-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення учителів та учнів Шнирівського, Білявецького, Конюшківського, Бовдурівського, Лешнівського, Комарівського, Корсівського, Пісківського закладів загальної середньої освіти Бродівської міської ради)
Виконавець зобов’язується у 2022 році надати послуги спеціалізованого перевезення вчителів та учнів по закладах освіти Бродівської міської ради, а Замовник – прийняти і оплатити такі послуги.
Завершена
869 798.16
UAH без ПДВ
Номер:
ec05962758594044b0c74f870db145fd
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-06-000046
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.09.2022 00:00
Період моніторингу:
06.09.2022 15:11 - 28.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.09.2022 № 271
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Володимир ВОЇНСЬКИЙ
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 06.09.2022 № 271.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-17-009742-a, 17.08.2022. Дані автоматичних індикаторів ризиків RISK-1-1.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правомірності, обґрунтованості та наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання учасником-переможцем під час проведення переговорів документів, в тому числі щодо підтвердження відсутності підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти Бродівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-08-17-006910-b), оприлюднені в електронній системі закупівель обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-07-13-007824-a від 29.07.2022 та звіт про результати проведення процедури закупівлі UA-2022-07-29-004016-a від 15.08.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокольне рішення (протокол) №б/н від 17.08.2022, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури, договір про надання послуг №215 від 29.08.2022, опубліковані під час моніторингу Замовником інформацію та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Ознаку порушення законодавства у сфері публічних закупівель, щодо якої спрацював автоматичний індикатор ризиків RISK-1-1 (використання переговорної процедури закупівлі за відсутності законодавчих підстав (двічі відмінені процедури відкритих торгів), а саме: замовник застосовує переговорну процедуру закупівлі, але в електронній системі закупівель не виявлено двох процедур відкритих торгів щодо придбання такого самого предмета закупівлі, у тому числі частково (за лотом), які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій) – не підтверджено, оскільки в електронній системі закупівель виявлено дві процедури відкритих торгів (UA-2022-07-13-007824-a та UA-2022-07-29-004016-a) щодо придбання такого самого предмета закупівлі, які були відмінені через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій.
Період усунення порушень:
12.09.2022 16:46 - 16.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.09.2022 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
9fe06f03877d4316afd05076a652ee84
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
06.09.2022 17:02
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
10.09.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-17-009742-a, яка проводилась відділом освіти Бродівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
За вимогою частини шостої статті 17 Закону переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Вказати, яким чином переможцем переговорної процедури закупівлі виконано вимогу частини шостої статті 17 Закону щодо надання Замовнику документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. До інформації обов’язково долучити документальне підтвердження виконання переможцем ФОП Гром'як Михайло Іванович вимог частини шостої статті 17 Закону.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
4. Надати інформацію (з обов’язковим долученням відповідних документів) про те, яким чином переможцем процедури закупівлі ФОП Гром'як Михайло Іванович під час укладення договору про закупівлю виконано вимогу частини другої статті 41 Закону щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Номер:
2e7604ddbf2a4916b9f164984b02286c
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
07.09.2022 14:50
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Враховуючи проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 - 60130000-8 Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (Послуги з перевезення учителів та учнів Шнирівського, Білявецького, Конюшківського, Бовдурівського, Лешнівського, Комарівського, Корсівського, Пісківського закладів загальної середньої освіти Бродівської міської ради) (UA-2022-08-17-009742-a), відповідно до ч.5ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі » надаємо наступне пояснення по вказаній вище закупівлі .
1. Надаємо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначену його очікувану вартість (Копія обгрунтування надсилається ).
2. Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту , на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі- https://rada.info/upload/users_files/44143490/6b39e3e27855235906c5243d90308e11.pdf
3.Переможцем переговорної процедури ФОП Гром'як Михайло Іванович надано Замовнику письмово документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі » (Скан- копії документів додаються).
4.На виконання вимог ч.6 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі » надаємо, подану ФОП Гром'як Михайло Іванович , скан- копію ВИТЯГУ з інформаційно- аналітичної системи «Обліку відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості ».
5. На Вашу вимогу надсилаємо скан-копії довідки про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності
ФОП Гром'як Михайло Іванович.