-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт вул. Івана Богуна (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці (коригування)
Завершена
44 186 650.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 220 933.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 220 933.25 UAH
Номер:
858f6845446e449cbb8e4819b40ef39d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-02-000050
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
02.12.2022 00:00
Період моніторингу:
02.12.2022 16:03 - 24.12.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.12.2022 № 286
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
14 UA-2022-08-05-007762-a 05.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ПП «УКР-КАПІТАЛ-БУД, ТОВ «ШБУ-77», ФОП Глиняний Д.С., своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 22 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, своєчасності оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення змін до неї, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, внесення змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту інфраструктури та благоустрою Чернівецької міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 05.08.2022 (від 16.08.2022 із змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція приватного підприємства «УКР-КАПІТАЛ-БУД» (далі – ПП «УКР-КАПІТАЛ-БУД»), товариства з обмеженою відповідальністю «ШБУ-77» (далі – ТОВ «ШБУ-77»), фізичної особи-підприємця Глиняного Д.С. (далі – ФОП Глиняний Д.С.), протокол розкриття тендерних пропозицій від 25.08.2022, вимога про усунення невідповідностей до 01.09.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 26.08.2022, від 02.09.2022, повідомлення про намір укласти договір від 02.09.2022, договір від 14.09.2022 № 275 (далі – Договір), додаткові угоди до договору від 26.09.2022 № 1, від 08.11.2022 № 2, від 16.12.2022 № 3, пояснення та документи надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель від 12.12.2022, від 16.12.2022.
Період усунення порушень:
23.12.2022 23:00 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
23.12.2022 23:00
Запити/Пояснення
Номер:
86313e82dba94ab39e63bef542239ef8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.12.2022 13:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Івана Богуна (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-08-05-007762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
95a8219c24cb485f9e55da5e5ccb2c50
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.12.2022 12:01
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Івана Богуна (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-08-05-007762-a) повідомляємо про наступне.
Обґрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі виготовленої проектної документації (копії зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та позитивного експертного звіту додаються).
Номер:
4ce8abc8a3c8419590b5fdce4a980d7d
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.12.2022 09:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту вул. Івана Богуна (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-08-05-007762-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Надайте інформацію та відповідні документи щодо виконання учасником торгів фізичною особою-підприємцем Глиняним Д.С. (далі – ФОП
Глиняний Д.С.) вимоги про усунення невідповідностей щодо наявності в вищезазначеного учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема про наявність посвідчень трактористів - машиністів Дамяна Михайла Васильовича та Котюшка Георгія Михайловича, відповідно до вимог розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2.2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Окрім того, надати інформацію та відповідні документи щодо виконання ФОП Глиняним Д.С вимоги про усунення невідповідностей щодо наявності посвідчення водія категорії С машиніста крана автомобільного Койцана Василя Івановича та інформацію про щорічну його перевірку знань відповідно до вимог розділу 3 «Інструкції з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2.2 розділу 1 Додатку 3 до тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aa57c973b6f247309da264cd2fd7e20f
Назва:
Відповідь на запит 2 - ДАСУ
Дата опублікування:
16.12.2022 13:41
Опис:
На запит про надання пояснень (інформації, документів) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі за предметом «Капітальний ремонт вул. Івана Богуна (відновлення елементів благоустрою) в м. Чернівці (коригування)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель - UA-2022-08-05-007762-a) повідомляємо про наступне.
Стосовно наявності посвідчень трактористів-машиністів Дамяна Михайла Васильовича та Котюшка Георгія Михайловича
На виконання вимоги замовника про усунення виявлених невідповідностей від 31.08.2022р. учасником процедури закупівлі – фізичною особою-підприємцем Глиняним Дмитром Степановичем 01.09.2022р. оприлюднено в електронній системі закупівель оновлену довідку про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи від 01.09.2022 р. № 191 (архів під назвою «ПРАЦІВНИКИ», файл під назвою «Довідка про наявність працівників.pdf»). Відповідно до наданої довідки працівників Дамяна Михайла Васильовича та Котюшка Георгія Михайловича переведено на посади водіїв вантажного автомобіля (категорії С). Дана інформація також підтверджується наданою учасником скан-копією наказу про переведення від 31.08.2022 р. № 34 (архів під назвою «ПРАЦІВНИКИ», файл «наказ про переведення.pdf»), а також скан-копіями посвідчень водіїв категорії С (архів під назвою «ПРАЦІВНИКИ», файли «посвідчення Дамян.pdf» та «посвідчення Котюшко.pdf»).
Натомість наявність достатньої кількості машиністів будівельної техніки учасником підтверджено довідкою про наявність працівників, які мають відповідну кваліфікацію та досвід роботи від 01.09.2022 р. № 191, відповідно до якої дані посади займають наступні працівники учасника:
Глиняний Дмитро Степанович (файли «посвідчення Глиняний Д. С (1).jpeg» та «посвідчення Глиняний Д. С (2).jpeg»);
Кудрік Василь Женікевич (файл «посвідчення кудрік.pdf»),
Москалюк Іван Петрович (файли «посвідчення Москалюк (1).jpg» та «посвідчення Москалюк (2).jpg»);
Костащук Василь Сергійович (файли «посвідчення Костащук (1).jpg» та «посвідчення Костащук (2).jpg»);
Королюк Станіслав Діонізійович (файли «посвідчення машиніста Королюк.jpg», «наказ про прийняття Королюк.pdf», «повідомлення про прийняття Королюк.pdf»);
Захарій Станіслав Васильович (файли «наказ про переведення.pdf», «ЗАХАРІЙ посвідчення тракториста машиніста (1).png» та «ЗАХАРІЙ посвідчення тракториста машиніста (2).png»);
Мірон Дмитро Георгійович (файл «посвідчення трактортста машиніста Мірон.pdf»);
Шеманський Михайло Васильович (файл «посвідчення Шеманський.pdf»).
Отже, на виконання вимоги замовника про усунення виявлених невідповідностей фізичною особою-підприємцем Глиняним Дмитром Степановичем надано документи, які підтверджують наявність в учасника машиністів будівельної техніки відповідно до вимог пунктів 1.2.1. та 1.2.2. розділу 1 додатку 3 до тендерної документації.
Стосовно наявності посвідчення водія категорії С машиніста крана автомобільного Койцана Василя Івановича та інформації про щорічну його перевірку знань
На виконання вимоги замовника про усунення виявлених невідповідностей від 31.08.2022р. учасником процедури закупівлі – фізичною особою-підприємцем Глиняним Дмитром Степановичем 01.09.2022р. оприлюднено в електронній системі закупівель скан-копії посвідчення водія категорії С та посвідчення машиніста крана з відміткою про щорічну перевірку знань від 28.01.2022 р. (архів під назвою «ПРАЦІВНИКИ», файли «посвідчення водія кат.С Койцан (1).jpeg», «посвідчення водія кат.С Койцан (2).jpeg», «посвідчення машиніста крана Койцан 1.pdf», «посвідчення машиніста крана Койцан 2.pdf», «посвідчення машиніста крана Койцан 3.jpeg» (який містить відмітку про щорічну перевірку знань), «посвідчення машиніста крана Койцан 4.pdf»).