-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція система охорони та доступу на територію виробничої бази ВП АРС по просп. Ентузіастів, 7 в м. Славутич, Київської області
ш/з ВТ-Б-66-Р-22
Завершена
19 178 739.54
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 95 894.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 95 894.00 UAH
Номер:
55fe304909a8484aba935eb1451d671a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-09-000051
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.12.2022 00:00
Період моніторингу:
09.12.2022 12:36 - 31.12.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
08.12.2022 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
30 UA-2022-08-16-007193-a 16.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання щодо відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником установлено порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК» встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, яке є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 26 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Атомремонтсервіс» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом від 16.08.2022 № 165, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК» (далі – ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.09.2022 № 233, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.09.2022 № 240, протокол визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір від 20.09.2022 № 241, вимога про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, договір підряду від 05.10.2022 № 20-127-01-22-01274.
Відповідно до частини першої статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі.
Отже перед здійсненням процедури закупівлі замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель.
Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 19.12.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Однак Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель, протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту, інформацію та документи на підставі яких розрахував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Крім того за результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Замовник у пункті 2.3 частини II А розділу ІІІ тендерної документації установив вимогу до учасників надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку встановленої форми (Додаток 5 до ТД) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Та зазначив, що аналогічним договором вважається договір на виконання робіт за аналогічним предметом закупівлі (реконструкція об’єкту/ об’єктів).
Також, відповідно до пункту 2.3 частини II А розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) Учасник повинен надати копії договору (договорів), вказаних у довідці, з додатками до нього (крім локальних кошторисів) та підсумкову довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 до договору (договорів), вказаних у довідці.
На виконання вищевказаних умов учасник ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК» надав довідку про наявність аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) щодо виконання робіт від 31.08.2021 № 21, в якій зазначив інформацію про договір від 03.12.2021 № 12 на реставрацію пам’ятки архітектури місцевого значення та не надав копію такого договору, підсумкову довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3.
Відповідно до пункту 3.21 ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво» до реконструкції відноситься перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його технікоекономічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг. Реконструкція передбачає повне або часткове збереження елементів несучих і огороджувальних конструкцій та призупинення на час виконання робіт експлуатації об'єкта в цілому або його частин (за умови їх автономності).
При цьому відповідно до пункту 3.26 ДБН А.2.2-14-2016 «Склад та зміст науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування» реставрація – це сукупність науково обґрунтованих заходів щодо укріплення (консервації) фізичного стану, розкриття найбільш характерних ознак, відновлення втрачених або пошкоджених елементів об’єктів культурної спадщини із забезпеченням збереження їхньої автентичності.
З огляду на зазначене учасником ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК» документально не підтверджено відповідність кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме щодо виконання робіт з реконструкції об’єкта будівництва, чим недотримано вимоги пункту 2.3 частини II А розділу ІІІ тендерної документації.
Отже на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК», як таку, що не відповідала кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та уклав з ним договір.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону у разі якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто Замовник установлює до учасників вимоги про усунення невідповідностей у документах, що надані ними у складі тендерних пропозицій.
Відповідно до частини дев’ятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
При цьому моніторингом встановлено, що Замовник установив учаснику ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК» вимогу про усунення невідповідностей шляхом завантаження відкоригованої довідки встановленої форми (Додаток 5 до ТД) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із зазначенням аналогічного (-их) виконаного (-их) договору (-ів) на реконструкцію об’єкту/об’єктів, з додаванням копії договору (договорів), вказаних у довідці, з додатками до нього (крім локальних кошторисів), та підсумкової довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3 до договору (договорів), вказаних у довідці, які на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій були відсутні у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «СОЛІД БРУК», чим порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону.
Отже, у даному випадку Замовник не мав можливості встановити невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, тому тендерна пропозиція такого учасника підлягає відхиленню у відповідності до підстав, визначених статтею 31 Закону, із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Період усунення порушень:
27.12.2022 15:25 - 11.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
27.12.2022 15:25
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На усунення порушення (не відхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» від ь25.12.2015 № 922-VIII), які виявлені Державною аудиторською службою України під час проведення моніторингу, розпочатого згідно з наказом від 08.12.2022 №290 та оприлюдненого висновку від 27.12.2022, Замовник прийняв рішення про розірвання укладеного Договору підряду від 05.10.2022 № 20-127-01-22-01274 з Товариством з обмеженою відповідальністю « Торговий дім «СОЛІД БРУК» по предмету закупівлі робіт, визначеного згідно з ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Реконструкція системи охорони та доступу на територію виробничої бази ВП АРС по просп. Ентузіастів, 7 в м. Славутич Київської області (45300000-0 Будівельно-монтажні роботи), шляхом укладення Додаткової угоди №1 від 30.12.2022 р.
Враховуючи те, що виконані роботи за Договором підряду від 05.10.2022 № 20-127-01-22-01274 Замовник немає можливості повернути Підряднику ТОВ «Торговий дім СОЛІД БРУК» у натурі все, що Замовник отримав по Договору підряду до його розірвання та керуючись п.1 ст.216 Цивільного кодексу України, Замовник бере на себе зобов’язання відшкодувати вартість фактично виконаного обсягу робіт, який на момент укладання Додаткової угоди №1 від 30.12.2022р., підтверджений підписаними актами приймання виконаних будівельних робіт (форма № КБ-2в), та Довідками про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма № КБ-3), що складає 6 000 000,00 грн.( Шість мільйонів гривень 00 коп.) без ПДВ, крім того ПДВ 1 200 000,00 грн.(Один мільйон двісті тисяч гривень 00 коп.), всього з ПДВ 7 200 000,00 грн. (Сім мільйонів двісті тисяч гривень 00 коп.), в межах обсягів робіт, передбачених Договором на 2022 рік.
Дата публікації звіту:
30.12.2022 12:02
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
- other: Так
- corruptionFailureDocuments: Так
Опис:
усунуто
Дата публікації:
06.01.2023 13:39
Запити/Пояснення
Номер:
70182e443a904b07af99f3cd471d4594
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
19.12.2022 16:40
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Реконструкція система охорони та доступу на територію виробничої бази ВП АРС по просп. Ентузіастів, 7 в м. Славутич, Київської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-16-007193-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.