-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»)
Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»)
Завершена
15 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 155 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 155 000.00 UAH
Номер:
19762f663be34b13be0f88300841c3ba
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-01-17-000080
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
17.01.2023 00:00
Період моніторингу:
17.01.2023 12:06 - 08.02.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.01.2023 № 11
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 17.01.2023 № 11.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2022-08-17-009394-a, 17.08.2022. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону.
Крім цього, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону внаслідок порушення Замовником строків надання інформації у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації та вимог частини п’ятої статті 8 Закону при наданні інформації у випадках, визначених Законом.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 27 січня 2023 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, надання учасником-переможцем документів при укладанні договору про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної документації та тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівське міське комунальне підприємство «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник) на 2022 рік (UA-P-2022-08-17-006630-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; тендерну пропозицію ТОВ «Стала енергія»; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №09/22-05.4в.т. від 12.09.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір №09-22-433 від 30.09.2022; опубліковані Замовником під час моніторингу пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до норм частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час моніторингу Західним офісом Держаудитслужби 19.01.2023 розміщено в електронній системі закупівель запит до Замовника щодо надання пояснень з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Водночас, на вищевказаний запит Замовником відповідь надана (опублікована в електронній системі закупівель) лише 25.01.2023, тобто з порушенням строку, визначеного у частині п’ятій статті 8 Закону.
За нормою пункту 18 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити вимогу про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю – у разі закупівлі робіт або послуг.
Однак, при здійсненні Замовником закупівлі робіт (з «Встановлення опалювальних, вентиляційних систем і систем кондиціювання. («Реконструкція системи гарячого водопостачання з встановленням теплових насосів на котельні ЛМКП «Львівтеплоенерго» за адресою: м. Львів вул. Золота, 21»), на порушення вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації Замовника відсутня вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
27.01.2023 15:45 - 11.02.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.01.2023 15:45
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
13/1076/23пр
Дата відкриття провадження:
24.03.2023 00:00
Номер відкриття провадження :
13/0046/2023пн
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання зобов’язання щодо усунення порушень законодавства в сфері публічних закупівель на підставі моніторингу процедури закупівлі згідно оголошення , № UA-2022-08-17-009394-a. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) порушень вимог пункту 18 частини другої статті 22 Закону порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону при складанні тендерної документації. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень».
Таким чином, необхідно оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію наступного змісту: з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у Висновку по Закупівлі, вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому.
Повідомляємо, що виявлені порушення враховані, а щодо уповноважених осіб була проведена профілактично-роз'яснювальна робота. Такі порушення не будуть допущені в майбутніх закупівлях, що здійснюються уповноваженими особами.
Дата публікації звіту:
01.02.2023 16:02
Запити/Пояснення
Номер:
7128c7273654416daadb0c8bc905355f
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
19.01.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.01.2023 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2022-08-17-009394-a, яка проводилась ЛМКП «Львівтеплоенерго» (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку офіційного веб-сайту розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю, а також копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації.
У частині 3 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника зазначено, що переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. У разі якщо переможцем процедури закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
3. Надати інформацію щодо виконання переможцем тендеру при укладанні договору вимоги розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника (з обов’язковим долученням відповідних підтверджуючих документів)?
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
954c70d01a8a435793260d5746600b65
Назва:
Пояснення на звернення
Дата опублікування:
25.01.2023 14:55
Опис:
Пояснення на звернення
На ваш запит відповідно до оголошення UA-2022-08-12-009394-a, повідомляємо:
1. ЛМКП «Львівтеплоенерго» - комунальне підприємство, яке здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, згідно пункту 4 частини першої ст.2 Закону про публічні закупівлі. Для закупівлі товарів, робіт та послуг використовує кошти від господарської діяльності (власні кошти). Технічні служби підприємства формують заявки на закупівлю товарів, робіт та послуг згідно затвердженого річного плану ремонтів. Службові записки на закупівлю товару формуються із технічними вимогами та специфікаціями на товар. Виробничо-технічний відділ ЛМКП «Львівтеплоенерго» проводить моніторинг ринку та формує очікувану вартість закупівлі на підставі даних ринку та інформації з отриманих рахунків на момент вивчення ринку.
На підтвердження очікуваної вартості надається наступна інформація:
- скан-копія службової записки з технічним завданням
- скан-копія цінової пропозиції ТОВ Стала Енергія
2. Відповідно до частини другої статті 41 Закону переможець процедури закупівлі під час укладання договору про закупівлю надав відповідні документи про підтвердження права підписання договору про закупівлю та копії ліцензії або документи дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, а саме:
- Інформаційний лист про відсутність необхідності ліцензування №08-25/71 від 25.08.2022р.
- Довідка інформаційна про право підпису №08-25/7 від 25.08.2022р.
- Наказ на директора
3. Станом на 25.01.2023 року ЛМКП «Львівтеплоенерго» оплатило аванс 30% від суми договору після підписання цього договору на основі поданого Підрядником рахунку згідно умов. Роботи у процесі виконання. Скан-копія рахунку додається.
Уповноважена особа ЛМКП «Львівтеплоенерго» Дмитро ВОЛЬСЬКИЙ