• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»)

Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»)

Завершена

15 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 155 000.00 UAH
Номер: 19762f663be34b13be0f88300841c3ba
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2023-01-17-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17.01.2023 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40479801
Період моніторингу: 17.01.2023 12:06 - 08.02.2023 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 17.01.2023 № 11 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-17-009394-a, 17.08.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Адреса: Ukraine, Львів
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 32) 297-02-35, irenya08@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону. Крім цього, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення Замовником строків надання інформації у випадках, визначених Законом. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації у випадках, визначених Законом. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 січня 2023 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-08-17-006630-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; тендерну пропозицію ТОВ «Стала енергія»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №09/22-05.4в.т. від 12.09.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір №09-22-433 від 30.09.2022; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю. Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 19.01.2023 розміщено в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Водночас, на вищевказаний запит Замовником відповідь надана (опублікована в електронній системі закупівель) лише 25.01.2023, тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону. За нормою пункту 18 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг. Однак, при здійсненні Замовником закупівлі робіт (з «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Період усунення порушень: 27.01.2023 15:45 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку: 27.01.2023 15:45

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 13/1076/23пр
Дата відкриття провадження: 24.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження : 13/0046/2023пн

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель на підставі моніторингу процедури закупівлі згідно оголошення , № UA-2022-08-17-009394-a. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень». Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку по Закупівлі, вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому. Повідомляємо, що виявлені порушення враховані, а щодо уповноважених осіб була проведена профілактично-роз'яснювальна робота. Такі порушення не будуть допущені в майбутніх закупівлях, що здійснюються уповноваженими особами.
Дата публікації звіту: 01.02.2023 16:02

Запити/Пояснення