманих тендерних пропозицій від 05.09.2022; тендерні пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Епіцентр К» та Товариства з обмеженою відповідальністю «Сойріко» (далі – ТОВ «Сойріко»); протокол відхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Епіцентр К» від 09.09.2022; протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.09.2022; повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2022; договір про закупівлю товару від 28.09.2022 № 342 (далі – Договір № 342); звіт про виконання договору від 10.01.2023.
Період усунення порушень: 17.01.2023 14:48 - 21.01.2023 00:00
Дата публікації висновку: 17.01.2023 14:48