-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Продуктові набори код ДК 021:2015 -15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні Product set 15890000-3 - Food products and other dried products 021:2015 (CPV 2008, IDT)
Додаткові кошти згідно рішення Виконавчого комітету Хмельницької міської ради від 28.07.2022 року №520
Завершена
6 171 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 855.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 855.00 UAH
Номер:
74b87f63a7b34a1fb8fc202c95bd05d0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-03-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.11.2022 00:00
Період моніторингу:
03.11.2022 17:24 - 25.11.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
Н А К А З
03.11.2022 № 259
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Галина ВАШЕКА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2022-08-16-007758-a 16.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» установлено порушення вимог абзаців других пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерної пропозиції ПП «ТД «Солодкий світ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за Договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень на вимогу щодо усунення порушення, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано річний план закупівель КУ «Хмельницький міський територіальний центр соціального обслуговування (надання соціальних послуг)» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2022 (протокол № 102), вимогу про усунення порушення від 06.09.2022 та відповідь Замовника від 07.09.2022, тендерні пропозиції приватного підприємства «ТД «Солодкий світ» (далі – ПП «ТД «Солодкий світ») та товариства з обмеженою відповідальністю «Фітіт» (далі – ТОВ «Фітіт»), протокол розгляду тендерних пропозицій від 26.09.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 03.10.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 04.10.2022, повідомлення про намір укласти договір від 04.10.2022, договір від 17.10.2022 № 133 (далі – Договір), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 15.11.2022.
Відповідно до вимог частини п’ятої статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 10.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів, на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 15.11.2022 надав пояснення, однак до своїх пояснень не додав, зокрема, комерційних пропозицій від трьох компаній на які посилається у своєму поясненні та на підставі яких визначив очікувану вартість предмета закупівлі, що є порушенням вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Моніторингом установлено, що згідно з пунктом 1.1 частини 1 розділу 3 тендерної документації Замовника тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель, зокрема шляхом завантаження:
інформації та документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям;
інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до пунктів 3.1 та 3.2 частини 3 таблиці «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовника учасник повинен мати працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
На підтвердження учасник надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. В довідці зазначається П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника.
Скановані оригінали особистих медичних книжок осіб, що безпосередньо контактують із товаром (за формою, затвердженою Наказом Міністерства охорони здоров’я України №150 від 21.02.2013, з обов’язковою відміткою про проходження медичного обстеження, що завірена печаткою медичного закладу).
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку з інформацією про наявність 5 працівників (комплектувальників товарів).
Однак, вказаний учасник не вказав у зазначеній довідці інформацію про П.І.П. працівників, посаду, стаж роботи на підприємстві учасника та не надав особисті медичні книжки осіб, що безпосередньо контактують із товаром (комплектувальників товарів), чим не дотримався вимог пунктів 3.1 та 3.2 частини 3 таблиці «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації Замовника.
Згідно із пунктом 6.1 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником відповідно додатка № 4.
Цим додатком визначено перелік товарів, що входять до продуктового набору відповідно до нижченаведеної таблиці.
Таблиця
№
п/п Найменування Одиниця виміру Загальна кількість товарів Кількість зазначених товарів у продуктовому наборі шт.
1. Олія рослинна рафінована ємкістю 1 л шт. 20 000 2
2. Рис фасований по 1кг. шт. 10 000 1
3. Крупа гречана фасована по 1кг. шт. 10 000 1
4. Цукор фасований по 1кг. шт. 10 000 1
5. Крупа горох фасований по 1 кг. шт. 10 000 1
6. Борошно вищого ґатунку фасоване по 1 кг. шт. 10 000 1
7. Вівсяні пластівці фасовані по 0,5 кг. шт. 10 000 1
8. Макарони фасовані по 1 кг. шт. 10 000 1
9. Горошок зелений консервований 425мл ЖБ шт. 10 000 1
10. Свинина тушкована 500гр СКО шт. 10 000 1
11. Молоко згущене з цукром біле 8,5% жиру 380гр. шт. 10 000 1
12. Чай чорний, по 25-30 фільтр-пакетиків в упаковці шт. 10 000 1
13. Печиво «Марія» 255 г шт. 10 000 1
Так, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно відповідно до частини 9 додатку № 4 до тендерної документації Замовника надати оригінал (або копію) декларації виробника або сертифікату/посвідчення якості на кожний продукт, що входить до складу запропонованого учасником продуктового набору.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» у складі своєї тендерної пропозиції надав посвідчення якості борошна та документ «Quality sertificate», складений іноземною мовою (чеською мовою) (файл «Сертификат рис»).
