• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Труба ВЧШГ із захисним зовнішнім та внутрішнім покриттям

Труба ВЧШГ із захисним зовнішнім та внутрішнім покриттям

Завершена

19 450 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 194 500.00 UAH
Номер: d5071fa84e87441cac869241568da73d
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000022
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2022 10:37 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.10.2022 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 28 UA-2022-08-04-005808-a 04.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 485-17-99, opanashchuk.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерних документацій вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЗСП» та ТОВ «Інтерструм», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, – порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо недопущення виявлених порушень в подальшому та щодо притягнення осіб, що здійснили таке порушення до відповідальності та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Львівського міського комунального підприємства «Львівводоканал» (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 04.08.2022 (протокол № 22-24В-1), протокол розгляду тендерних пропозицій від 02.02.2022, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.09.2022, реєстр отриманих тендерних пропозицій від 27.09.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інтерструм» (далі - ТОВ «Інтерструм») та товариства з обмеженою відповідальністю «Завод сталевих профілів» (далі – ТОВ «ЗСП»), повідомлення про намір укласти договір від 28.09.2022, договір про закупівлю від 18.10.2022 № 28-1004Т (далі – Договір), пояснення Замовника надані 07.11.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 02.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та відповідних документів, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. У зазначеному зверненні Держаудитслужби зазначено, що замовник має надати також документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь). Однак, Замовник на порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель відповідні документи, на підставі яких розрахував розмір бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість.
Період усунення порушень: 16.11.2022 17:57 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 17:57

Оскарження висновку в суді

Опис: Замовником було подано позов до суду щодо оскарження висновку. Номер провадження буде повідомлено додатково після його відкриття.
Дата публікації: 28.11.2022 08:53
Дата відкриття провадження: 05.12.2022 00:00
Номер відкриття провадження: П/380/17341/22

Запити/Пояснення