• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії

Завершена

8 659 762.29 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 43 298.81 UAH
Номер: 8a0fc035d1004cd7bf5646e69857a291
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-03-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 03.11.2022 17:18 - 25.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 03.11.2022 № 259 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Галина ВАШЕКА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2022-08-11-006032-a 11.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ЛІВІН», ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує оприлюднити отримані письмові цінові пропозиції від виробників (офіційних представників), здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 11.08.2022 № 2, роз`яснення до процедури, протокол розгляду тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІВІН» (далі – ТОВ «ЛІВІН»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДЕЛЬТА МЕД» (далі – ТОВ «ДЕЛЬТА МЕД»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.09.2022, протокол розгляду тендерної пропозиції від 20.09.2022 № 4, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2022, договір про закупівлю товарів від 03.10.2022 № 55 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 18.11.2022 № 1, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 14.11.2022. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 10.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, інформації та відповідних документів, на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. Так, 14.11.2022 Замовник надав інформацію, зокрема в якій зазначив, що для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі моніторився ринок закупівлі медичного обладнання та бралися до уваги відкриті дані оприлюднені на різних сайтах та було направлено учасникам ринку повідомлення з описом необхідних та бажаних вимог до предмета закупівлі. Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі наявної потреби закладу в медичному обладнані та технічного завданні підписаного завідуючим відділу анастезіології та інтенсивної терапії, завідуючим відділення інтенсивної терапії новонароджених КНП «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради. За результатами ринкових консультацій, Замовник отримав 3 письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників. Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель відповідні документи (письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників), на які посилається у своєму пояснення та на підставі яких здійснив обґрунтування розміру бюджетного призначення (очікуваної вартості) предмета закупівлі.
Період усунення порушень: 24.11.2022 19:52 - 09.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 24.11.2022 19:52

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатами розгляду висновку від 24.11.2022 року щодо моніторингу процедури № UA-2022-08-11-006032-a в порядку передбаченому ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» КНП "ХМЕЛЬНИЦЬКА ОБЛАСНА ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ" ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ повідомляємо наступне. У відповідності довимог ч.5 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. Замовник отримано запит про надання пояснень від 2022-11-10 18:39:12 наступного змісту: «У межах проведення моніторингу процедури закупівлі обладнання для анестезії та реанімації» (код НК 024:2019 61197 - Апарат штучної вентиляції легенів з постійним позитивним тиском для новонароджених, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії, код НК 024:2019 47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-11-006032-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання: Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.». На виконання умов запиту, Замовником у порядку ч.5 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» надано відповідь на запит через електронну систему закупівель 2022-11-14 11:16:02 із інформацією стосовно обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також надано технічне завдання підписаного завідуючим відділу анастезіології та інтенсивної терапії, завідуючим відділення інтенсивної терапії новонароджених КНП «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради. Варто зауважити, що згідно запиту про надання пояснень від 2022-11-10 18:39:12 не встановлено надання будь-яких конкретизуючих документів, в тому числі (письмові цінові пропозиції від виробників, офіційних представників, дилерів, постачальників). Замовником на виконання Вашого запиту надано грунтовні пояснення стосовно визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, його технічних та якісних характеристик, зокрема очікувана вартість визначалася у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». У відповідності до пункту 3 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником було використано загальнодоступну інформацію щодо цін та асортименту товарів, які містились у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель "Prozorro" і т.д., а також надано технічне завдання підписаного завідуючим відділу анастезіології та інтенсивної терапії, завідуючим відділення інтенсивної терапії новонароджених КНП «Хмельницька обласна дитяча лікарня» Хмельницької обласної ради Також на виконання Вашого висновку нами додаються комерційні пропозиції різних Учасників. Разом з тим, повідомляємо, що Замовником взято до уваги вказану у запиті інформацію. Вказана інформація буде врахована уповноваженою особою під час проведення подальших процедур закупівель, що здійснюватимуться замовником.
Дата публікації звіту: 30.11.2022 12:07

Запити/Пояснення