• Переговорна процедура
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Паливні брикети типу «RUF»

Торги відмінено

224 400.00 UAH без ПДВ
Номер: d298868aaf53450d96c40ac87926bad7
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-15-000025
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15.08.2022 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40913637
Період моніторингу: 16.08.2022 07:59 - 07.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 15.08.2022 №21-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. 3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою. Начальник Роман СНІГУР Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області від 15.08.2022 №21-з Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: 10. UA-2022-08-08-007495-a від 08.08.2022 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Тернопіль
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 98) 930-83-94, andriym78@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу наявності умов застосування переговорної процедури закупівлі встановлено порушення пункту 1 частини другої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області зобов'язує вжити заходів щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема в межах законодавства вжити заходів щодо відміни торгів відповідно до пункту 2 частини восьмої статті 40 Закону, та протягом п'яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 18 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Скала-Подільського психоневрологічного будинку –інтернату (далі – Замовник) на 2022 рік, протокол переговорів щодо закупівлі паливних брикетів типу «RUF» від 04.08.2022, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 08.08.2022, пояснення Замовника від 16.08.2022, оприлюднене через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. Проте, на порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону в оприлюдненому Замовником повідомленні про намір укласти договір про закупівлю відсутні експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. За результатами моніторингу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини другої статті 40 Закону, а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації. У протоколі переговорів між Замовником та ТзОВ «КОМПАНІЯ ГРІН ЕНЕРДЖІ» від 04.08.2022, щодо закупівлі поливних брикетів типу «RUF» вказано, що учасником надано всі необхідні документи, що вимагалися в запрошенні для участі у переговорній процедурі закупівлі, а також проект договору. З огляду на викладене під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області 16.08.2022 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема інформації з документальним підтвердженням: - щодо встановлених у запрошенні вимог до учасника - ТзОВ «КОМПАНІЯ ГРІН ЕНЕРДЖІ»; - щодо поданої пропозиції ТзОВ «КОМПАНІЯ ГРІН ЕНЕРДЖІ». Опрацюванням наданого Замовником 16.08.2022 року пояснення із долученими документами встановлено, що в порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надано інформацію щодо встановлених вимог до учасника закупівлі та пропозицію подану ТзОВ «КОМПАНІЯ ГРІН ЕНЕРДЖІ». Як наслідок Замовником не підтверджено наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, відповідно пункту 1 частини другої статті 40 Закону, в частині встановлених вимог до учасника процедури закупівлі. При цьому необхідно зазначити, що Замовником у відповіді від 16.08.2022 вказано, що помилково було відвантажено в систему не ті документи до закупівлі. Закупівлю на стадії подання оскарження рішення про визначення переможця не можливо відмінити.
Період усунення порушень: 18.08.2022 09:28 - 02.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.08.2022 09:28

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: порушення усунено 19.08.1922 року закупівлю за номером UA-2022-08-08-007495-a (Паливні брикети типу «RUF») було відмінено
Дата публікації звіту: 19.08.2022 16:46

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: порушення усунуто
Дата публікації: 23.08.2022 12:37

Запити/Пояснення