• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

47244 - Апарат штучної вентиляції легенів загального призначення для інтенсивної терапії; 37710 - Система анестезіологічна, загального призначення; 47366 - Аспіраційна система з електроживленням для невідкладної допомоги

Завершена

13 855 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 275.00 UAH
Номер: 9c4cc60e29a54191a18f425595b9c94c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2022 10:41 - 14.11.2022 23:00
Статус: Вирішено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.10.2022 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 33 UA-2022-08-04-007996-a 04.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та щодо притягнення осіб, що здійснили таке порушення до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), надання роз’яснень до тендерної документації, розгляду тендерних пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального некомерційного підприємства «Хмельницька обласна лікарня» Хмельницької обласної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 04.08.2022 №161, протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.09.2022, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДХОЛДІНГ» (далі – ТОВ «МЕДХОЛДІНГ») та тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЛІАТЕМ» (далі – ТОВ «ЛІАТЕМ»), протокол розкриття тендерних пропозицій від 13.09.2022 повідомлення про намір укласти договір від 15.09.2022, договір про закупівлю (поставку) товарів від 27.09.2022 № 160, пояснення на запит Держаудитслужби наданні 04.11.2022 через електрону систему закупівель. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 28.10.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 04.11.2022 надав пояснення щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі, зокрема, отриманих двох комерційних пропозицій різних суб’єктів господарювання. Однак, до наданих пояснень Замовник не надав згаданих комерційних пропозицій на підставі яких визначив очікувану вартість предмета закупівлі, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Крім того, на порушення частини п’ятої статті 8 Закону Замовник надав пояснення з перевищенням трьох робочих днів.
Період усунення порушень: 14.11.2022 18:08 - 29.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 18:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Пояснення на висновок, більш детально в прикріплених документах
Дата публікації звіту: 17.11.2022 15:47

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • other: Так
Опис: Усунуто
Дата публікації: 09.01.2023 13:22

Запити/Пояснення