• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення учителів та учнів Шнирівського, Білявецького, Конюшківського, Бовдурівського, Лешнівського, Комарівського, Корсівського, Пісківського закладів загальної середньої освіти Бродівської міської ради)

Виконавець зобов’язується у 2022 році надати послуги спеціалізованого перевезення вчителів та учнів по закладах освіти Бродівської міської ради, а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.

Завершена

869 798.16 UAH без ПДВ
Номер: ec05962758594044b0c74f870db145fd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-09-06-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06.09.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 06.09.2022 15:11 - 28.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 06.09.2022 № 271 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 271. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-17-009742-a, 17.08.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-1. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, atv.zakup@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бродівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-08-17-006910-b), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-07-13-007824-a від 29.07.2022 та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-07-29-004016-a від 15.08.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) №б/н від 17.08.2022, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про надання послуг №215 від 29.08.2022, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю. Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-1 (використання переговорної процедури закупівлі за відсутності законодавчих підстав (двічі відмінені процедури відкритих торгів), а саме: замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі, але в електронній системі закупівель не виявлено двох процедур відкритих торгів щодо придбання такого самого предмета закупівлі, у тому числі частково (за лотом), які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій) – не підтверджено, оскільки в електронній системі закупівель виявлено дві процедури відкритих торгів (UA-2022-07-13-007824-a та UA-2022-07-29-004016-a) щодо придбання такого самого предмета закупівлі, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Період усунення порушень: 12.09.2022 16:46 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.09.2022 16:46

Запити/Пояснення