• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Однолотова
  • КЕП

Рентгенівська установка для опромінення, доза опромінення 25 ГР на 6 контейнерів

Опромінювач крові йонізівним промінням

Завершена

12 055 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 60 500.00 UAH
Номер: 91021f9bc95f47bb85e8d5c37f462cb2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-24-000016
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.10.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 24.10.2022 10:38 - 14.11.2022 23:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 21.10.2022 № 252 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 36 UA-2022-08-04-003939-a 04.08.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, vynohradov.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «НВП «ХІМЕК», ТОВ «ІНСТАМЕД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує вжити заходи щодо оприлюднення документів, які вимагалась у запиті Держаудитслужби від 07.11.2022, забезпечити недопущення виявлених порушень в подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації, змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю і змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» (далі – Замовник,) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи від 22.08.2022 № 45, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ХІМЕК» (далі – ТОВ «НВП «ХІМЕК»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНСТАМЕД», (далі – ТОВ «ІНСТАМЕД») протокол розгляду тендерних пропозицій від 06.09.2022, протокол розкриття тендерних пропозицій від 19.09.2022, повідомлення про намір укласти договір від 19.09.2022, договір від 30.09.2022 № 112, додаткові угоди від 30.09.2022 № 1, від 03.10.2022 № 2, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 07.11.2022. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 07.11.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість. Крім того, пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь) Замовник мав розмістити в електронній системі закупівель. На зазначений запит Держаудитслужби Замовник 10.11.2022 надав пояснення, що розмір очікуваної вартості предмета закупівлі було визначено з урахуванням наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом аналізу ринку через використання загальнодоступної інформації (сайти виробників та/або постачальників відповідної продукції та електронної системи закупівель «Prozorro»). При цьому очікувана вартість сформована на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних учасників процедури закупівлі щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: ТОВ «Інстамед», ТОВ «Медлідер» та ТОВ «НВП» Хімек». Однак, до наданих пояснень Замовник не надав згаданих комерційних пропозицій ТОВ «Інстамед», ТОВ «Медлідер» та ТОВ «НВП» Хімек» на підставі яких визначив очікувану вартість предмета закупівлі, чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 16.11.2022 17:48 - 01.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 16.11.2022 17:48

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Відповідно до висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-04-003939-a затвердженого 16.11.2022, Держаудитслужба зобов’язує Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер», протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, вжити заходи щодо оприлюднення документів, а саме: комерційні пропозиції ТОВ «Інстамед», ТОВ «Медлідер» та ТОВ «НВП» Хімек» на підставі яких визначено очікувану вартість предмета закупівлі, через електронну систему, які вимагалась у запиті Держаудитслужби від 07.11.2022, повідомляємо наступне. На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2022-08-04-003939-a Комунальне некомерційне підприємство Київської обласної ради «Київський обласний онкологічний диспансер» протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, вжито заходів та 21.11.2022 оприлюднено документи, а саме: комерційні пропозиції ТОВ «Інстамед», ТОВ «Медлідер» та ТОВ «НВП» Хімек» (згідно додатку). Додаток: скановані комерційні пропозиції ТОВ «Інстамед», ТОВ «Медлідер» та ТОВ «НВП» Хімек» на 4 арк.
Дата публікації звіту: 21.11.2022 15:45

Запити/Пояснення