-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М'ясо (Філе куряче, Свинина, Яловичина )
Завершена
607 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 070.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 070.00 UAH
Номер:
3600d7ebd7a9487b9d879faefe6f0083
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-01-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
01.12.2022 00:00
Період моніторингу:
01.12.2022 16:24 - 23.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
01.12.2022 №77-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 01.12.2022 №77-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2.UA-2022-08-08-007052-a 08.08.2022 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення - порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Відділу освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 08 серпня 2022 року №13 (із змінами внесеними рішенням уповноваженої особи від 15 серпня 2022 року №16), тендерну пропозицію ФОП Продан Олена Сергіївна, повідомлення про намір укласти договір від 31 серпня 2022 року, договір від 16 вересня 2022 року №178, звіт про результати проведення процедури закупівлі від 16 вересня 2022 року, повідомлення про внесення змін до договору, додаткову угоду від 18 грудня 2022 року №1 та пояснення від 09 грудня 2022 року, отримане від Замовника через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
22.12.2022 17:06 - 28.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
22.12.2022 17:06
Запити/Пояснення
Номер:
d80a094b974642b89fc4225fe7714153
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.12.2022 09:50
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі м'яса (філе куряче, свинина, яловичина) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-08-08-007052-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питання:
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Відповідне пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
55c7d5727923440bbc8761bdd18f548f
Назва:
Обгрунтування
Дата опублікування:
09.12.2022 11:16
Опис:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі розроблені відповідно до норм харчування затверждених Постановою КМУ від 24 березня 2021р. №305 та наявної потреби.
Розмір витрат визначено на підставі планових розрахунків відповідно до затвердженого меню на 2022 рік підпорядкованих закладів Відділу освіти, культури, молоді та спорту Літинської селищної ради.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі середньої ціни на ринку, шляхом моніторингу ринкових цін на аналогічний товар з урахуванням затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами).
Посилання на сторінку веб-сайту https://www.litynosvitakms.vn.ua/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-pry-publichnykh-zakupivliakh/obhruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-zakupivli-miasa-rozmiru-biudzhetnoho-pryznachennia-ochikuvanoivartosti-predmeta-zakupivli