• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Медичні матеріали

Завершена

484 525.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 422.63 UAH
Номер: 9915a156889e401aa51c61f19e4e843e
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-22-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22.11.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 22.11.2022 13:53 - 14.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 22.11.2022 № 60 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 22.11.2022 № 60 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2022-08-12-006989-a 12.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 117-57-11, strina629@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону та пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2022-08-12-000775-a на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію з додатками до неї, затверджену рішенням уповноваженої особи протоколом №22 від 12.08.2022, тендерну пропозицію переможця ТОВ «Волиньфарм», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи від 05.09.2022 №13, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товару від 20.09.2022 №293, пояснення замовника оприлюднені в електронній системі 25.11.2022. За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне. Відповідно до пп.3.5.2 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи протокол від 12.08.2022 № 22 (далі – Тендерна документація), для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно цієї документації всі документи згідно переліку, зокрема, документи, що підтверджують наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного товару, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2020-2022 роках, разом із копією такого договору та документів, що підтверджують факт виконання такого договору (видаткова або товарно-транспортна накладна, або акт приймання-передавання товару, або лист від Замовника про належне виконання учасником умов договору, тощо). Учасником ТОВ «Волиньфарм» на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, в складі тендерної пропозиції надано Довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору від №АТК147/11 від 26.08.2022, однак не надано копії договорів, зазначених у Довідці від №АТК147/11 від 26.08.2022, та документів, що підтверджують факт виконання вищевказаних договорів (видаткова або товарно-транспортна накладна, або акт приймання-передавання товару, або лист від Замовника про належне виконання учасником умов договору, тощо). При цьому Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до 02 вересня 2022, а саме: «1) Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції не надано копію договору, зазначеного в довідці №АТК147/11 від 26.08.2022, який укладений та виконувався в 2020-2022 роках та документів, що підтверджують факт виконання такого договору (видаткова або товарно-транспортна накладна, або акт приймання-передавання товару, або лист від Замовника про належне виконання учасником умов договору, тощо). 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Підпункт 3.5.2. п.5 Розділу ІІІ тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції наступні документи, зокрема - Довідка у довільній формі, за підписом керівника, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням договору на поставку аналогічного товару, найменування організації (замовника), суми договору, який укладений та виконувався в 2020-2022 роках, разом із копією такого договору та документів, що підтверджують факт виконання такого договору (видаткова або товарно-транспортна накладна, або акт приймання-передавання товару, або лист від Замовника про належне виконання учасником умов договору, тощо). 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати у складі тендерної пропозиції копію договору, зазначеного в довідці №АТК147/11 від 26.08.2022, який укладений та виконувався в 2020-2022 роках та документів, що підтверджують факт виконання такого договору (видаткова або товарно-транспортна накладна, або акт приймання-передавання товару, або лист від Замовника про належне виконання учасником умов договору, тощо)». Згідно з частиною 16 статті 29 Закону, п.5.2.6 розділу V Тендерної документації у разі, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. В даному випадку відсутня невідповідність в інформації та документах, що подані учасником ТОВ «Волиньфарм» у тендерній пропозиції, та подання яких вимагалось Тендерною документацією. Як наслідок, Замовником неправомірно застосовано механізм 24 години, визначений частиною 16 статті 29 Закону (повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Волиньфарм» підлягала відхиленню, як така що не відповідає кваліфікаційному критерію, визначеному пп.3.5.2 п.5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації. Водночас, Замовником учасника ТОВ «Волиньфарм» визначено переможцем тендеру та укладено з ним договір про закупівлю товару від 20.09.2022 №293. З врахуванням вищенаведеного, в порушення вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Волиньфарм», яка не відповідала кваліфікаційним критеріям. Надані Замовником пояснення від 25.11.2022 не обґрунтовують прийняття рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Волиньфарм» вимогам тендерної документації.
Період усунення порушень: 07.12.2022 14:40 - 22.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.12.2022 14:40

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Додатковою угодою № 1 від 13.12.2022 договір №293 від 20.09.2022 розірвано
Дата публікації звіту: 14.12.2022 10:13

Запити/Пояснення