-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Комплексна система забезпечення комутації, агрегації та зберігання даних
Завершена
39 859 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 199 297.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 199 297.00 UAH
Номер:
d1c5c8edd80341eeaca4ecf0a45818ce
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 10:42 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.10.2022 № 252
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2022-08-05-009235-a 05.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного центру зайнятості (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника протокол б н б д (зі змінами), тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Діксі-Центр» (далі – ТОВ «Діксі-Центр»), товариства з обмеженою відповідальністю АВАЛІС, (далі – ТОВ АВАЛІС) та товариства з обмеженою відповідальністю ТАЛАН СИСТЕМС, (далі – ТОВ ТАЛАН СИСТЕМС), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 19.09.2022 № 115, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2022, договір про закупівлю від 03.10.2022 № 62/141, відповідь Замовника на запит Держаудитслужби, отриману 03.11.2022 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
14.11.2022 18:01 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.11.2022 18:01
Запити/Пояснення
Номер:
c6045a6638704937b2b7c27492f4c9da
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
31.10.2022 13:27
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
04.11.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі комплексної системи забезпечення комутації, агрегації та зберігання даних (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-08-05-009235-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та розраховано його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Діксі-Центр» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
622fa578f8d14218a2f7b8fa4d5d9173
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
03.11.2022 18:41
Опис:
На ваш запит на пояснення від 31.10.2022 під час проведення моніторингу процедури закупівлі, розпочатого відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 21.10.2022 № 252 [ID: UA-M-2022-10-24-000004] повідомляємо.
1. Щодо першого та другого питань запиту на пояснення.
Пунктом 3 Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) рекомендовано правлінню Пенсійного фонду України, правлінням фондів загальнообов’язкового державного соціального страхування забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Пунктом 4-1 Постанови встановлений обов’язок головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки забезпечити обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення його на власному веб-сайті.
Необхідно зазначити, що положенням про Державну службу зайнятості, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 16 грудня 2020 року № 2663 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 28 грудня 2020 р. за № 1305/35588), Державний центр зайнятості є неприбутковою державною установою, що фінансується за рахунок коштів Фонду загальнообов’язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття та інших джерел, не заборонених законодавством.
Враховуючи, що Державний центр зайнятості не є ні розпорядником бюджетних коштів, ні суб’єктом господарювання державного сектору економіки, а також те, що норми пункту 3 Постанови мають рекомендаційний характер, то здійснення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі та оприлюднення його на власному веб-сайті Державного центру зайнятості не є обов’язковим.
2. Щодо третього питання запиту на пояснення.
Частиною другою статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Так, ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» в складі тендерної пропозиції надало копію протоколу № 6 загальних зборів учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 25.06.2012, яким було вирішено призначити на посаду Генерального директора ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» ГОРШУНОВА Юрія Володимировича, а також накази № 4 та 4/1 від 26.06.2012 про переведення ГОРШУНОВА Юрія Володимировича на посаду Генерального директора ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» та початок виконання ним обов’язків.
Статтею 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» визначено, що законом або статутом товариства може встановлюватися особливий порядок надання згоди уповноваженими на те органами товариства на вчинення певних правочинів залежно від вартості предмета правочину чи інших критеріїв (значні правочини). Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надало копію Статуту ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» (нова редакція), в якому визначені повноваження Генерального директора, зокрема вчиняти від імені Товариства будь-які правочини з урахуванням обмежень, передбачених Статутом (пункт 13.36), а саме: вчиняти від імені Товариства будь-які правочини з урахуванням обмежень, передбачених Статутом, у разі, якщо для вчинення будь-яких правочинів (укладення договорів) відповідно до положень Статуту необхідне рішення Загальних зборів учасників, Генеральний директор не має права вчиняти такі правочини (укладати договори) без відповідного рішення.
Підсумовуючи вищенаведене, з метою дотримання вимог пункту 1 частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі - ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» надав в складі тендерної пропозиції довідку про відсутність обмежень в повноваженнях на укладення договору про закупівлю від 20.09.2022 № 20092022/3, в якій повідомлено про відсутність обмеження щодо права на підписання договору про закупівлю на суму наданої пропозиції генеральним директором ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» ГОРШУНОВИМ Юрієм Володимировичем, а також під час укладення договору про закупівлю переможець торгів надав завірену копію рішення № 03-01/22 від 03.01.2022 одноосібного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» про надання повноважень Генеральному директору право укладати та підписувати значні правочини будь-якого характеру без обмежень по сумі.
Крім того, на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» замовником в тендерній документації на закупівлю комплексної системи забезпечення комутації, агрегації та зберігання даних (ДК 021:2015 48820000-2 Сервери) встановлена вимога щодо надання переможцем торгів копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» в складі тендерної пропозиції надав копію Статуту ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР» (нова редакція), в пункті 4.3 статті 4 якого викладені види господарської діяльності. Також в складі тендерної пропозиції міститься довідка від 20.09.2022 № 20092002/2, якою повідомлено, що отримання дозволу або ліцензії на провадження видів діяльності не передбачено чинним законодавством.
Необхідно зазначити, що статтею 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, до якого види діяльності ТОВ «ДІКСІ-ЦЕНТР», не належать.
Додатки:
1) Копія довідки про види діяльності Учасника закупівлі від 20.09.2022 № 20092022/2;
2) Копія довідки про відсутність обмежень в повноваженнях на укладення договору про закупівлю від 20.09.2022 № 20092022/3;
3) Копія наказу № 4 від 26.06.2012 «Про переведення»;
4) Копія наказу № 4/1 від 26.06.2012 «Про вступ на посаду»;
5) Копія Статуту Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ ЦЕНТР» (нова редакція);
6) Копія протоколу № 6 Загальних зборів Учасників Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 25.06.2012;
7) Копія протоколу № 03-01/22 одноосібного учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІКСІ-ЦЕНТР» від 03.01.2022.