-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Імені Г. Крут» на вул. Пасічній, 68 у м. Львові, в тому числі виготовлення ПКД. Коригування». (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»)
Місце виконання робіт: 79038, Україна, Львівська обл., м. Львів, вул. Пасічна, 68 Обсяг виконання робіт відповідно до Технічної специфікації (згідно з Додатком 3).
Завершена
34 659 282.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 173 296.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 173 296.41 UAH
Номер:
b1d545b508914958a409e3eb76190eb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000036
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:06 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2022-08-16-007030-a 16.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ІМПУЛЬС ЗАХІДБУД», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом- порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план комунального закладу Львівської обласної ради «Львівський ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою імені Героїв Крут» на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торги, тендерну документацію (зі змінами) затверджену рішенням уповноваженої особи від 16.08.2022 б/н, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерної пропозиції від 12.09.2022, тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ІМПУЛЬС ЗАХІДБУД» (далі – ТОВ «ІМПУЛЬС ЗАХІДБУД»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах до 14.09.2022, протокол розгляду тендерної пропозиції від 14.09.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 14.09.2022, договір від 04.10.2022 № 57, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 12.12.2022.
Період усунення порушень:
23.12.2022 22:47 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 22:47
Запити/Пояснення
Номер:
a58675d492c84bae9359f0992c00dba1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2022 13:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Імені Г. Крут» на вул. Пасічній, 68 у м. Львові, в тому числі виготовлення ПКД. Коригування». (Код ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація») (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-16-007030-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступного питання.
Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
2a8beeb22a5249839b0e1032c8df6f11
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
12.12.2022 14:23
Опис:
У відповідь на ваш запит про надання пояснення повідомляємо наступне.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення визначений виходячи з потреб Замовника та згідно Розпорядження Львівської обласної військової адміністрації "Про внесення змін до показників обласного бюджету Львівської області на 2022 рік та Програми реалізації пріоритетних інфраструктурних проєктів у Львівській області" №208/0/5-22ВА від 26.07.2022.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Імені Г. Крут» на вул. Пасічній, 68 у м. Львові, в тому числі виготовлення ПКД. Коригування»., виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт №281/22-РБК/ЕЗ від 11 серпня 2022 року. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на «Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Імені Г. Крут» на вул. Пасічній, 68 у м. Львові, в тому числі виготовлення ПКД. Коригування». та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від №281/22-РБК/ЕЗ від 11 серпня 2022 року.
3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на «Капітальний ремонт їдальні із заміною технічного обладнання КЗ ЛОР «Львівський державний ліцей з посиленою військово-фізичною підготовкою Імені Г. Крут» на вул. Пасічній, 68 у м. Львові, в тому числі виготовлення ПКД. Коригування». При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
З повагою