-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Магнітно-резонансний томограф за ДК 021:2015 - 33111610-0 Магнітно-резонансні установки, код згідно НК 024:2019 - 37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом)
Завершена
60 000 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 300 000.00 UAH
Номер:
d0f1c23023904f63b3653f368458ff77
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000052
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 10:28 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
22 UA-2022-08-08-008297-a 08.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «АФС Медицинтехнік», ТОВ «Астріум», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
комунального некомерційного підприємства «Новояворівська лікарня імені Юрія Липи» Новояворівської міської ради (далі – Замовник) на
2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 08.08.2022 б/н (зі змінами від 15.08.2022), протокол розгляду тендерних пропозицій від 12.09.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АФС Медицинтехнік» (далі – ТОВ «АФС Медицинтехнік»), товариства з обмеженою відповідальністю «Астріум» (далі – ТОВ «Астріум»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 20.09.2022 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 20.09.2022, договір від 03.10.2022 № 260/10, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель 07.11.2022.
Період усунення порушень:
14.11.2022 18:11 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 18:11
Запити/Пояснення
Номер:
61e01926e416450eb48d964cf4d8705a
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
02.11.2022 12:18
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини (Магнітно-резонансний томограф за ДК 021:2015 - 33111610-0 Магнітно-резонансні установки, код згідно НК 024:2019 - 37654 Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-08-008297-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання:
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4d6d261e6d314bb7a830f2afe96e2984
Назва:
відповідь на запит про надання пояснень по Моніторингу UA-M-2022-10-24-000052
Дата опублікування:
07.11.2022 12:01
Опис:
У відповідь на запит про надання пояснень по Моніторингу UA-M-2022-10-24-000052 повідомляємо:
Обгрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником проводився відповідно до Наказу МЕРТ від 18.02.2020 року за № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», а саме, розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі визначався методом порівняння цін на ринку, використовувалася інформація з відкритих джерел у тому числі на сайтах виробників та постачальників даної продукції, та було опрацьовано отримані на запит ЛОВА комерційні пропозиції. (Пропозиції додаються)
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а саме технічні характеристики , рік випуску, функції обладнання , потужність, комплектація визначалися нами на основі рекомендацій та потреб відповідних фахівців, а саме лікарів - рентгенологів, та лікарів нашого медичного закладу, які в подальшому будуть використовувати дане обладнання для медичного обслуговування населення громади та покращення діагностичних можливостей в лікувальному процесі.