-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт котельні та тепломережі Опорного закладу загальної середньої освіти с. Новоборисівської сільської ради Роздільнянського району Одеської області, за адресою вул. Чкалова 5, с. Новоборисівка, Роздільнянського району, Одеської області (аварійні роботи)
Завершена
4 788 570.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 25 000.00 UAH
Номер:
cba8ca0dcc114da089f403df07a496dc
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-12-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.09.2022 00:00
Період моніторингу:
12.09.2022 16:40 - 04.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.09.2022 Одеса № 228
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 12.09.2022 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 12.09.2022.
Начальник Наталія СТОЯНОВА
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 12.09.2022 № 228
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель
унікальний номер дата оприлюднення
11 UA-2022-08-11-009418-a 11.08.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2 та 14 частини другої статті 22 Закону, частини третьої статті 17 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, надання роз'яснень щодо ТД, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз'яснень щодо ТД, розгляду тендерних пропозицій, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, спорту та туризму Новоборисівської сільської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (далі – ТД), затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.08.2022 № 59, запитання та роз’яснення до процедури, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Проектгідромонтаж», приватного підприємства «АМС Комфорт Сервис» (далі – ПП «АМС Комфорт Сервис»), протокольні рішення уповноваженої особи від 31.08.2022 № 63, від 05.09.2022 № 64, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 05.09.2022 в електронній системі закупівель, пояснення Замовника на запит Південного офісу Держаудитслужби від 15.09.2022.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до частини 2 додатку № 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід роботи.
До довідки обов’язково надається скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок з записами) або трудові угоди або цивільно-правові угоди, та інше (якщо такі мають місце бути) працівників, зазначених в довідці, та які працюють в учасника за основним місцем роботи. У разі якщо працівник, зазначений в довідці, працює за сумісництвом, у довідці зазначається дана інформація.
Учасником ПП «АМС Комфорт Сервис» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.08.2022 № 27/717.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 щодо відсутності у складі тендерної пропозиції ПП «АМС Комфорт Сервис» трудової книжки директора Ігнатьєва Максима Вікторовича, Замовник 15.09.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що на виконання вимог тендерної документації ПП «АМС Комфорт Сервис» було надано у складі пропозиції скан-копію з оригінала наказу від 17.02.2021 № 210217-1 по особовому складу та скан-копію з оригінала протоколу зборів учасників приватного підприємства «АМС Комфорт Сервис» від 20.01.2021 № 210120-1 про призначення директора.
Проте відповідно до частини 2 додатку № 1 до ТД учасник обов’язково надає скановані копії документів виготовлених з оригіналів: штатний розпис, трудові книжки (достатньо першої та останньої сторінок з записами) або трудові угоди або цивільно-правові угоди. Додатково учасник може надати інші документи, якщо такі мають місце бути.
Отже учасником ПП «АМС Комфорт Сервис» не надано трудову книжку директора Ігнатьєва Максима Вікторовича, про якого йдеться в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, від 18.08.2022 № 27/717, чим не дотримано вимоги частини 2 додатку № 1 до ТД.
Разом з тим, відповідно до пункту 3.1 частини 3 додатку № 1 до ТД учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору, який підтверджується сканованими копіями документів виготовлених з оригіналів зазначеного договору.
Учасником ПП «АМС Комфорт Сервис» у складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного договору від 18.08.2022 № 30/717 та договір від 11.10.2021 № 211012-1.
На запит Південного офісу Держаудитслужби від 13.09.2022 щодо надання аналогічного договору не у повному обсязі, а саме відсутні перелік та обсяги робіт Договору № 211012-1 від 11.10.2021, Замовник 15.09.2022 надав інформацію, якою роз’яснив, що умовами тендерної документації не вимагався договір з невід’ємними додатками, а лише сканована копія виготовлена з оригіналу даного договору. У зв’язку з цим, на виконання даної вимоги тендерної документації ПП «АМС Комфорт Сервис» було надано, у складі тендерної пропозиції, скановану копію всіх сторінок договору № 211012-1 від 11.10.2021 року.
Відповідно до пункту 1.2 розділу І «Предмет договору» договору від 11.10.2021 № 211012-1, перелік, обсяги та вартість робіт визначаються кошторисною документацією, що є невід’ємною частиною цього договору, розробленою у встановленому законодавством порядку згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
Проте учасником ПП «АМС Комфорт Сервис» не надано невід’ємну частину договору від 11.10.2021 № 211012-1, а саме кошторисну документацію, де визначено перелік та обсяги робіт, чим не дотримано вимоги пункту 3.1 частини 3 додатку № 1 до ТД.
Отже на порушення вимог абзацу 2 пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ПП «АМС Комфорт Сервис» у зв’язку із невідповідністю його таким кваліфікаційним критеріям, установленими статтею 16 Закону, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
За результатами аналізу питання відповідності вимог ТД вимогам Закону встановлено наступне.
Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону у ТД зазначаються такі відомості: один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно до частини третьої статті 17 Закону учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Проте на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у ТД не встановлено вимогу та спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої статті 17 Закону для надання таких документів саме переможцем процедури закупівлі.
Крім того, Замовником у частині 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» ТД не вказано кінцевий строк подання тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 14 частини другої статті 22 Закону, яким визначено, що тендерна документація повинна містити відомості про кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Слід зазначити, що відповідно до пункту 2 частини 1 статті 32 Закону Замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Період усунення порушень:
20.09.2022 16:41 - 05.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.09.2022 16:41
Оскарження висновку в суді
Опис:
420/15082/22 27.10.2022 р.
Дата публікації:
01.11.2022 10:11
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Вважаємо даний висновок безпідставним та необгрунтованим. Плануємо оскаржити його у судовому порядку.
Дата публікації звіту:
22.09.2022 16:27
Запити/Пояснення
Номер:
5998fc4b0a884e32bb6fe7917fadc76d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
13.09.2022 16:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника приватного підприємства «АМС Комфорт Сервис» (далі – ПП «АМС Комфорт Сервис») умовам пункту 3.1 частини 3 додатку № 1 до тендерної документації (далі - ТД) тоді як учасником надано аналогічний договір не у повному обсязі, а саме відсутні перелік та обсяги робіт Договору № 211012-1 від 11.10.2021? (надати зазначений договір у повному обсязі у разі наявності).
При цьому відповідно до пункту 1.2 розділу І «Предмет договору» Договору № 211012-1 від 11.10.2021, перелік, обсяги та вартість робіт визначаються кошторисною документацією, що є невід’ємною частиною цього договору, розробленою у встановленому законодавством порядку згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013.
3. Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності учасника ПП «АМС Комфорт Сервис» умовам частини 2 додатку № 1 до ТД тоді як учасником у складі тендерної пропозиції не надано трудову книжку директора Ігнатьєва Максима Вікторовича, про якого йдеться в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 18.08.2022 № 27/717?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.