-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Соки фруктові
Завершена
573 300.00
UAH з ПДВ
Номер:
4913707562324b44ace88a90a5a91411
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-22-000039
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
29.08.2022 21:23 - 20.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2022
№ 33-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 29.08.2022 № 33-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2022-08-16-005869-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності умов для застосування переговорної процедури, в тому числі установлення вимог, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель, до учасника процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Замовника, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: наявність умов для застосування переговорної процедури, в тому числі установлення вимог, передбачених законодавством у сфері публічних закупівель, до учасника процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі - Замовник), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідність повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури закупівель вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) від 16.08.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2022 № 78, договір про закупівлю від 05.09.2022 № 176 та пояснення Замовника з копіями документів, отримані через електронну систему закупівель 06.09.2022.
Ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель, щодо яких спрацювали автоматичні індикатори ризиків (RISK -1-1), не підтверджено.
Період усунення порушень:
14.09.2022 20:04 - 20.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.09.2022 20:04
Запити/Пояснення
Номер:
439a16c148604a4bae46be5a0696ed40
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.09.2022 17:25
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Соки фруктові» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-16-005869-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, обґрунтуванням застосування переговорної процедури закупівлі є: «Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом».
Поясніть, чи установлювались Управління освіти і науки Бердичівської міської ради (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника ТОВ «ЕКО-СФЕРА», зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, тощо, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо, вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника ТОВ «ЕКО-СФЕРА» (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Також, просимо надати усі протокольні рішення уповноваженої особи, що стосуються проведення переговорної процедури закупівель, в тому числі протоколи, що стосуються затвердження додатку до річного плану, в якому міститься інформація щодо вищевказаної закупівлі.
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
ce27ebbca8944a97996676a263ade362
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
06.09.2022 17:35
Опис:
Пояснення на запит У межах проведення моніторингу закупівлі Соки фруктові (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-16-005869-a) код за ДК 021:2015: 15320000-7 - Фруктові та овочеві соки та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо:
1. Для проведення переговорів з учасником ТОВ «ЕКО-СФЕРА» замовником було надано запрошення від 11.08.2022 № 1035/01-15. В запрошенні на проведення переговорів та підписання протоколу спільних намірів вимагалося підтвердити документально інформацію відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" та вимог до учасника, що були зазначені в тендерних документаціях відповідно до процедур закупівель, оголошених в системі PROZORRO 09.07.2022 та 25.07.2022 (ідентифікатори закупівлі UA-2022-07-09-000218-a; UA-2022-07-25-008350-a) (файл додається), зокрема, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до ч. 1 ст. 17 Закону, а також вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів в файлі Запрошення), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
2. Надаємо підтвердні документи:
- Пропозиція ТОВ ЕКО – СФЕРА;
- Запрошення на переговори від 11.08.2022 № 1035/01-15;
- Протокол прийняття рішення УО № 31 від 16.08.22р. зміни до річного плану на 2022 р.;
- Протокол переговорів № 6 від 15.08.2022 р.;
- Протокол прийняття рішення УО № 77 від 16.08.22 р.;
- Протокол прийняття рішення УО № 78 повідомлення про намір укласти договір.