-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний) (ДК 021:2015 : 15540000-5 - Сирні продукти)
Завершена
251 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 2 510.00 UAH
мін. крок: 1% або 2 510.00 UAH
Номер:
f006e4f24fb04910b084fcd09480076c
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 16:24 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 №77-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.12.2022 №77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2022-08-15-003815-a 15.08.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель (UA-P-2022-08-15-001707-b) відділу освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 15 серпня 2022 року №15), тендерні пропозиції ТОВ "Радивилівмолоко" та ФОП Продан Олена Сергіївна, протокольне рішення від 06 вересня 2022 року №55, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 07 вересня 2022 року №40, вимога про усунення порушення UA-2022-08-15-003815-a.b1, рішення Замовника від 13 вересня 2022 року, повідомлення про намір укласти договір від 07 вересня 2022 року, договір про закупівлю товару (продуктів харчування) від 21 вересня 2022 року №183 та пояснення від 06 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.12.2022 17:08 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 17:08
Запити/Пояснення
Номер:
3fe623f9bc5b488385f69757bd581d12
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2022 15:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі сирних продуктів (сир твердий, сир кисломолочний), інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-15-003815-a та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8d93ee6efa1b4493ba4d86120bca1499
Назва:
Обгрунтування
Дата опублікування:
06.12.2022 13:03
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до норм харчування затверждених Постановою КМУ від 24 березня 2021р. №305 та наявної потреби.
Розмір витрат визначено на підставі планових розрахунків відповідно до затвердженого меню на 2022 рік підпорядкованих закладів Відділу освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту:
https://www.litynosvitakms.vn.ua/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-pry-publichnykh-zakupivliakh/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-syrnykh-produktiv-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoivartosti-predmeta-zakupivli