Відповідно до пункту 7.2 частини 7 розділу 1 тендерної документації Замовника під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) – засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку.
Однак, учасник процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» не надав переклад документу «Quality sertificate», складеного іноземною мовою (файл «Сертификат рис»), українською мовою.
Поряд з тим, зазначений учасник не надав декларацію виробника або сертифікату/посвідчення якості на олію рослинну, крупу гречану, цукор, крупу горохову, вівсяні пластівці, макарони, горошок зелений консервований, свинину тушковану, молоко згущене з цукром, чай, печиво, чим не дотримався вимог частини 9 додатку № 4 до тендерної документації Замовника.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, учаснику необхідно відповідно до частини 10 додатку № 4 до тендерної документації Замовника надати оригінал протоколу досліджень (випробувань), виданого не раніше дати оголошення цієї закупівлі акредитованою лабораторією на ім’я учасника із проведеними лабораторними дослідженнями всіх продуктів, які входять до складу продуктового набору. У складі пропозиції учасник надає атестат про акредитацію лабораторії, яка проводила дані дослідження.
Учасник процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» у складі своєї тендерної пропозиції надав протокол випробувань цукру від 29.09.2021.
Вказаний протокол складений ДП «Житомирстандартметрологія», заявник випробовування – ТОВ «Сігнет-центр».
Однак, протокол випробувань цукру від 29.09.2021 виданий не на ім’я учасника процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» та раніше дати оголошення (16.08.2022). Також зазначений учасник не надав атестат про акредитацію ДП «Житомирстандартметрологія», яке проводило дослідження цукру, та не надав протоколи досліджень (випробувань) із проведеними лабораторними дослідженнями олії рослинної, рису, крупи гречаної, крупи горохової, борошна, вівсяних пластівців, макаронів, горошку зеленого консервованого, свинини тушкованої, молока згущеного з цукром, чаю, печива, чим не дотримався частини 10 додатку № 4 до тендерної документації Замовника.
Окрім того, учасник процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» у складі своєї тендерної пропозиції не надав документи, що вимагалися пунктами 1 – 7 та 11 додатку № 4 до тендерної документації Замовника, чим не підтвердив відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.
З огляду на вищевикладене, на порушення вимог абзаців других пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі ТОВ «Фітіт» як такого, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленого статтею 16 Закону, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Період усунення порушень:
24.11.2022 20:03 - 09.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.11.2022 20:03
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
31/05/2023пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.3]
Запити/Пояснення
Номер:
1a3d0c65de594aa690177aa1f8553d9e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
10.11.2022 12:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Продуктові набори код ДК 021:2015-15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні Product set 15890000-3 - Food products and other dried products 021:2015 (CPV 2008, IDT)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-08-16-007758-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
У зв’язку з чим просимо надати:
1. інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e893b0d6d59a44bfae745110e9e7bf32
Назва:
Щодо запиту про надання пояснень, інформації, документів
Дата опублікування:
15.11.2022 10:21
Опис:
Надаємо відповідь через електронну систему закупівель на запит Державної аудиторської служби України від 10.11.2022 року щодо процедури закупівлі «Продуктові набори код ДК 021:2015-15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні Product set 15890000-3 - Food products and other dried products 021:2015 (CPV 2008, IDT) (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-16-007758-a), опублікованого на веб порталі Уповноваженого органу 16.08.2022 року.
Номер:
9eb54c5ce55243d08ca38b3fce4a4a55
Назва:
Щодо зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель
Дата опублікування:
29.11.2022 15:39
Опис:
Надаємо інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень через електронну систему закупівель на висновок Державної аудиторської служби України від 24.11.2022 року щодо процедури закупівлі Продуктові набори код ДК 021:2015 - 15890000-3 – Продукти харчування та сушені продукти різні Product set 15890000-3 - Food products and other dried products 021:2015 (CPV 2008, IDT) (ідентифікатор закупівлі: UA-2022-08-16-007758-a), опублікованого на веб порталі Уповноваженого органу 16.08.2022 року.