• Переговорна процедура (скорочена)
  • Безлотова
  • КЕП
  • Без аукціону

Послуги з постачання теплової енергії

Завершена

1 300 000.00 UAH з ПДВ
Номер: 2cce15687e1344049791feb796a7e8ec
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-19-000002
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19.08.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913624
Період моніторингу: 19.08.2022 12:39 - 10.09.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 19.08.2022 № 33 м. Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. В.о. начальника Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 19.08.2022 № 33 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2022-08-05-006979-a 05.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Адреса: Ukraine, Рівненська, Рівне
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська обл.), +38 (0 97) 486-04-79, olya_t_05@meta.ua
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено порушення норм пункту 8 частини шостої статті 40 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та змін до нього і їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, наявність підстав щодо застосування переговорної процедури закупівлі, своєчасності укладання договору про закупівлю та змін до нього і їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Корецька міська лікарня» Корецької міської ради (далі - Замовник) на 2022 рік, протокол проведення переговорів від 04.08.2022, повідомлення про намір укласти договір (під час застосування переговорної процедури) UA-2022-08-05-006979-a, договір від 23.08.2022 № 128, додаткова угода від 29.08.2022 № 1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 22.08.2022. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю встановлено, що відповідно до пункту 8 частини шостої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі. В повідомленні про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури наявні підстави щодо застосування переговорної процедури закупівлі Замовником, однак відсутні документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, як це передбачено пунктом 8 частини шостої статті 40 Закону, з ТОВ «Тепло-Енергія» з підстав визначених пунктом 2 частини 2 статті 40 Закону (відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником). Тобто, з урахуванням наданих Замовником пояснень та документів, переговорна процедура закупівлі застосована за наявності умов, передбачених пунктом 2 частини другої статті 40 Закону, проте з порушенням вимог пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.
Період усунення порушень: 31.08.2022 14:31 - 15.09.2022 00:00
Дата публікації висновку: 31.08.2022 14:31

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Аргументовані заперечення Замовник Відповідно до п. 8 частини 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю повинно містити таку інформацію: 6) обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі». Замовником жодним чином не порушено зазначену норму, оскільки повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за закупівлею UA-2022-08-05-006979-a МІСТИТЬ обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі, зокрема, це : Посилання на нормативно-правову базу: Закон України «Про природні монополії» від 20.04.2000 № 1682-III (зі змінами); Закон України «Про теплопостачання» від 02.06.2005 р. № 2633-IV із змінами і доповненнями. Закон України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 р.; відповідно до пункту 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Антимонопольного Комітету України від 28.11.2012 № 874-р (далі – Порядок), зведений перелік суб’єктів природних монополій розміщується щомісяця до 20 числа на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (http://www.amc.gov.ua). На веб-сайті Антимонопольного комітету України опубліковано Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом 30.06.2022, до якого включено ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕПЛО-ЕНЕРГІЯ» (порядковий номер 67). Якщо будь-який суб’єкт здійснює посилання на нормативно-правовий акт (наприклад, Закон), то він же не зобов’язаний надавати копію цього Закону, так і в цьому випадку, Замовник здійснив ПОСИЛАННЯ на чинні нормативно-правові акти, і ВІДКРИТИЙ ДЕРЖАВНИЙ РЕЄСТР, і НЕ ЗОБОВЯЗАНИЙ також долучати його роздруківки чи копії до цієї закупівлі, як підтвердження того, що існує такий закон чи що існує такий Реєстр - зведений перелік суб’єктів природних монополій. Пропонуємо під час здійснення моніторингу також ознайомитися з іншими процедурами закупівлі (аналогічними за предметом та за підставою проведення), щоб переконатись, що посилання на законодавчу базу і зведений перелік суб’єктів природних монополій І Є тими «ТЕХНІЧНИМ ТА ІНШИМИ ДОКУМЕНТАМИ», що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-10-003852-c - UA-2022-01-10-003852-c - розпочато – 10 січня 2022 року - Закупівля Теплової енергії (Переговорна процедура (скорочена), замовник - Державна аудиторська служба України, підстава - Відсутність конкуренції з технічних причин; приєднані документи – протокол проведення переговорів; обґрунтування : «Наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі підтверджується наступними документами: Закон України «Про природні монополії»; Закон України «Про публічні закупівлі»; Закон України «Про державне регулювання у сфері комунальних послуг»; Закон України «Про житлово-комунальні послуги»; Зведений перелік суб`єктів природних монополій розміщений на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України www.amc.gov.ua. Реєстр суб’єктів природних монополій, розміщений на офіційному веб-сайті НКРЕКП за адресою: http://www.nerc.gov.ua. Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання теплової енергії, закупівлю можливо здійснити тільки у підприємства, яке є єдиним можливим постачальником теплової енергії (природним монополістом) на території його діяльності, а саме у Комунального підприємства виконавчого органу Київради (Київської міської державної адміністрації) «КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО». (протокол переговорів і повідомлення про намір додаються). - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-28-001868-a - UA-2022-01-28-001868-a - розпочато – 28 січня 2022 року - Закупівля Теплової енергії (Переговорна процедура (скорочена), замовник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, підстава - Відсутність конкуренції з технічних причин; приєднані документи – відсутні, обгрунтування: «Відповідно до Ч. 2 статті 5 Закону України «Про природні монополії» зведений перелік суб'єктів природних монополій ведеться Антимонопольним комітетом України на підставі реєстрів суб'єктів природних монополій у сфері житлово - комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб'єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Пунктом 7 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб'єктів природних монополій, затвердженим розпорядженням Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р (далі - Порядок) передбачено, що зведений перелік суб'єктів природних монополій розміщується на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України (https://www.amcu.gov.uа). Станом на дату проведення переговорів 26.01.2022 року на веб-сайті Антимонопольного комітету України розміщено зведений перелік суб'єктів природних монополій, до якого включено ПП “Рівнетеплосервіс”, (далі - організації).» (повідомлення про намір додається). Замовник під час оголошення процедури закупівлі керується Законом, але також проводить аналіз інших процедур закупівель, з метою уникнення непорозумінь, і в цьому випадку, також, проаналізувавши закупівлю UA-2022-01-10-003852-c, яку проводить Державна аудиторська служба України, оголошено майже з аналогічним обґрунтуванням.
Дата публікації звіту: 02.09.2022 14:59

Запити/Пояснення