-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ
Завершена
53 142 882.97
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 714.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 265 714.41 UAH
Номер:
000ae32b1e2c400dafe1c5f96078b138
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 10:43 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
23 UA-2022-08-11-010999-a 11.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.08.2022 № ВТ11/08-2, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОЛОГІЯ-Д» (далі – ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д»), товариства з обмеженою відповідальністю «МД ГРУП КОМПАНІ» (далі – ТОВ «МД ГРУП КОМПАНІ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 19.09.2022 № ВТ 19/09. UA-2022-08-11-010999-a, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2022, договір від 03.10.2022 № 03/10-1, додаткову угоду до договору від 03.10.2022 № 1, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення Замовника, надані 03.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
14.11.2022 18:18 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 18:18
Запити/Пояснення
Номер:
5ede99c06ed44e0393aa8c3c1d060ea2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.11.2022 09:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг із благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-11-010999-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик промету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ЕКОЛОГІЯ-Д» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.10.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 03/10-1.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
7bc8ac584cd742c887a89683050b4ebe
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
03.11.2022 20:39
Опис:
1. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувану вартість на надання послуг з благоустрою населених пунктів -утримання автошляхів міста, у тому числі мостів та шляхопроводів та ліквідації стихійних сміттєзвалищ визначено на підставі методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської ради, затвердженої наказом від 21.04.2020 № 97. Отже, Замовником направлено 3 письмові запити (електронною поштою) до учасників ринку, та відповідно отримано 3-и цінові пропозиції. Очікувану вартість визначено, як середньоарифметичне за такою формулою: Цод = (Ц1 +… + Цк) / К, де Ц - очікувана вартість Ц1 - ціни, отримані за результатами запитів К – кількість запитів Очікувана вартість закупівлі становить: 53 142 882,97 грн. з ПДВ Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Наказ Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів» від 23.09.2003 р. №154. Закон України «Про благоустрій населених пунктів» 06.09.2005 № 2807-IV. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі викладено в додатку 4 тендерної документації. Обґрунтування бюджетного призначення: здійснюватиметься шляхом перерозподілу коштів та укладення відповідних додаткових угод на зменшення ціни договору до існуючих (укладених) договорів
2.У зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності департаменту благоустрою та інфраструктури Дніпровської міської (далі- Департамент) розміщується на сайті Дніпровської міської ради (за посиланням https://dniprorada.gov.ua) Департамент не має власного веб-сайту. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 56 000,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/skolko-stoit-sdelat-sajt/ та https://rubika.com.ua/service/sozdanie-korporativnogo-sajta). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг) Сплата за Домене ім’я понад 200,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7 000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200 000 грн . (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі місцевого бюджету лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-blagoustroyu-ta-infrastrukturi-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266
3.Після публікації повідомлення про намір укласти договір, переможець у строки визначені Законом України «Про публічні закупівлі» опублікував у системі закупівель документи:
Довідки переможця.pdf
20 вер. 16:59
Також, при укладені договору переможцем надано документи щодо вимог частини другої статті 41 Закону (додаються)
4. виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 03.10.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 03/10-1
Додаткова угода від 03.10.2022 № 1 до договору від 03.10.2022 № 03/10-1 укладена замовником для приведення договору до тендерної пропозиції учасника, а саме видалено пункти щодо співвиконавця, а саме:
6.4.4. Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», на підставі тендерної пропозиції, Виконавець залучає до надання послуг співвиконавця:
6.4.4.1. Виконавець відповідає за результати надання послуг співвиконавцем і виступає перед замовником як виконавець робіт, а перед співвиконавцем – як замовник.
6.4.4.2. Виконавець координує надання послуг співвиконавцем, створює умови та здійснює контроль за виконанням ним договірних зобов’язань.
6.4.4.3. Замовник і співвиконавець не можуть пред’являти один до одного претензії, пов’язані з порушенням умов договору, укладеного з Виконавцем, якщо інше не встановлено договором або законом.
Учасником у складі пропозиції надано інформацію щодо незалучення субпідрядника/співвиконавця у файлі 1. Інші документи згідно вимог.pdf, завантаженого 6 вер. 13:48, на сторінці 6(додається)